YTP hajdparianki |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 14:14
|
|
|
No ja jechałem tylko bez tylnej kanapy Ale to i tak zbyt duża różnica mocy. Niestety tak jak mówisz. Czasy czołówki klasy 3 są dużo lepsze niż klasy 4 więc przenosząc się klasę wyżej przy zachowaniu nawet podobnych czasów jak przejazdy z CVH mam dużo większe szanse na pudło a nie żeli jazda z chądami. Dodatkowo zakręty zakrętami ale jeszcze trzeba do tego zakrętu dojechać po 200 i 300m i wrócić i tam właśnie się kradnie sekundy słabszym autom |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 16:19
|
|
|
Piter napisał/a: | Nie wiem pP, czy nie za dużo oczekujesz od 100konnej fiesty. |
nigdzie nie napisałem, że chce się z nimi ścigać o sekundy..crx waży pewnie ze 100kg mniej niż wybebeszona fiesta a ma 60 kuni więcej..najwazniejszy jest fun! |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 17:00
|
|
|
tutaj napisałeś
pP napisał/a: | Piter napisał/a: | japońskimi szlifierkami |
a kierowcy skrecają czy na prostych odjeżdzają? |
Fan? To prawda. Ale ten fan mało smakuje gdy rywale odjeżdżają ci coraz dalej z każdym zakrętem. Smak równej rywalizacji jest lepszy
Słuchaj. Początkowo Curva miała iść zupełnie inną drogą-poszła inną. Czy pójdziesz ta drogą czy inną sam zdecydujesz. Ja tez ponad pół roku temu podchodziłem do tematu tak jak Ty teraz. Pamiętasz |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 19:40
|
|
|
Piter napisał/a: |
Jak widzisz ja startowałem z przedostatniej pozycji zaraz za wszystkimi japońskimi szlifierkami
Kolejność miejsc startowych jest kolejnością zajętego miejsca w klasie w sobotnim przejeździe kartingu. Dla porównania Żółw w swojej klasie startował z pierwszej lini a w sobotę na kartingu był kilka sekund wolniejszy ode mnie
|
Wniosek jest prosty - jesteś szybszy ode mnie
( Choć jakby na to spojrzeć z drugiej strony - my walczymy z autami równymi sobie i jak widac nieźle wypadamy , a Ty walczysz z autami ze swojej klasy i ...
1. Bo som szybciejsze
2. bo som na Ch.
3. Bo som wybebeszone i przygotowane
4. Bo miałem za długie narty
5. Bo ... )
pP napisał/a: | Piter napisał/a: | japońskimi szlifierkami |
a kierowcy skrecają czy na prostych odjeżdzają? |
Wiele rzeczy można powiedzieć o kierowcach CRX-ów startujących w YTP , ale na pewno nie to , że nie potrafią jeździć !
Ogólnie - zluzujcie poślady chłopczyki w ikserkach , bo sporo gadania , a mało jeżdżenia jest
Wy macie w klasie CRX-y , a my mam bardziej utytułowane Mini . Jeździć sie trzeba nauczyć
Gadacie gadacie i tak jakoś widzę ,że z tej gadki wychodzi , że już się usprawiedliwiacie , czemu bencki na kolejnym YTP obskoczycie .
Piter - trafisz z deszczu pod rynnę ( dobrze że nie Wannę ) bo będziesz w klasie z Miatami , Puciem i TommimRS . |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 19:56
|
|
|
racja..skończmy biadolić |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 22:11
|
|
|
Cytat: | Piter - trafisz z deszczu pod rynnę ( dobrze że nie Wannę ) bo będziesz w klasie z Miatami , Puciem i TommimRS |
No, do tego Gwid i Szary
Z tego to się akurat bardzo cieszę Dodatkowo jeśli nic nie stanie na przeszkodzie to w niedzielę stanie obok siebie na dużej pętli 5 fiest w jednej klasie |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
PUCIO
Grzmiąca Ręka Sprawiedliwości
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 74 Dołączył: 24 Kwi 2005 Posty: 708 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 22:52
|
|
|
No tak
powiem wam jedno:
ZAPOWIADA SIĘ CIEKAWIE
|
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 23:29
|
|
|
PUCIO napisał/a: | powiem wam jedno:
ZAPOWIADA SIĘ CIEKAWIE
|
Oby nie tylko się zapowiadało a było ciekawie
Co do samego ścigania się na YTP to powiem wam jedno - mnie jakoś obchodzą z boku te wszystkie napinania żeby rywalizować.....
Jeżeli z jakiś powodów Pasztet nie przyjedzie w Lipcu to się taty mercedesem zapiszę albo jakiegoś malucha podchodzącego pod YTP mam w domu - liczy się właśnie zabawa(niestety kosztowna ale nigdzie indziej takiej nie ma)
I nie ważne czy auto będzie się nazywało CRX, mini czy czukiereczek!!
Najfajniejsze są emocje z przejazdów |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
PUCIO
Grzmiąca Ręka Sprawiedliwości
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 74 Dołączył: 24 Kwi 2005 Posty: 708 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 23:34
|
|
|
Ja się cieszę że wreście fiesty zaistniały na torze w poznaniu
- że nas tak wielu będzie |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Lip 2010, 20:25
|
|
|
Więc tak skwar jak ch*j był, wszyscy to odczuliśmy, wytrąbiłem ze 3 litry wody, ale było fajnie, szkoda, że pucio nie wystartował, bo chciałem zobaczyć jak cisnie, ale może następnym razem, życzę powodzenia i lepszych czasów w przyszłości |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 10 Lip 2010, 22:54
|
|
|
streszczenie YTP - 10/11 lipiec 2010 r. dla tych co nie byli
Startowali jedynie:
1. Skorupa + Asio fleumus ( Sowa łac.)
2. Pimp my curva + Roman ( Gladiator)
3. TomiR(un)S(speed) + żonsia ( przyjechali autem z klimą )
4. Pypy + Piękny Loy
5. Mat Gwid i Łoś + Jajko
6. Radexel
Rezultaty nieoficjalne:
1. Na moje oko wszystkich zmiażdżył TomiRS - prawie bezbłędne przejazdy + świetna dynamika jazdy. Tylko brać za przykład. Na serio przyjemnie się patrzy na tego faceta jak zapierdziela swoja fieścinką między pachołkami albo wykonuje ciasne nawroty
2. Brzydal z curvą - taki mięśniak który musi zapanować nad mocą a będzie zarypiście jeździł. Niestety Curva płatała figle jak temperatura przekroczyła +25 stopni. Pewnie ktoś wstawi filmik z jej nierównomierną pracą ( przerywa w chu...). Piotrek jeszcze się nie wczuł w autko ale jak ogarnie to będzie ogień. Acha nie jest to pisane w ramach zaczepki ale Marek czep się jeszcze raz tasiemki z poprzedniego projektu Loya a potem powiedz nam coś o swapie..... - sorki za szczerość po raz pierwszy.
3/4. Równorzędnie - Pepe i Galapagos. Pepe pomimo iż z przodu jego auto brzmi jak kosiarka a z tyłu jak RS całkiem ładnie ogrania fieścinkie. Zawias + kierownica + fotele z pasami dają mu dużą przewagę. Ładnie kolo jeździł - Loy go dobrze pilotował ( redukcja z trójki ). Skorupa - im starszy tym lepszy. Ujmę to tak - technicznie coraz lepszy, żeby się nie wkopywać to powiem że teraz bardziej mi się podobała jazda skorupy niż brzydala ( na zlocie było na odwrót). szkoda że żółt już tylko CRX będzie jeździł
5. Absolutny mistrz gadania wszystkiego co było do wygrania... Jajek potwierdzi, wpadanie na opony + wpadanie na taśmy + za niskie obroty + brak zawiasu itp. itd. ale i tak jestem zadżebiście zadowolony - przekonałem się ile znaczy pokora dla takiej mocy w takich warunkach ( bębny do wymiany - Asia popsuła ). Memo dla wszystkich nie startujcie fiestą w depo na dochodzenie z czymkolwiek co ma +250 KM ( np. Capri) bo jakoś tak szybko doganiają
P.s. Radex jeździł gdzieś po lasach i nie mogę nic niestety napisać...
mam nadzieje że nikogo nie uraziłem moimi spostrzeżeniami ale realnie rzecz biorąc tak wyglądała piramidka skilla
Co do atrakcji to:
1. Piloci byli bezbłędni. Miałem przyjemność jechania z Jajkiem , Romkiem i Żabą - wszyscy fajnie kierowali mną. Każdy wciskał paznokcie w uchwyty jak podjeżdżałem do szykan
2. Wygrała temperatura - +35 stopni to porażka na takim odkrytym placu...
3. Pod koniec zlotu zawitali do nas Luk i Miły.
4. Wszyscy uczestnicy dostali pamiątkowe dyplomy za udział a puchary po oficjalnym ogłoszeniu wyników
5. Dawidek pykał zarąbiste fotki a Arnold udawał Taliba
zapraszam do dyskusji jak się pozjeżdżacie do domu. |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Lip 2010, 23:04
|
|
|
ja bylem ponad 6 godzin, więc nie tak do konca pod koniec zlotu poza tym chyba udało się uchwicić przejazdy żółwia, tomirsa, pitera i twoje, zależy czy mój rozległy parkinson pozwolił na przyzwoite ujęcie waszych pojeżdżawek |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 11 Lip 2010, 01:52
|
|
|
przyjechałem specjalnie na grilla, a grilla mało że nie było i nawet mnie wykorzystali... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 11 Lip 2010, 09:07
|
|
|
To ja na szybko dodam tylko, bo za chwile lecimy na wolne przejazdy toru, że udało mi się zrehabilitować za I eliminację, a przy okazji spełnic obietnicę jaką dałem na forum i wyjelismy I miejsce w klasie B3. Ostatnio było 4 miejsce więc jestem mega rozje..bany z radości:)
Mega duży puchar FKP też udało się pozyskać
Dzięki Wszystkim za super zabawę mimo potwornego upału.
CDN |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 11 Lip 2010, 09:54
|
|
|
GRATULACJE ))) |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 11 Lip 2010, 11:31
|
|
|
Tomi RS - byłeś dla mnie wczoraj mistrzem - w durnej fieście ze stosunkowo niewielką mocą wyjąłeś PIERWSZE miejsce w klasie B3 - to jest mega dobra wiadomość i mega duże gratulacje
Do tego wszystko na torze i poza nim na spokojnie bez zbędnego rozgłosu i spinania
Piter - jeździłem z Tobą cały dzień i z próby na próbę byłeś coraz szybszy/lepiej prowadziłeś Curvę .
Niestety czasy tego nie potwierdzają co było przyczyną coraz to gorszej pracy silnika oraz nie za dobrego prowadzenia auta(szzególnie przodu i kładącego się bieżnika na zakrętach przy coraz wyższej temperaturze toru)
Co tu dużo mówić - Curva ma potencjał na dobry wóz ale trzeba się zająć dopieszczaniem silnika i zawieszenia.
Nie uważam, że chłopaki spieprzyli swap bo go ogarneli w mega krótkim czasie(niektórzy już swapują 3 lata rs-a do fiesty...)
Jednak przy każdym swapie trzeba ogarniać pierdoły które ważą na całość i takich jest dużo - gdy je ogarniesz Piter będziesz mógł śmiało konkurować z Tomim czy Puciem(tak uważam, bo jeździsz odważnie i z próby na próbę leppiej )
PP - co tu dużo mówić - z nie za dobrym silnikiem, który ma gorszą kulturę pracy niż mój Diesel - wykręcał bardzo dobre czasy i gdy zmienicie "serce" w Jabłonce to będziesz grubym konkurenrem dla całej stafki fiestomaniakościgantów
Żółw - jest klasą samą w sobie choćby był ostatni to i tak z nim mi się najlepiej jeździ, jestem najbardziej przerażony a prędkość jaką jedziemy wydaje się być trzy razy większa niż w rzeczywistości - to jest to co mnie kręci w całym przedsięwzięciu z YTP - nie miejsce a emocje, których nie ma nigdzie tyle co w Wannie - do tego sprzęt jest ogarnięty i kierownik również
Gwid - krótko - jechałem z Tobą i nie robisz błędów - ogranicza Cię zaiweszenie, które buja dwa razy bardziej niż w Osiołku
Radxel - to się nazywa samozaparcie - przyjehać drugi raz na YTP i drugi raz rozwaliło się to samo - tylko z drugiej strony :yyy:
Tym bardziej szacun, że chcesz się bawić i przyjechać na trzecią eliminację
Ogółem gratuluje wszystkim, którzy byli Dziękuje Piter, że po mnie zadzwoniłeś i było MEGA FAJNIE WAS ZNÓW ZOBACZYĆ
Frakcja WLKP jak zawsze była duża........Luk, Miły, Żabcia...... Ale jak to mawiają - czasami nie liczy się ilość a jakość
PS: W d...ie mam, że było ciepło |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 11 Lip 2010, 16:27
|
|
|
byłooooo świetnie !!!!!
radocha brania udziału i radocha patrzenia na innych .
MOje spostrzezenia UPAŁ ..te temperatury zabiłyby nowe samochody ..wiec szok ze nasze złomy dawały rade ..a dawały
TommiRS - na Twoje wyczyny mozna patrzec godzinami .
Gwid - widac ze połknąłes bakcyla i bedzie z Tobą juz tylko gorzej i gorzej i bez fałszywej skromnosc jezdzisz naprawde bardzo dobrze.
Piter - smutniał wraz z pogarszajacym sie stanem silnika w Curvie ..głowa do góry..nastepnym razem wszystko pojdzie lepiej .Szoda ze nie widziałem Twojej jazdy na cvh.
PePe -no ma młody talent ,albo szczescie .. wywalajacy olej wszystkimi odmami i umierajacy silnik CVH wzbudzał tylko nasza wesołosc a profi-łyse BARUMY utwierdzały w przekonaniu ze chciec rajdowac to trzeba miec przynajmieniej przyzwoite opony .Jechalismy dla zabawy ..a zabawa była przednia.Dobre czasy wyszły przypadkiem
ZÓŁw- ciagle najpaskudniejszt zamochód na horyzoncie .. ale jak zamknac oczy ..to chociaz brzmi ładnie .zawsze widowiskowa jazda z efektami specjalnymi . Cos sie skonczy jak zamiast wanny pojawi sie CRX...
ogolnie i tak puchar wygrał ..UPAŁ który skutecznie wykanczał po koleji samochody i kierowców .
do następnego razu ... |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Lip 2010, 17:08
|
|
|
Gratuluje wszystkim i chcialbym sie dowiedziec co wedlug Was jest nie tak w wykonaniu |
_________________
|
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 11 Lip 2010, 17:36
|
|
|
Prosba..to jest wątek dot. YTP nie zaśmiecajmy go problemem swapu i wzajemnymi docinkami.
wracając do YTP, dzieki za miłe słowa...cały czas się człowiek uczy, tylko jak mam powtarzalność przejazdów z dokładnoscią co do dziesiątych i setnych sekundy to trochę zbija z tropu i nie wiem czyich to jest kres możliwości, moich czy auta, czy razem.
Piter, autko będzie miało potencjał, moment obrotowy masz potężny, moja RS1800 wysiada.
Trochę ją ogarnij, jak Żółwik dobrze prawił, ale najważniejsze jest jeżdżenie, siedząc w garażu i tuningując nie spowodujesz, że wasz duet (curva-Piter) będzie szybki.
Tu trzeba dużo pokory i cierpliwości...ale będzie GIT!
CRX Skorup...poprawiasz się za każdym razem i widzisz co jest nie tak...to sukces.
Tylko trochę więcej odwagi żeby przesunąć granicę o stopień wyżej.
Tor to jedyne miejsce, gdzie przegięcie praw fizyki nie ukaże nas zbyt mocno (Piter chyba widział z wieży pare takich prób ) na rajdach tak lekko sie juz nie wywiniemy.
Reszty chłopaków niestety nie widziałem przejazdów , te mazdy i beemki ambicjonalnie zaprzątnęły mi chyba głowę
A dzisiejsze wolne przejazdy Toru wypadły fajnie, frajda z jazdy duża, tylko autka dostały w dupę mocno.
Kupmla CRX (który wyjął generalkę) silnik powiedział dosyc
A jedyna fiesta w stawce (połączyli nas w dwie grupy z CRXami) nie była otatnia
Udany weekend, Pozdro! |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Lip 2010, 18:20
|
|
|
Krótko podsumowując
W pucharze YTP Fiest kolejno miejsca zajęli :
1. tommirs jednocześnie wyjmując pierwsze miejsce w klasie B3
2. Piter przerywającą, zupełnie nie przygotowaną do imprezy curvą, jednocześnie piąte miejsce w B3
3. Pp o włos przed Żółwiem, a dokładnie łącznie o 3sek, jednocześnie szóste (jeśli dobrze pamiętam ) miejsce w B2
Imprezy nie ukończyło ok 18-20 załóg, czyli co piąte auto !!! |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
|