Przesunięty przez: PumaRST 8 Gru 2010, 09:12 |
Hania VTi od Tommirs |
Autor |
Wiadomość |
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 00:49
|
|
|
masz rację, proszę moda o wykasowanie "dupy maryny":)
Hania ustępuje grzecznie innym ważnym rzeczom, które mam teraz na głowie, ale już
w połowie października jest umówiona na niezły stryptiz do rosołu i zapozna się ze spawarką i stertą rur o srednicy 45 i 40mm
Poza tym planuje też zgubić trochę wagi wymieniając część garderoby na takie wykonane z laminatu ....ale o tym w swoim czasie |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 08:32
|
|
|
A ja moze przy tej okazji zadam jedno pytanie Tommi czy sprawdzales moze ktora opcja rur jest lzejsza? Bo zalacznik J mowi ze na glowne palaki mozesz uzyc rur o srednicy 50 i sciance 2,5 lub 45 i sciance 2,0, tak samo co do palakow pomocniczych: albo sr. 40 i 2,5 albo 38 i 2,0. Musze to kiedys przeliczyc w ktorej opcji metr rury jest lzejszy |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 08:51
|
|
|
Qzyn a nie odwrotnie, bo wiadomo, że grubsza i większa jest cięższa?
Według mojego kolegi, który ma to robić opcja 45mm główny i 40mm pomocnicze jest najlżejsza. Ireco np robi główny o specyficznej średnicy 48mm, pancerna ale cięższa.
klatka ma z zastrzałami ważyć ok 35kg. |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 09:20
|
|
|
Oczywiscie ze odwrotnie - ja glupi A co do wagi to musze to sprawdzic - w sumie sprawa jest prosta: policzyc pole powierzchni rury biorac srednice zewnetrzna a nastepnie wewnetrzna i odjac odpierwszej. I juz mamy pole powierzchni materialu dla danej rury. Potem tylko porownac |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 09:23
|
|
|
Tommi pokaż wzór klatki jaki chcesz robić bo ta waga mi sie zaczyna podobać. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 09:57
|
|
|
No to policzylem na szybko wg ponizszego schematu:
Dla kazdej z opcji policzylem pole powierchni przekroju zewnetrznego, nastepnie pole przekroju wewnetrznego (po odjeciu grubosci scianki) i odjalem mniejsze od wiekszego. Tym samym uzyskalem pole powierzchni samego materialu a co za tym idzie zaleznosc wagi dla kazdej z rur. I tak dla :
Rury 50x2mm pole wynosi - 301.33mm2
45x2,5 - 333.63mm2
40x2 - 238.64mm2
38x2,5 - 278.68mm2.
Z tego wychodzi ze oplaca sie robic klatke na tych wiekszych przekrojach - musi byc lzejsza |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:12
|
|
|
PumaRST napisał/a: | Tommi pokaż wzór klatki jaki chcesz robić bo ta waga mi sie zaczyna podobać. |
Puma, nie mam jeszce ostatecznej wizji (nie wiem jeszczce gdzie tym autem będę jezdził), ale pomysłów jest kilka całkiem fajnych, i dla każdej opcji waga żelaztwa będzie podobna.
Qzyn...niby tak, prosta sprawa. Ciekawe ile to w realu wyjdzie w kg, trzeba by ciężar właściwy stopu znać
Organoleptycznie zaś: jak trzymałem pałąki główne w rękach to byłem w szoku, że to takie lekkie |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:19
|
|
|
Zgadza sie Srednio rozbudowana klatka wazy mniej niz 40kg A co do wazenia to bierzesz jesli Ci sie chce z netu gestosc stali weglowej, liczysz sobie na oko ile metrow wsadzisz palaka glownego potem pomocniczych i masz ciezar klatki. Ale mi sie nie chce |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:39
|
|
|
ty a pokaz no jakies onboardy jak ta hanka sie zbiera co!!
IRECO to chlopaki z bielska, z tego co wiem Tommy ma z nimi jakies kontakty moze zalatwilby jakis rabat |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:44
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Ale mi sie nie chce |
Mi też
ile wyjdzie tyle wyjdzie.
Ad@mus... nie jeżdżę nią bo miesięczne OC juz mi się skończyło a jeszcze tez nie jest zarejestrowana, stoi i cieszy oko
Jakoś tam się zbiera, wcale nie ma takiego złego dołu jak się mówi, a przy ok 6500rpm dostaje drugiego ducha i ciągnie sympatycznie do 8200obr/min. Ogólnie fajnie nawet jest
[ Dodano: Sob Paź 23, 2010 00:08 ]
Prace nad autkiem ruszyły więc mały update:
Na początek lekkie odchudzanie:
Tyle mojego udziału, teraz zapakowałem autko i wywiozłem na parę zabiegów do kogoś, kto się na tym zna i wie co trzeba zrobić.
Liczę, żę pod koniec listopada je odzyskam i zaczne kolejne modyfikacje.
W tym czasie będę kompletował kolejne graty. |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Paź 2010, 22:55
|
|
|
czy musiałes akurat takie foto dać ?? Pewnie tak zeby mnie zdenerwować jakie masz zdrowe i nie zgnite auto
a tak poważnie, widze że Fiesta powoli stanie się częścią CVC. I dobrze że szybko i zdecydowanie idziesz do przodu.
Taka ciekawa uwaga: widać że jesteś ze starej szkoły, pierwsze co robisz z autem to Bezpieczeństwo a nie jak 99% obecnych sportowców którzy robią MOC najpierw a później myślą lub nie nad Bezpieczeństwem (Ja też jestem jednym z nich ) |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 3 Gru 2010, 15:49
|
|
|
OK, trochę juz konkretniej w temacie:
Teraz jak najszybciej nałożyc lakier i temat klatki zamknięty.
Pozostało dużo dużo pracy ale już może bardziej wykonanej osobiście.... |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Gru 2010, 16:18
|
|
|
patrząc na zdjęcia przychodzi mi na myśl tylko jedno słowo: mostostal |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 3 Gru 2010, 22:12
|
|
|
tommirs, solidnie wygląda ta klatka, pancerna |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 02:24
|
|
|
TommiRs jak zawsze bez rozgłosu, bez szaleństwa, bez "penerstwa" a w mega dobrym i mocnym stylu
Szacunek Tommi - na prawdę chylę czoła za podejście do tematu |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 10:34
|
|
|
mi wystarczy filmik z poznania z YTP jak krecisz rs1800
z zalozenia hania ma byc mocniejsza i lepiej prowadzonca sie wiec mysle ze budujesz ultra wapon... mi za to wystarczyla by Hania 5 gen ze zdrowa byda z silnikiem 1.5 na jej podstawie mozna zlozyc 160ps i 180nm a to gwarantuje najmocniejsze auto w klasie do pojemnosci 1600ccm |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 11:49
|
|
|
Tommur, ale taki silnik juz ma Tomek. B16A2 to vti seryjnie zaookraglane 160ps... nie wiem jak tam w KJS jest liczona klasa, ale na 1/4 b16a2 startuje w klasie 1,6-1,8,
1.5 lsi minime z6 startuje w klasie od 1.4 do poj 1.6
na bazie 1.3 czyli d13b2 mozna zlozyc minime z glowica z6 i jest do osiagniecia 100ps z litra
Hanki maja dobre jednostki, latwo sie poddaja modyfikacja, duzo jest czesci aftermarketowych...co nie oznacza ze swojego to nie kosztuje
czekam az Tommek wystartuje...czuje w moczu ze bedzie grubo |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 12:04
|
|
|
Kjs to nie ćwiartka gdzie się burzą, że Hondy leja wszystkich. Jak masz 1,6 to startujesz w klasie 1,4-1,6 bo tak masz w dowodzie. Nie przez przypadek w kjs klasa K3 praktycznie leje wszystkich łącznie z RWD i 4x4. No chyba że jest błoto i jest ślisko. Ale nie zaśmiecam juz tematu.
A Hania widzę będzie mooocnnaaa z ogarniającym kierownikiem |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
|