Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
8 Gru 2010, 09:12
Hania VTi od Tommirs
Autor Wiadomość
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 17 Wrz 2010, 00:49   

masz rację, proszę moda o wykasowanie "dupy maryny":)

Hania ustępuje grzecznie innym ważnym rzeczom, które mam teraz na głowie, ale już
w połowie października jest umówiona na niezły stryptiz do rosołu i zapozna się ze spawarką i stertą rur o srednicy 45 i 40mm :ok:
Poza tym planuje też zgubić trochę wagi wymieniając część garderoby na takie wykonane z laminatu :twisted: ....ale o tym w swoim czasie
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 17 Wrz 2010, 08:32   

A ja moze przy tej okazji zadam jedno pytanie :D Tommi czy sprawdzales moze ktora opcja rur jest lzejsza? Bo zalacznik J mowi ze na glowne palaki mozesz uzyc rur o srednicy 50 i sciance 2,5 lub 45 i sciance 2,0, tak samo co do palakow pomocniczych: albo sr. 40 i 2,5 albo 38 i 2,0. Musze to kiedys przeliczyc w ktorej opcji metr rury jest lzejszy :D
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 17 Wrz 2010, 08:51   

Qzyn a nie odwrotnie, bo wiadomo, że grubsza i większa jest cięższa?
Według mojego kolegi, który ma to robić opcja 45mm główny i 40mm pomocnicze jest najlżejsza. Ireco np robi główny o specyficznej średnicy 48mm, pancerna ale cięższa.
klatka ma z zastrzałami ważyć ok 35kg.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 17 Wrz 2010, 09:20   

Oczywiscie ze odwrotnie - ja glupi :D A co do wagi to musze to sprawdzic - w sumie sprawa jest prosta: policzyc pole powierzchni rury biorac srednice zewnetrzna a nastepnie wewnetrzna i odjac odpierwszej. I juz mamy pole powierzchni materialu dla danej rury. Potem tylko porownac :D
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 17 Wrz 2010, 09:23   

Tommi pokaż wzór klatki jaki chcesz robić bo ta waga mi sie zaczyna podobać.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 17 Wrz 2010, 09:57   

No to policzylem na szybko wg ponizszego schematu:
Dla kazdej z opcji policzylem pole powierchni przekroju zewnetrznego, nastepnie pole przekroju wewnetrznego (po odjeciu grubosci scianki) i odjalem mniejsze od wiekszego. Tym samym uzyskalem pole powierzchni samego materialu a co za tym idzie zaleznosc wagi dla kazdej z rur. I tak dla :
Rury 50x2mm pole wynosi - 301.33mm2
45x2,5 - 333.63mm2
40x2 - 238.64mm2
38x2,5 - 278.68mm2.
Z tego wychodzi ze oplaca sie robic klatke na tych wiekszych przekrojach - musi byc lzejsza :ok:
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:12   

PumaRST napisał/a:
Tommi pokaż wzór klatki jaki chcesz robić bo ta waga mi sie zaczyna podobać.


Puma, nie mam jeszce ostatecznej wizji (nie wiem jeszczce gdzie tym autem będę jezdził), ale pomysłów jest kilka całkiem fajnych, i dla każdej opcji waga żelaztwa będzie podobna.

Qzyn...niby tak, prosta sprawa. Ciekawe ile to w realu wyjdzie w kg, trzeba by ciężar właściwy stopu znać :)
Organoleptycznie zaś: jak trzymałem pałąki główne w rękach to byłem w szoku, że to takie lekkie :)
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:19   

Zgadza sie :) Srednio rozbudowana klatka wazy mniej niz 40kg ;) A co do wazenia to bierzesz jesli Ci sie chce z netu gestosc stali weglowej, liczysz sobie na oko ile metrow wsadzisz palaka glownego potem pomocniczych i masz ciezar klatki. Ale mi sie nie chce <8>
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:39   

ty a pokaz no jakies onboardy jak ta hanka sie zbiera co!! :D
IRECO to chlopaki z bielska, z tego co wiem Tommy ma z nimi jakies kontakty :) moze zalatwilby jakis rabat
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:44   

Qzyn napisał/a:
Ale mi sie nie chce <8>

Mi też <8>
ile wyjdzie tyle wyjdzie.

Ad@mus... nie jeżdżę nią bo miesięczne OC juz mi się skończyło a jeszcze tez nie jest zarejestrowana, stoi i cieszy oko :)
Jakoś tam się zbiera, wcale nie ma takiego złego dołu jak się mówi, a przy ok 6500rpm dostaje drugiego ducha i ciągnie sympatycznie do 8200obr/min. Ogólnie fajnie nawet jest :hihihi:

[ Dodano: Sob Paź 23, 2010 00:08 ]
Prace nad autkiem ruszyły więc mały update:

Na początek lekkie odchudzanie:



Tyle mojego udziału, teraz zapakowałem autko i wywiozłem na parę zabiegów do kogoś, kto się na tym zna i wie co trzeba zrobić. :kaput:



Liczę, żę pod koniec listopada je odzyskam i zaczne kolejne modyfikacje.
W tym czasie będę kompletował kolejne graty.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 23 Paź 2010, 22:55   

tommirs napisał/a:
[url=http://img155.images....th.jpg]Obrazek[/URL].


czy musiałes akurat takie foto dać ?? Pewnie tak zeby mnie zdenerwować jakie masz zdrowe i nie zgnite auto :krzesłemgo:

a tak poważnie, widze że Fiesta powoli stanie się częścią CVC. I dobrze że szybko i zdecydowanie idziesz do przodu.

Taka ciekawa uwaga: widać że jesteś ze starej szkoły, pierwsze co robisz z autem to Bezpieczeństwo a nie jak 99% obecnych sportowców którzy robią MOC najpierw a później myślą lub nie nad Bezpieczeństwem (Ja też jestem jednym z nich :hahaha: )
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 3 Gru 2010, 15:49   

OK, trochę juz konkretniej w temacie:




Teraz jak najszybciej nałożyc lakier i temat klatki zamknięty.
Pozostało dużo dużo pracy ale już może bardziej wykonanej osobiście.... :)
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Gru 2010, 16:18   

patrząc na zdjęcia przychodzi mi na myśl tylko jedno słowo: mostostal :hihihi:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 3 Gru 2010, 22:12   

tommirs, solidnie wygląda ta klatka, pancerna :?: :D
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 4 Gru 2010, 15:29   

tommirs, całkiem rozbudowana. Pomyśl jeszcze o przyczepieniu silnika i kół do tego, a za naście lat jak Ci buda zardzewieje do tego stopnia, że jej nie będzie, to będziesz miał gotowego buggiego (czy jak się to tam pisze) :ok:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 5 Gru 2010, 02:24   

TommiRs jak zawsze bez rozgłosu, bez szaleństwa, bez "penerstwa" a w mega dobrym i mocnym stylu :yes:

Szacunek Tommi - na prawdę chylę czoła za podejście do tematu :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 5 Gru 2010, 10:34   

mi wystarczy filmik z poznania z YTP jak krecisz rs1800
z zalozenia hania ma byc mocniejsza i lepiej prowadzonca sie wiec mysle ze budujesz ultra wapon... mi za to wystarczyla by Hania 5 gen ze zdrowa byda z silnikiem 1.5 :) na jej podstawie mozna zlozyc 160ps i 180nm :) a to gwarantuje najmocniejsze auto w klasie do pojemnosci 1600ccm
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 5 Gru 2010, 11:38   

No chyba że silnik 1598 i 185KM
http://ak.szczecin.pl/zaw...nda-wesoek.html
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 5 Gru 2010, 11:49   

Tommur, ale taki silnik juz ma Tomek. B16A2 to vti seryjnie zaookraglane 160ps... nie wiem jak tam w KJS jest liczona klasa, ale na 1/4 b16a2 startuje w klasie 1,6-1,8,

1.5 lsi minime z6 startuje w klasie od 1.4 do poj 1.6
na bazie 1.3 czyli d13b2 mozna zlozyc minime z glowica z6 i jest do osiagniecia 100ps z litra

Hanki maja dobre jednostki, latwo sie poddaja modyfikacja, duzo jest czesci aftermarketowych...co nie oznacza ze swojego to nie kosztuje :)

czekam az Tommek wystartuje...czuje w moczu ze bedzie grubo :devil:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 5 Gru 2010, 12:04   

Kjs to nie ćwiartka gdzie się burzą, że Hondy leja wszystkich. Jak masz 1,6 to startujesz w klasie 1,4-1,6 bo tak masz w dowodzie. Nie przez przypadek w kjs klasa K3 praktycznie leje wszystkich łącznie z RWD i 4x4. No chyba że jest błoto i jest ślisko. Ale nie zaśmiecam juz tematu.
A Hania widzę będzie mooocnnaaa :devil: z ogarniającym kierownikiem
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] Fiesta Rally by Tommirs
Koniec przygody....i początek nowej
tommirs Archiwum 94 14 Paź 2010, 20:38
PumaRST
Brak nowych postów [Modele] Moje rajdówki: Subaru Impreza by tommirs
tommirs Nasze auta 13 29 Paź 2011, 21:24
tommirs
Brak nowych postów 1.6 VTi - falujące obroty na zimnym silniku
krystianG0411 Mechanika silnika 5 24 Mar 2014, 15:11
MisiekT
Brak nowych postów MK7 1.6 Ti-vti - jak zwiększyć moc ?
Jerry Tuning mechaniczny 3 17 Lip 2015, 16:18
MisiekT
Brak nowych postów [MK7] 1,6 VTI 16V (fiesta sport) po hamowni
Gość Tuning mechaniczny 5 25 Lis 2009, 20:47
Parzych


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.