[MK4] Zatarty silnik 1.25 - zmiana na inny |
Autor |
Wiadomość |
Sumo4871 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 00:07 [MK4] Zatarty silnik 1.25 - zmiana na inny
|
|
|
Witam. Drodzy Koledzy mam problem, iż zatarłem silnik 1,25 w swojej maszynce '97 i niestety musze nabyć nowy. Poradźcie mi jakie inne silniki pasują do tego modelu bez duzego wkładu pracy. Silnik 1,25 ciezko jest znaleźć w budzie żeby sprawdzic jak chodzi. Nie chce kupować jakiegoś z paleciaka. Pozdrawiam i licze na pomoc. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 26 Sie 2010, 19:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 02:09
|
|
|
Może się mylę, ale chyba z 1,4 nie powinno być problemu... Być może komp i wiązka z 1,25 dadzą radę... Ale mogę się mylić... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 07:42
|
|
|
jak już będziesz się bawił w swapowanie to na 1.7 z pumci |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
Dietih
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Wojtek
Wiek: 42 Dołączył: 05 Maj 2007 Posty: 54 Skąd: lublin
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 14:48
|
|
|
Sumo4871 napisał/a: | zatarłem silnik 1,25 w swojej maszynce '97 |
pochwał się, ku przestrodze, coś zrobił, że go zatarłeś ?
po wymianie oleju zapomniałeś nalać nowego? (żart, pytam serio)
pozdro |
_________________ był Ford Puma 1.4 16v
jest Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
www.psycholog-lublin.com.pl |
|
|
|
|
Sumo4871 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 16:04
|
|
|
No niestety nie zapaliła sie lampka kontrolki poziomu oleju i do póki jeździlem po mieście bylo wszystko dobrze ale pojechalem w 200 km trase i po 2 dniach po powrocie wszystko sie poprzekręcalo w środku i od miesiąca autko stoi pod domem i czeka na nowe serce:((( |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 16:06
|
|
|
Sumo4871 napisał/a: | No niestety nie zapaliła sie lampka kontrolki poziomu oleju | No nie zapaliła się bo takiej we fieście z tego co wiem to nie ma |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 16:21
|
|
|
jest w mk4 Joe |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 16:23
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Sumo4871 napisał/a: | No niestety nie zapaliła sie lampka kontrolki poziomu oleju | No nie zapaliła się bo takiej we fieście z tego co wiem to nie ma | to czego może nie być, to wskaźnika poziomu satysfakcji a nie wskaźnika OLEJU... |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 16:24
|
|
|
kiedyś sprawdzałem wyprowadzenia z kompów i różnice w wiązkach i gdzieś to musi być na forum, pewnie już jest w archiwum... na pewno bez problemu włożysz każdego zeteca-s, ale na pewno są różnice w wiązkach, być może 1,4 ma taką samą, ale tego jeszcze trudniej znaleźć. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 18:17
|
|
|
zefir napisał/a: | jest w mk4 Joe | Ale jest kontrolka poziomu oleju, czy zwykłakontrolka ciśnienia (bo to nie to samo) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 18:54
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Ale jest kontrolka poziomu oleju, czy zwykłakontrolka ciśnienia (bo to nie to samo) | Kontrolka ciśnienia oleju nie jest przypadkiem również kontrolką za niskiego poziomu oleju |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Sumo4871 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 20:21
|
|
|
One sa ze soba polaczone, w każdym razie nie zapaliła sie jak zwykle sie zapalała bo niby jeszcze nie było potrzeby ale silnik sie przekrecił. Trudno :((( !!! |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 21:18
|
|
|
czasem wypada zerknąć pod maskę i wyciągnąć bagnet ;] to powinno wystarczyć |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 21:22
|
|
|
Sumo4871 napisał/a: | Trudno :((( !!! |
łeetam trudno...wstawisz coś mocniejszego i może zaczniesz olej sprawdzać |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 21:57
|
|
|
Parzych napisał/a: | Kontrolka ciśnienia oleju nie jest przypadkiem również kontrolką za niskiego poziomu oleju | A nigdy w życiu,,, kontrolka cienienia oleju Ci się zapali jak poziom oleju spadnie poniżej smoka czyli pompa zaciągnie powietrze, ale dużo wcześniej już olej nie będzie dochodził gdzie trzeba, choć w miejscu czujnika ciśnienie będzie prawidłowe,,, druga sprawa jak włączasz zapłon to się świeci bo za mało oleju masz w silniku? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 21:57
|
|
|
Dla mnie 1.7 to zbyt wiele kasy i ryzyka. Dlaczego? Niech ktoś mi pokaże Pumę, która miała spokojny żywot? Większość tych silników jak już jest w sprzedaży to wymontowana i nawet go sprawdzić nie idzie (z resztą jak można sprawdzić silnik bez otwierania).
Obstawiam 1.6 bo tutaj jest większy wybór jeśli chodzi o wiek tych jednostek. |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 22:13
|
|
|
Cytat: | Dla mnie 1.7 to zbyt wiele kasy i ryzyka. |
Prawda, koszta swapu są takie że prościej pume kupić, po co kombinować |
|
|
|
|
|