Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
24 Lut 2011, 21:49
[MK3] Cichociemna
Autor Wiadomość
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 6 Lip 2010, 04:01   [MK3] Cichociemna

1. NICK: kenczorf
2. IMIĘ: Grześ
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: Fun
5. ROCZNIK: MK3, 93r
6. SILNIK: 1.1i
7. OPIS AUTA: W chwili zakupu auto zapuszczone. Właściciel używał go do jazdy po piwo i na budowe :P Największy plus to zdrowa blacha. Stan techniczny to inna bajka. Wszytko seria. Niedlugo po zakupie okazało sie, ze silnik padaka wiec przeszedl remoncik. Obecnie nic nie lyka oliwy. Pierwsze co zrobilem to zawieszenie. Tuleje padaly co 3-4 miesiace...dramat. Okazalo sie, ze winowajca byly padniete amory. Zrobilem zawias na KYB olej z przodu a gaz z tyl. Tuleje p/t Forda, sworznie i koncowki Mooga, to wszytko poskladane z Jamexami. Od tej pory spokoj...nic nie pada :) . Kolejna rzecza były heble. Od kogos z forum zamowilem zaciski od xrki...jednak podczas pakowania okazalo sie ze jeden zacisk ma zapieczony tloczek, dlatego sprzedawca powiedzial, ze albo biore za free albo wyrzuca...co mialem zrobic? Przygarnalem :D Troche meki z rozlozeniem ich z powodu felernego tloczka oraz pourywanych koncowkach wezy zaraz przy zacisku. Po rozlozeniu wyczyszczone i pomalowane a nastepnie zlozone na nowych czesciach. Wlecialy tarcze Brembo, klocki TRW i plyn ATE. Pierwsze wrazenia takie sobie...pedal wpadal nisko i hamowanie takie sobie. Po odpowiednim odpowietrzeniu i dotarciu usmiech pojawil sie na twarzy. Jak narazie to tyle z mechaniki. Z estetyki to tapicerka wyprana bo poprzedni wlasciciel zasmrodzil i zasyfil to auto. Zalozone gniazdo zapalniczki z podswietleniem z jakiegos japonca. Zegary wymienione na wersje z obrotkiem. Dosztukowalem brakujace zewnetrzne plastiki. Z audio najpierw byly pioneerki w drzwiach i jakja magnaty w polce. Obecnie sa MDSy w drzwiach i skrzynka w bagazniku napedzana Carpowerem. Zalozylem centralny z alarmem na 5 drzwi plus otwierania klapy z pilota i przycisku. Ostatnio wpadl woltomierz w miejscy fabrycznego wlacznika halogenow czy czegos innego :P
Pare dni temu ku przykrosci Bidzeja kupilem felgi :D A zeby bylo mu jeszcze ciezej na sercu to czekam na dostawe z niemiec laczkow 165/60r14 :devil: Zwazywszy, ze kolor podobny mamy to bedzie kolejna taka sama fiesta :P Jak zdobede fundusze i ludzi ktorzy mi to ogarna chce zrobic swapa na 2.0. Wtedy prawdopodobnie wpadnie hebel od rs2000. Wymiana przednich amorow na te z mocowaniem na staba plus stabilizator, rozporka wachaczy. Ogolnie Fiesta to skarbonka bez dna. Najgorszy byl pierwszy rok kiedy jej nienawidziłem...szczegolnie finansowo. Obecnie wszytko sie zmienilo :)

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Klubowe naklejki:D, końcówka Ulter'a
b. mechaniczne: remont silnika, amory Kayaba: przód olej tył gaz, sprężyny Jamex, heble od Xrki
c. audio: Pioneer 5200SD, Carpower 604, MDS-DC5, Hertz ES250 w klozecie
d. inne:

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: ciemna szyba, daszek na klape, lusterka z mk3.5
b. mechaniczne: swap na 2.0
c. audio: Wygluszenie drzwi
d. inne: ogolnie fiesta ma byc cicho ciemna - oprocz felgi, gleby i ciemnej szybki nie chce z zewnatrz nic robic

10. FOTKI AUTA

Nie mam fotek ktore pokazuje stan w jakim go kupilem wiec pokaze juz te po obnizeniu



Pozyczone kola od kumpla. Wnioski sa dwa. Za duze banki bo obciera:P Do tego 1.1i na 175tkach ledwo sie toczy :yes:



Voltomierz



Felgi



Co do felg to jestem bardzo zadowolony z faktu, ze sa idealnie proste...chociaz pewno nie dlugo i na jedej sa tylko drobne ryski
_________________
Cichociemna
Ostatnio zmieniony przez kenczorf 14 Gru 2010, 15:51, w całości zmieniany 6 razy  
Profil Facebook
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 6 Lip 2010, 06:30   

no trudno. moja i tak ładniejsza, bo 3d ;-))

wracaj z tej pracy i dawaj fotki.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 6 Lip 2010, 06:53   

bidżej napisał/a:
moja i tak ładniejsza, bo 3d ;-))
hehe jeden woli browar, drugi zyto :) I jak sie podoba?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 6 Lip 2010, 11:27   

autko fajne ;) voltomierz tez fajnie wkomponowany :P chociaz w miejscu wyswietlacza z zegarka byloby miodzio :P
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 6 Lip 2010, 16:29   

Myslalem zeby dac go tam gdzie zegarek....ale z drugiej strony nie chcialem sie go pozbywac. Musze gdzies dostac wieksze szkielko sciemniajace zeby calego go przykryc bo sa szpary gora i dolem :P
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 7 Lip 2010, 08:18   

zamienił stryjek ..power techy były bardziej klimatyczne ..a RSy ma tutaj połowa fiest
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 7 Lip 2010, 09:02   

o popatrz, nono ale sie żeś spisał, prezencja musi być, :-)
ładna fiestka
pozdro!
_________________
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 7 Lip 2010, 16:33   

LOY napisał/a:
zamienił stryjek
chyba nie wiem ocb? :P Jesli chodzi o takie http://www.fotosik.pl/pok...57b9b5a601.html to myslalem o nich, ale bardziej podobaja mi sie cossi. Szkoda, ze oryginal jest tylko w 16tce...
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Lenin 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 71
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 7 Lip 2010, 17:23   

wielki plus za brak wieś tuningu :)

ogolnie rzecz biorac :P auto jak kazde inne.. lubie seryjne ;)
_________________
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 7 Lip 2010, 23:15   

Poprawilem voltomierz. Za porada szynszyla wpialem sie bezposrednio pod aku, a wlacza sie przekaznikiem 2A po stacyjce. Teraz przeklamanie w stosunku do miernika jest stale i wynosi ok ~0.03V, takze jestem zadowolony

[ Dodano: Sob Lip 10, 2010 18:44 ]
zalozylem narazie dwa alu na tyl i mam pytanie bo na stalowkach tego nie widzialem...czy to normalne ze kola tylnie schodza sie w glab auta? Tzn jak stoimy przed kolkiem to po prawej mamy tyl a po lewej przod auta. Kola sa po lewje glebiej osadzone...tzn schodza sie w lewo. Najlepiej wkleje piekny rysunek mojego autorstwa :D

Ten prostokat to niby auto. Proste kola to przod...a schodzace sie to tyl. Czy to jest normalne? Jesli nie to w czym problem? Na obrazku oczywiscie przesadzilem z katem bo az tak sie nie schodza, ale to napewno nie jest zle osadzenie, poniewaz podczas krecenia kolem jest caly czas w tym samym miejscu
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 11 Lip 2010, 09:22   

krzywa oś?? czy co, dziwne
_________________
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 11 Lip 2010, 22:52   

auto nie jest prostokątne, patrząc z góry nieco... owalne? może stąd takie wrażenie :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 11 Lip 2010, 23:16   

Zrób tak przyłóż do kół jakiś płaski prostokątny element (spory kawałek blachy, kawałek kartonu itp) tak żeby stykał sie z oponą a jego krawędź stała na ziemi wtedy zaznacz na ziemi linie tak samo z drugiej strony, potem odjedź samochodem i porównaj te linie powinny być równoległe do siebie, ja tak zrobiłem bo też miałem uczycie że tylne koła sie zbiegają.
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 11 Lip 2010, 23:47   

kenczorf napisał/a:
LOY napisał/a:
zamienił stryjek
chyba nie wiem ocb? :P Jesli chodzi o takie http://www.fotosik.pl/pok...57b9b5a601.html to myslalem o nich, ale bardziej podobaja mi sie cossi. Szkoda, ze oryginal jest tylko w 16tce...



aaaa one pozyczone były ..luzzzz myslałem ze były Twoje . Szoda ze nie pasowały bo powertechy wygladaja bardzo dobrze
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12 Lip 2010, 09:46   

Jaka twardosc powinny miec nakretki do kol? Czy 8 wystarczy czy trzeba jakies 10.9 wsadzic? Jaka jest szansa urwania czy co tam sie moze stac z nakretka?
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Lip 2010, 09:48   

jak założysz 8, to przy odkręcaniu kół za pół roku zobaczysz czemu wypadałoby mieć 10.9 gy te 8 to taka stalowa plastelina...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12 Lip 2010, 21:13   

Dobrze, ze sa na tym swiecie poczciwi ludzie :) Kupilem te plywajace nakretki forda, a facet wzial w rozliczenie te co nabylem pare dni temu, wiec niewiele stracilem :)
Z racji, ze prawe tylne kolo mialo juz luzy...fiesta dostala nowe czesci

I jedna fotka z roboty (wiecej niema bo rece w smarze :) )


Po wymianie luzow juz niema, ale...
-jakis szum dobiega z tyl...cos jakby lozysko ale przerywane...siadl kolega z tyl i nie byl w stanie zlokalizowac czy z prawej czy lewej strony. Siadlem wiec ja, i to samo. Najglosniejsze to w sumie bylo na srodku... :9:
- jak potrzasnalem koncowka tlumika w prawo i lewo to slychac jakby jakies drobne kamyczki sie walaly po nim. Czesci kata czy tlumik sie sypie?
- Jesli beben i szczeki sa ok to szczeki powinny rowniomiernie trzec caly czas o beben? Ja jak zakrece bebnem to idzie luzno, potem przytrze, znowu luzno itp, Nie wiem czy to nie jest przyczyna lekkiego drgania kiery podczas hamowania.

Jak narazie wiecej grzechow nie pamietam :ok:
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Lip 2010, 21:39   

kenczorf, bębny stare i lekko krzywe - u mnie to samo. wbrew pozorom może być je czuć lekko na kierownicy...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 12 Lip 2010, 21:45   

bidżej napisał/a:
kenczorf, bębny stare i lekko krzywe - u mnie to samo. wbrew pozorom może być je czuć lekko na kierownicy...


prędzej na pedale hamulca praca góra dół :-P
drgania mogą być przez krzywe tarcze, źle wyważone koła, i luzy w układnie kierowniczym, zawieszeniu.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12 Lip 2010, 21:51   

luki86 napisał/a:
drgania mogą być przez krzywe tarcze, źle wyważone koła, i luzy w układnie kierowniczym, zawieszeniu
niby rok temu wpadly nowe tarcze i klocki, gdy zakladalem zaciski z iskierki, ale nie wykluczone, ze nowa tarcza tez moze byc krzywa...niemam jednak jak tego sprawdzic. W ukladzie niema luzow...tak samo jak i w zawieszeniu. Co do kol to jutro wpadaja nowe oponki,a ze fele idealnie proste to zobaczymy czy dalej beda drgania. Przy czym gdyby to byly kola to byloby juz czuc podczas samej jazdy np 100km/h. W niedziele lecialem 150 z lekkiej gorki i kiera nie drgala dopoki nie zaczalem hamowac.
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.