Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Bierze dużo oleju - 1.1i
Autor Wiadomość
mef 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 10
Skąd: BDG
Wysłany: 15 Cze 2010, 00:10   [MK3] Bierze dużo oleju - 1.1i

Witam! tak jak w temacie w mojej fiescinie w bardzo szybkim tepie ubywa oleju... mniej wiecj jakis 1L na ok 400 km. mialem maly wyciek z uszczelniacza wału ale uszczelka zostala wymieniona i jest juz wszystko suche, samochod nie kopci na niebiesko podczas jazdy ani przy odpalaniu nawet na zimnym silniku, jedyne co zauwazylem to leciutkie zapocenie uszczelki pod miska olejowa, ale watpie, ze przez taka mala plamke ubywa az tyle oleju. juz naprawde nie mam pomyslu prosze o jakas podpowiedz.

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 15 Cze 2010, 00:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 15 Cze 2010, 08:24   

uszczelniacze? Może nie widzisz że kopci, bo samymi uszczelniaczami tyle nie wyleci...
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Młody 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 8
Skąd: Tychy
Wysłany: 15 Cze 2010, 16:58   

witam wyjścia są dwa albo gdzieś leje z pod uszczelki jeżeli są plamy na silniku stare to najlepiej umyć silnik i popatrzeć czy na miejscach gdzie parkujesz nie zostają plamy ?? lub silnik bierze olej ale to w tedy przy takiej ilości oleju na taki dystans musiała by bardzo mocno kopcić uszczelniacze zaw. uszczelka, pierścienie...

Pozdrawiam
_________________
Ble...
 
 
smyr 


Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 112
Skąd: Rumia
Wysłany: 16 Cze 2010, 15:35   

Ponizsze info dotyczy sytuacji, kiedy wine za ubywanie oleju ponasza uszczelniacze (simmeringi), tzn. zaobserwujesz wycieki.

Proponuje najpierw wlac tylko tyle oleju, aby na bagnecie bylo 1/4 wlasciwego poziomu i sprawdzic, czy nadal olej znika. U mnie (jak jeszcze mialem mk3) przy takiej ilosci oleju tylny simmering nie "puszczal" ale jak wlalem oleju tak do 3/4 bagnetu, to oleju ubywalo duzo (saczyl sie wlasnie przez tylny simmering).

Jesli masz wyrobione podtoczenie pod przedni simmering to zawsze mozna zalozyc jeden na drugi. Z tylnym jest problem bo dostep slaby.

Pozdrawiam <8>
_________________
...naprawde nie dzieje sie nic...

 
 
Camel
[Usunięty]

Wysłany: 16 Cze 2010, 18:30   

U mnie tak ciągnął przez pierścienie, że aż świece zalepiało i wcale przy tym okrutnie nie kopcił. Wymieniałem uszczelniacze na zaworach, ale to także nic nie pomogło. Nawet eksperymentowałem z "motodoktorami", jednak i te fieście smakowały.
Po wymianie silnika bierze ok. 100ml/1000km, czyli jest bardzo dobrze.

Może wykręć świece i zobacz, w jakim są stanie?
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Cze 2010, 19:49   

Camel napisał/a:
Po wymianie silnika bierze ok. 100ml/1000km, czyli jest bardzo dobrze.
Wcale nie, bo moja bierze tyle od wymiany do wymiany, a wymieniam co 12 tys.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Camel
[Usunięty]

Wysłany: 16 Cze 2010, 22:08   

Jak na fiestę i półsyntetyk, to myślę, że bardzo dobrze. Twoja jest pod tym względem w zupełnie innej lidze. Ja liczę, że do wymiany wystarczy mi 5l, które kupiłem i jestem zadowolony. Tak mi się skojarzyła jedna sonda: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=27412
Ale to już chyba się robi offtop.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.