Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Silniki 1.4i i 1.3i - podobieństwo
Autor Wiadomość
Mara 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/88KM
Imię: Marek
Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 90
Skąd: Ocypel(woj.Pom)
Wysłany: 10 Cze 2010, 21:51   [MK4] Silniki 1.4i i 1.3i - podobieństwo

Silnik 1.3i HCS i silnik 1.4 CVh .... tO monowtryski....

- Maja takie same wtryskiwacze
- Osprzęt (cpp, silniczek krokowy, map sensor ...itp)

Czy cała elektryka jest taka sama jak w 1.3i?? czy mozna zstosowac silnik 1.4i na elektronice od 1.3. ....
Moim zdaniem tak....

Chciałbym usłyszeć inne wypowiedzi na ten temat.. Jak inni go spostrzegają.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 11 Cze 2010, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 10 Cze 2010, 21:57   

niedługo się dowiem ;/ wiec zobaczymy.
Wstępnie po porównaniu instalacji niewiele zmian będzie, ale to kwestia rozmieszczenia czujników czy innych bzdetów.
Laskosz sadził 1,4 na 1,1 i jeździło ale szału nie było
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Cze 2010, 22:52   

1.4 i 1.3 to zupełnie inne silniki. Raczej nie wiele mają ze sobą wspólnego.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Cze 2010, 23:15   

Mara napisał/a:
czy mozna zstosowac silnik 1.4i na elektronice od 1.3. ....
Moim zdaniem tak...
Moim zdaniem nie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 11 Cze 2010, 19:49   

juz 1.3 na kompie od 1.1 inaczej chodzi
le[iej sie zbiera ale na wysokich obrotach brakuje mu mocy
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 11 Cze 2010, 21:48   

MARIUSZ.B napisał/a:
1.4 i 1.3 to zupełnie inne silniki. Raczej nie wiele mają ze sobą wspólnego.


JoeMix napisał/a:
czy mozna zstosowac silnik 1.4i na elektronice od 1.3. ....
Moim zdaniem tak...
Moim zdaniem nie,,,


A jednak, bo 1,4 chodziło i na wtrysku z 1.1 i na kompie z 1.1, na wiązce bodaj też, tu już musi mój brat potwierdzić. tak czy siak skończyło się na pozostawieniu gaźnika ;]
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Cze 2010, 21:52   

Peedro napisał/a:
A jednak, bo 1,4 chodziło i na wtrysku z 1.1 i na kompie z 1.1, na wiązce bodaj też, tu już musi mój brat potwierdzić. tak czy siak skończyło się na pozostawieniu gaźnika ;]

Dziwna sprawa 1.4 które miałem i 1.3 miało zupełnie inne układy zapłonu. W 1.3 czy 1.1 nigdy nie widziałem rozdzielacza zapłonu,
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 12 Cze 2010, 08:35   

ale hcs i 1,4 cfi a nawet xr2i na efi maja takie same cewki zapłonowe:> wiec jaki problem kawałek inaczej 3 kabelki dac i inaczej jest jeszcze ułożony czujnik temperatury na deskę... tyle z instalacji...
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Cze 2010, 08:39   

Panowie, pytanie dotyczyło monowtrysku, pomijając inną pojemność i typ silnika, czyli inny moment zapłonu to największa różnica w podciśnieniach jest,,, 1,4 pewnie odpali na elektronice z 1,1 tylko pewnie będzie chodzić jak 1,1 (na pewno nie rozwinie skrzydeł jak należny)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 22:16
hubi_2006
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Silniki A9JA i A9JB różnice
raker Mechanika silnika 1 3 Wrz 2017, 14:24
vegetagt
Brak nowych postów [MK3] silniki xr2 i xr2i -różnice
luki Mechanika 2 25 Kwi 2010, 21:41
luki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.