Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:37
[MK4] mokro przy wtryskiwaczach
Autor Wiadomość
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 31 Maj 2010, 20:53   [MK4] mokro przy wtryskiwaczach

Po ostrej jeździe widać wyraźnie mokre "obudowy" wtryskiwaczy w bloku silnika. Nie cieknie od wężyków powrotowych jestem tego pewien. Wydaje mi się że to od wtryskiwacza. Czy jest tam jakieś uszczelnienie które mogło się zepsuć ??
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 31 Maj 2010, 22:28   

oczywiście, że tam są uszczelki, tylko że one są przeważnie miedziane...koszt ich mały - ok 30-50zł, lecz wymiana...no demontaż listwy wtrysków - a za to możesz już zapłacić.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31 Maj 2010, 22:56   

a zdjales te wezyki i posprawdzales czy na koncach nie sa napewno popekane??czy bez zdejmowania tak twierdzisz?
 
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 1 Cze 2010, 09:13   

wężyki są ok, ale przy okazji demontażu tej listwy do uszczelnienia itp ... założę sobie takie pancerze zamiast gumowych :)
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Cze 2010, 16:05   

Gdzie dokładnie leci/poci się? Na styku wtrysk/gniazdo czy na gwincie samego wtrysku? Dlaczego zakładasz że przewody są na sto procent ok? Wątpie by nagle z ni gruchy ni pietruchy zaczął się pocić wtryskiwacz na uszczelce miedzianej, raczej stawiam na wężyki albo pękniętą obudowę wtrysku.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2 Cze 2010, 17:36   

mokry jest cały wtryskiwacz od miejsca łączenia z tym metalowym przewodem "wlotowym" i mokro robi się też już na bloku w tym miejscy gdzie wtryskiwacz
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2 Cze 2010, 17:42   

grawitacja nie dziala w gore wiec miedziana podkladka raczej odpada, na 90% ten metalowy przewod
 
 
 
Seb0l 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: SMY ....
Wysłany: 3 Cze 2010, 12:50   

ramses123 napisał/a:
mokry jest cały wtryskiwacz od miejsca łączenia z tym metalowym przewodem "wlotowym"

to spróbuj chociaż dokręcić tę nakrętkę, która łączy przewód wysokiego ciśnienia z wtryskiwaczem
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Cze 2010, 18:04   

A najlepiej odkręć je w cholerę, dopasuj porządnie te przewody wysokiego ciśnienia i wtedy dokręć. Obstawiam że krzywo leży na wtrysku jeśli tamtędy leci.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 4 Cze 2010, 01:13   

portier napisał/a:
grawitacja nie dziala w gore wiec miedziana podkladka raczej odpada, na 90% ten metalowy przewod
w przypadku cieczy działa...poczytaj choćby o napięciu powierzchniowym.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 4 Cze 2010, 08:12   

tylko ze nijak ma sie to do problemu autora
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK5] 1.8DE - mokro przy 2 wtryskiwaczach
Inti Silniki diesla 3 22 Kwi 2010, 22:34
SebeG


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.