Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
24 Lut 2011, 21:49
[MK3] Cichociemna
Autor Wiadomość
Kruku 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 281
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Lut 2013, 19:34   

to zapraszamy do regenracj altka :) jakies 3 stowki :P
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Lut 2013, 23:00   

u mnie tez jakos tak 900 pokazuje od zawsze, wszystko jest ok
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 16 Lut 2013, 20:12   

Zdemontowalem i rozebralem altka. Szczotki sa, jeden pierscien slizgowy troche wytarty, ale chyba nie az tak zeby bruzdzic....
Z racji, ze nie wiem co dalej musze go gdzies oddac...chyba, ze powiecie co i jak moge sprawdzic

_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21 Lut 2013, 23:16   

Okazało sie, ze regulator zdechl oraz tylne lozysko juz luzy mialo. Zostalo to wymienione a efekty tego takie



14.55V bez obciazenia. Na swiatlach z nawiewem i audio wlaczone dosc glosno mam 14.1-14.3 czym jestem zaskoczony bo wczesniej bez obciazenia mialem max 14.1 :P

Przy okazji zmierzylem pobor pradu zgaszonego auta i sie okazalo, ze wynosi ono 0.05A, ale po wypieciu swinki spada do 0.01A. Tylko jeszcvze mnie tak nie powalilo aby ja za kazdym razem wypinac
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Lut 2013, 23:20   

sam go rozebrałeś, jakieś rady, bo mój też woła powoli o naprawę
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22 Lut 2013, 07:51   

Sam rozebralem. Problemu nie bylo. O dziwo wszystkie sruby (4) ladnie poszly. Ja jedyne co moglem to wizualnie ocenic...ale wizualnie jest ok. Nie wiedzac co i jak posprawdzac pojechalem do znajomego ktory sie tym zajmuje i on po zmierzeniu stwierdzil, ze regulator nie dziala.

A teraz inna sprawa. Na nowym liczniku wskazowka predkosciomierze podskakuje. Wiem, ze to objaw linki do wymiany, ale na starym nic nie skakalo...chodzil ok. Jedynie przy -20 troche falowala zanim sie nagrzala. Szukac winy w liczniku czy to jednak linka?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 22 Lut 2013, 08:17   

Wyjmij linkę wymocz w benzynie ekstrakcyjnej wytrzyj dobrze nasmaruj smarem grafitowym i będzie OK :)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 7 Mar 2013, 11:10   

Ponoc bez niego uciekaja niutony wiec w koncu dolozylem. Mial byc tlumik przelotowy ale, musialbym przerabiac reszte ukladu by o bude nie tluklo. Dlatego stanelo stety czy niestety na strumienicy poniewaz byla mniejsza. Czy cos mi to dalo, to nie wiem. Opony 155 i mokra nawierzchnia powoduje, ze testy sa bezcelowe...



Teraz pozostalo sprawdzenie afrem czy cokolwiek sie zmienilo i dostroic to do konca
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 7 Mar 2013, 11:16   

a rozpórka gdzie :fox:
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 7 Mar 2013, 11:26   

byla zanim zalozylem 4-2-1. Lekko sie nam ku dolowi skierowal i podczas ruchow silnika walilo kryza o nia, dlatego zdjalem. Teraz kryza jest przesunieta, wiec bede musial podjechac do kumpla u ktorego lezy i sprawdzic czy podejdzie czy tym razem strumienica daje po dupie :P

A dzisiaj 200zl...i to karwa omega ktora nie szaleje bo slabe...co gdybym fiesta jechal?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 22 Mar 2013, 16:45   

i ile pkt :P
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 22 Mar 2013, 17:03   

6 pkt:P i to na 2u kilometrowym odcinku do pracy :P
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 22 Mar 2013, 18:08   

a ja też sobie dostałem.. ha ha tyle, że dwa :tyłek:
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 3 Maj 2013, 19:55   

Mam problem, ale zaczynajac od poczatku to trzeba powiedziec, ze czujnik temp na deske jest jednopinowy z hcsa zielony bo dzialal bardzo dobrze. Zaloylem zegarki z pumy i zaczely sie swirowania. Tzn przewaznie pokazujepolowe ale czesto wykracza poza polowe i dosc szybko tzn w oczach wychodzi poza skale. Wystarczy wtedy ruszyc i przejecac kawalek i w oczach maleje do polowy. Wiatrak sie nie wlacza wdy a byl sprawny. Byc moze nie wlacza sie bo temp jest ok tylko czujnik lub te zegary wala w ciula...wiec co to wedlug was? Zegary czy do pumowskich zegarow musi byc zetecowy dwupinowy czujnik?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 5 Maj 2013, 12:25   

jak już pisałem ustal chociaż z jakiego silnika są zegary. jakiś nr przepisz czy coś.
czujnik to ustrojstwo termistorem zwane, więc nie ma tu magaelektroniki ale wypadałoby dobrać czujnik pod ustrój pomiarowy
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 6 Maj 2013, 08:39   

jak dobrze pamietam to na zlomie byly opisane jako 1.4 16v. ale wydre je bo i tak urwala sie linka predkosciomierza...

EDIT:

rozebralem i okazalo sie ze linka cala...tylko sie wypiela z zegarow :O wiec przy okazji wyjalem wyczyscilem i przesmarowalem bo mi wskazowka falwoala. Co do zegarow to na zlomie napisali na nich 1.4 16v, a po numerach znalazlem puma 1.4 1.7 oraz fieste mk4. Wiec pozostaje mi chyba wierzyc ze to z 1.4. Numer na naklejce to 96FB 10849 EE, a z tyl na obudowie 96FB-10848-BB. Wiec od czego on?
_________________
Cichociemna
Ostatnio zmieniony przez kenczorf 7 Maj 2013, 13:25, w całości zmieniany 2 razy  
Profil Facebook
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21 Cze 2013, 19:51   

Pojechał ja se dzisiaj na przeglad i dowiedzialem sie, ze mam do wymiany metalowe przewody hamulcowe...no coz

Wracjac zatrzymalem sie w jednym miejscu. Chce wracac do domu wiec wsiadam i krece. Krece chwilke bo mam problemy z paleniem na cieplym ale nie o tym ta bajka. Pod maska ukrop bo auto upalane a na polu 36 stopni :/ Krece i za chwile pyk slysze ze kreci sam rozrusznik. Mysle sobie pewnie bendiks sie wysral wiec wylaczam auto zeby sprubowac ponownie. Nie stety wylaczenie zaplonu czy nawet wyciagniecie kluczyka nie zatrzymalo rozrusznika. Krecil dalej caly czas. Zaczalem bezpieczniki wycioagac myslac ze trafie na taki co mu prad odetnie ale dupa. Jak sie zaczelo z niego dymic to odpialem kleme i poszedlem do domu.

Co moze byc powodem, ze pomimo wylacznie zaplony rozrusznik kreci caly czas? Dodam, ze to jest planetarka.
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Michaus 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 101
Skąd: Pabianice
Wysłany: 24 Cze 2013, 08:15   

kenczorf napisał/a:
Co moze byc powodem, ze pomimo wylacznie zaplony rozrusznik kreci caly czas? Dodam, ze to jest planetarka.

Styki w przekaźniku się zespawały...



Legenda:
[3] - akumulator
[9] - rozrusznik
_________________
Jest gablota Gustavo Fringa...
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 24 Cze 2013, 13:32   

Hmm to raczej nie styki bo gdypy je zespawalo to by tak bylo caly czas. A ja wrocilem po auto po pracy po 23ciej. Podpialem kleme i rozrusznik nie kreci. Stwioerdzilem a co mi tam i sprobuje zapalic. Nie tyklo ale moze dlatego, ze aku slaby po tym jak swirowal z rozrusnzikiem. Kumpel pchanal i na pych odpalil. Pojechalem do domu i pod domem juz zgasilem. Proba odpalenia i rozrusznik zakrecil jakby nigdy nic. Zgasilem auto i rozrusznik tez juz nie pracowal...
Marek zasugerowal, ze moze syf w rozruszniku nie pozwolil sie cofnac elektromagnesowi
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Michaus 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 101
Skąd: Pabianice
Wysłany: 24 Cze 2013, 18:04   

kenczorf napisał/a:
Marek zasugerowal, ze moze syf w rozruszniku nie pozwolil sie cofnac elektromagnesowi

To prawdopodobna wersja, ale zdarza się, gdy skończy się srebro na stykach i przy załączaniu łuk pociągnie, to przyłapie... i czasem puści, czasem nie :)
Widziałem przekaźniki R15 zgrzane na stałe i takie które czasami potrafiły przytrzymać, bo się wyeksploatowały.
Jak rozbierzesz, to się przekonasz.
_________________
Jest gablota Gustavo Fringa...
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.