| 
		[MK3] Problemy z odpaleniem po wymianie popychaczy | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 devill1991  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Paź 2010,  10:35   [MK3] Problemy z odpaleniem po wymianie popychaczy
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kolejny problem. Po wymianie popychaczy, nie odpale. Przekręci, szarpnie jakby chciało ale nie mogło, po czym czasem strzeli w filtr i amen. Może to być wina stożka? Ani na benzynie ani na LPG. Przy okazji. Jak najlepiej ustawić zapłon? | 
             
						
				_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
 
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
 
kolejna biała xr2i-> na śrubki
 
SZACENUK! | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Paź 2010,  20:18, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Paź 2010,  20:49   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | devill1991 napisał/a: | 	 		  | Jak najlepiej ustawić zapłon? | 	  
 
zaplon sie nie reguluje,
 
On ma czujniki i sie optymalnie sam ustawia.
 
 
 
Ustawiłeś zawory  :yyy: ?? | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Paź 2010,  20:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie zawory
 
tylko czy wycisnąłes olej z popychaczy.... | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 devill1991  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Paź 2010,  20:43   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a jeśli nie wycisnołem? 
 
 
[ Dodano: Czw Paź 21, 2010 19:38 ]
 
pomoże ktoś? 
 
 
[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 19:15 ]
 
cd. tematu. Na ssącym 1 i 2 garu, i na wydechu 2 wyrwało szpilki od dźwigni z gwintem. Co mogło być przyczyną? | 
             
						
				_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
 
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
 
kolejna biała xr2i-> na śrubki
 
SZACENUK! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.