Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Nagrzewający się przełącznik świateł - 1.25 ZETEC
Autor Wiadomość
ciforp
[Usunięty]

Wysłany: 23 Lip 2010, 06:52   [MK4] Nagrzewający się przełącznik świateł - 1.25 ZETEC

Witam

Od jakiegoś czasu próbuje zdiagnozować przyczynę nagrzewania się przełacznika świateł. Chodzi o ten przy kierownicy którym włanczam światła mijania, długie, oraz kierunki. Wygląda to tak że po włączeniu świateł po jakiś 10 minutach końcówka tej "wajchy" tuż przy tym obrotowym przełaczniku zaczyna dosłownie parzyć. Tak poza tym żadnego innego objawu samochodzik nie wykazuje i cała elekryka działa normalnie. Na początku myślałem że to słońce tak działa że ten plastki się rozgrzewa ale po 10 min jazdy w nocy objaw również występuje i jest nader odczuwalny bo wszystko inne w samochodzie jest zimne. Sprawa mnie niepokoi Dlatego pytanie do was koledzy czy miał ktoś podobny problem i co może być ewentualą przyczyną. Doradzcie . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Lip 2010, 08:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zaan
[Usunięty]

Wysłany: 20 Wrz 2010, 23:36   Re: Nagrzewający się przełącznik świateł - 1.25 ZETEC

ciforp napisał/a:
Witam

Od jakiegoś czasu próbuje zdiagnozować przyczynę nagrzewania się przełacznika świateł. Chodzi o ten przy kierownicy którym włanczam światła mijania, długie, oraz kierunki. Wygląda to tak że po włączeniu świateł po jakiś 10 minutach końcówka tej "wajchy" tuż przy tym obrotowym przełaczniku zaczyna dosłownie parzyć. Tak poza tym żadnego innego objawu samochodzik nie wykazuje i cała elekryka działa normalnie. Na początku myślałem że to słońce tak działa że ten plastki się rozgrzewa ale po 10 min jazdy w nocy objaw również występuje i jest nader odczuwalny bo wszystko inne w samochodzie jest zimne. Sprawa mnie niepokoi Dlatego pytanie do was koledzy czy miał ktoś podobny problem i co może być ewentualą przyczyną. Doradzcie . Pozdrawiam


zakłądam że nie tak całkiem normalnie chodzi ta elektryka bo i podświetlenia ci chyba słabiej działają no i tylne pozycyjne moga nie zawsze działać. Pomaga wyczyszczenie przełacznika obrotowego i po problemie. Jest troszkę dłubaniny ale bez tragedii. Tak jak pisałem w któryms poprzednim poście - zrobie manuala i podrzucę ale dopiero za parę dni.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.