Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
13 Sty 2013, 21:56
[MK5] Fiesta SPORT MK5 1.6 16V by modell1
Autor Wiadomość
Stoper 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Grzesiek
Wiek: 38
Dołączył: 03 Cze 2017
Posty: 41
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Maj 2018, 19:04   

Ale może słucha muzyki zaraz po umyciu auta. :-P
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1866
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 4 Cze 2018, 13:30   

Witam :)
Tym razem projekt grzana szyba przednia.
Do instalacji wykorzystana instalacja z fofi mk5, oraz przekaźnik czasowy z MK4.
Główna instalacja wpięta w miejsce fabryczne bezpiecznik 40 A w komoże silnika.
Sterowanie zrobione osobiście .



Tu widać miejsce wolne gdzie należy się wpiąć do instalacji i dołożyć bezpiecznik 40 A



Tu widzimy prowizorkę na testy.







Przy okazji małe odświeżania kratek.






Teraz zostało zamontować szybę i będzie ok
_________________

 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 4 Cze 2018, 14:49   

Jak siostra zajeździ mk4 to biorę od Ciebie Sporta :P
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 4 Cze 2018, 15:10   

Ta pianka/uszczelka na kratki to co to dokładnie jest?
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 4 Cze 2018, 15:51   

wygląda jak uszczelka do drzwi/okien
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1866
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 4 Cze 2018, 16:26   

Dokładnie tak i pasuję nawet :)
_________________

 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1866
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 6 Cze 2018, 20:34   

Tym razem inna szyba tył lepszy stan foli.





_________________

 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1866
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 14 Cze 2018, 13:16   

Etap RECARO zakończony. :-)








Oceńcie sami :)
_________________

 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 14 Cze 2018, 20:27   

Jak posadzę zadek to ocenię :twisted: ale wygląda jak seria :) specjalnie chciałeś obszyć inaczej niż oryginały?
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1866
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 14 Cze 2018, 20:29   

Dokładnie taki był plan. :-)
_________________

 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1866
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 23 Cze 2018, 12:39   

Takie małe trofeum :-)


_________________

 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 15 Lip 2018, 17:07   

Zobaczyłem, posiedziałem i nawet poupalałem :twisted:
Kupa dobrej roboty! :yes:
Jeszcze raz dzięki za 2 kajtki.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3191
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Sie 2018, 09:16   

taka moc z seryjną skrzynią musi to fajnie chodzić.

Ale czemu przez tyle lat tym bardziej jak remontowałeś 1,6 nie zdecydowałeś się na 1,7 z Pumy ?? Pytam tak z ciekawości czystej.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 4 Sie 2018, 09:31   

PumaRST napisał/a:
taka moc z seryjną skrzynią musi to fajnie chodzić.

Ale czemu przez tyle lat tym bardziej jak remontowałeś 1,6 nie zdecydowałeś się na 1,7 z Pumy ?? Pytam tak z ciekawości czystej.


Skrzynia niedługo będzie hybrydowa :P
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3191
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Sie 2018, 09:57   

bobson napisał/a:
PumaRST napisał/a:
taka moc z seryjną skrzynią musi to fajnie chodzić.

Ale czemu przez tyle lat tym bardziej jak remontowałeś 1,6 nie zdecydowałeś się na 1,7 z Pumy ?? Pytam tak z ciekawości czystej.


Skrzynia niedługo będzie hybrydowa :P


Jaki ma to związek z moim pytaniem odnośnie silnika ?? Po drugie po co jak jeśli jest seria to tam siedzi najkrótszy jaki był w IB5.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1866
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 4 Sie 2018, 16:10   

Nie chcę kundla
Na wyścigach 1.7 idzie o klasę wyżej
I moim celem było zrobić moc seryjnej pumy :ok:
Skrzynia nie jest aż tak krótka więc kolega pomoże i będzie hybryda :-)
_________________

 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 4 Sie 2018, 20:39   

PumaRST napisał/a:

Jaki ma to związek z moim pytaniem odnośnie silnika ??

Tak po prostu napisałem
PumaRST napisał/a:

Po drugie po co jak jeśli jest seria to tam siedzi najkrótszy jaki był w IB5.

Mało wiesz o IB5.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3191
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Sie 2018, 16:30   

bobson napisał/a:
PumaRST napisał/a:

Po drugie po co jak jeśli jest seria to tam siedzi najkrótszy jaki był w IB5.

Mało wiesz o IB5.


to mnie oświeć bo się chętnie dowiem gdzie było krócej :-) No chyba że masz na myśli escorta xr3i mk4 lub rs1600 mk3 ale raczej dzis to juz białe kruki z resztą róznica w dyfrze była marginalna.

modell1 napisał/a:
Nie chcę kundla
Na wyścigach 1.7 idzie o klasę wyżej
I moim celem było zrobić moc seryjnej pumy :ok:


rozumiem wszystkie argumenty. Tak więc gratuluję wyniku ;) to może przemyśl łeb od pumy ze zmienną fazą wraz z elektroniką od 1,7 będzie więcej niz seria w pumie przy tych modach. W dawnych latach jak jeszcze siedziałem w fordach widywałem takie projekty. Klasa zostaje ta sama ;)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Sie 2018, 16:31   

PumaRST, przecie napisał, że hybryda ;> A jako wskazówkę dodam, że IB5 dalej jest montowana do fiest ;)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3191
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Sie 2018, 17:01   

dobrze ale niech poda wiecej detali, chętnie sie dowiem
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.