Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
22 Lut 2014, 18:57
[MK5] Ford Fiesta 1.6 sport 103KM od Raffaello
Autor Wiadomość
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 30
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2958
Skąd: Mystków
Wysłany: 30 Gru 2012, 17:40   

Marcinowaty napisał/a:
Nie wiem jaki sens był żeby ją mienić.


A większa nieco moc i moment obrotowy to nie jest powód dla zmiany?
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 30 Gru 2012, 17:43   

A nie trzeba dostroić komputera?
A spalanie?
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 30
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2958
Skąd: Mystków
Wysłany: 30 Gru 2012, 17:45   

Komp ci się sam dostroi to raz, a dwa przy spokojnej jeździe spalanie nie wzrośnie.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
modell1 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1341
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 30 Gru 2012, 19:20   

Marcinowaty napisał/a:
A nie trzeba dostroić komputera?
A spalanie?


Nie kumam tematu jak spalanie
Wiadomo od dawna aby auto jechało to potrzebuje paliwa.
Co do spalania mojej po modernizacji przy spokojnej obsługi gazu jest podobnie jak było
A jak da sie w palnik to wiadomo
Moim zdaniem warto się pobawić, Mój sport zaczyna przypominać mi rs ke
I o to chodziło.
Jestem ciekawy jak wyjdzie na kresce z mk3 1.8 2.0 :-) :-)
_________________
 
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 30 Gru 2012, 22:16   

Peedro napisał/a:
Qzyn, on zrobił to co inne auta lepiej wyposażone mają w standardzie

Dokładnie o to mi chodziło z modyfikacją oświetlenia - mam teraz to co nowoczesne lub lepiej wyposażone auta w standardzie :) :)

Bezimienny napisał/a:
W tym przypadku dokładanie tych lampek jest uzasadnione bo służą one poprawie funkcjonalności a nie tak jak wielu autach pierdylion ledów gdzie popadnie. W autku brakuje jeszcze (no chyba że nie doczytałem) lampki pod maską, przydatna rzecz :ok:

Oświetlenie pod maską to też dobra rzecz. Na razie o tym nie myślałem ale kto wie, może coś wymyślę .... Miałem jeszcze w planach oświetlenie pod drzwiami przy otwieraniu ale temat padł bo nie znalazłem dobrego estetycznego pomysłu na jego wykonanie, a poza tym w środku jest już dość jasno i część światła oświetla obszar na zewnątrz auta po otwarciu drzwi.
Ale kto wie ....
Na razie zostaje tak jak jest :)

Marcinowaty napisał/a:
Jak spalanie przy nowej przepustnicy? Nie wiem jaki sens był żeby ją mienić. Ale wszystkie inne modyfikacje bardzo fajne. Pozdrawiam.

Co do spalania na nowej przepustnicy - cały czas robię testy. Na razie jest okres zimowy i siłą rzeczy auto więcej spala. Jak dotąd zauważyłem lekki wzrost spalania ale ocena obiektywna będzie dopiero po kilku tankowaniach do pełna.
Co do sensu zmiany - na pewno lepiej się kręci w okolicy 3500 obrotów i wskazówka prędkościomierza nie potrzebuje wiele czasu aby dojść do 180.
Ja nie ukrywam że ekonomiczność jest dla mnie ważna i priorytetowa, ale jeśli da się zmienić i dołożyć nieco mocy a przy tym nie stracić wiele na ekonomiczności to na takie zmiany jestem w stanie się zdecydować.
Zmieniłem przepustnicę i analizuję teraz plusy dodatnie i plusy ujemne :)
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2 Sty 2013, 15:15   Modernizacja elektrycznego otwierania zamka bagażnika

Modernizacja elektrycznego otwierania zamka bagażnika

Znów coś się dzieje przy sporcie :) :-)
Tym razem postanowiłem zmodernizować elektryczne otwieranie zamka bagażnika a dokładniej połączenie pomiędzy siłownikiem a zamkiem bagażnika.
Dotąd otwieranie działało za pomocą siłownika i cięgła połączonego z zamkiem - jak to widać na zdjęciu





Całość działała dobrze, jednak z czasem okazało się, żeby otworzyć zamek bagażnika trzeba było kilka razy załączyć siłownik przyciskiem.
Efekt ten nasilał się wraz ze spadkiem temperatury ;-( .
Cięgno łączące siłownik z zamkiem przechodziło przez otwór w zamku, a podczas otwierania ocierało się o ścianki otworu.
Połączenie to było sztywne więc w wyniku naprężeń cięgno napotykało spory opór i tarcie przy przesuwaniu się.
Stąd problemy z otwieraniem zamka siłownikiem.

W oryginalnym fordowskim rozwiązaniu cały mechanizm działa przy pomocy siłownika z linką. Jest on zamontowany w specjalnej obudowie z dźwigienką.
Na allegro można dostać kompletny mechanizm z siłownikiem, linkami i zamkiem za około 100 zł z przesyłką. Czy to drogo lub tanio - indywidualna sprawa :|
Postanowiłem zastosować podobne rozwiązanie i do tego potrzebna mi była druga linka.
Zakupiłem nowy zamek ze standardową linką do zamka z kluczykiem za całe 9 zł + koszty przesyłki :-P (zdjęcie poglądowe poniżej)



Postanowiłem ją dołożyć do mojego zamka, zainstalować i połączyć z siłownikiem.

Musiałem jedynie wymyślić rozwiązanie i sposób, jak to wszystko ze sobą połączyć i zamontować.

Na początek wymontowałem siłownik i zamek z klapy bagażnika.
Jak dotąd połączenie zamka z siłownikiem było realizowane za pomocą sztywnego cięgła





Postanowiłem je zamienić na linkę. Wymontowałem je z drugiego nowo kupionego zamka. Żeby wyciągnąć z niego linkę, musiałem z jednej strony obciąć końcówkę linki kształtu litery L, ponieważ cała linka jest zamontowana na stałe w gnieździe przy zamku (kto się kiedyś zagłębiał w tym temacie wie o co chodzi), nie ma możliwości wyciągnięcia linki przez plastikowy uchwyt pancerza przy zamku - za mały otwór.
Kiedy już ją wymontowałem z nowo kupionego zamka, mogłem ją zamontować w moim. Zdemontowałem cięgło a w jego miejsce włożyłem linkę która idealnie siadła w gniazdo i zaczep :)
Linka do siłownika z jednej strony jest ucięta ale to nie problem bo mogę ją śmiało połączyć z metalową kostką, którą były połączone obie części cięgła.
W miejsce jednej z części cięgła wskoczy linka a druga część cięgła zostanie do połączenia z siłownikiem.





Musiałem wymyślić , jak zrobić mocowanie pancerza linki. Wzorowałem się na oryginalnym rozwiązaniu, żeby mocowanie pancerza było przymocowane do obudowy siłownika.
Do zrobienia uchwytu - trzymającego pancerz linki - i przymocowania do niego siłownika, wykorzystałem kawałek blachy mosiężnej, która mi została po zrobieniu podkładki pod przepustnicę.
Blacha ma grubość 1 mm, ale po odpowiednim jej wyprofilowaniu udało mi się uzyskać odpowiedni kształt oraz dużą sztywność całej konstrukcji.
W skrócie etapy powstawania tego elementu ...





Konstrukcja może nie jest najpiękniejsza, ale w 100% spełnia swoje zadanie :) :)

Po zamontowaniu w niej siłownika, zamocowaniu pancerza linki w gnieździe, połączeniu cięgła z linką, pozostało wyregulowanie skoku siłownika.
W tym rozwiązaniu z linką powstają dużo mniejsze naprężenia i dużo mniejsze opory dla siłownika, przez co cały mechanizm pracuje dużo lżej.
I tak oto cały zmontowany zestaw jest gotowy do montażu.







Przed montażem zestawu w klapie bagażnika najpierw musiałem odpiąć linkę od siłownika, przełożyć linki przez otwór w klapie, a po przykręceniu zamka w klapie ponownie podpiąć pancerz i linkę do siłownika.
Siłownik zamontowałem z prawej strony klapy, patrząc na klapę od środka auta - jak to widać na zdjęciu ...





Do przymocowania siłownika do klapy wykorzystałem otwór, który fabrycznie służy do dodatkowego przykręcenia wkrętem plastikowej osłony klapy.
Jednak ta osłona przede wszystkim mocowana jest w klapie na kilku mocnych spinkach i trzyma się mocno, więc brak jednej śrubki nie stanowi problemu.





Tak wygląda siłownik po jego zamocowaniu w nowym miejscu





Tu widać ułożenie obu linek - do zamka z kluczykiem w klapie i do siłownika.





Po całej tej modernizacji zamek klapy otwiera się bez najmniejszych problemów za każdym razem - za każdym jednokrotnym naciśnięciem przycisku.
I oto chodziło :) :) a cała modernizacja kosztowała mnie tylko 9 zł za zamek z linką i trochę pracy. Ale grzebanie przy sporcie to dla mnie czysta przyjemność :-) :-) :-)

Gdybym wiedział, że z cięgnem mogą być problemy, to od razu zamontowałbym linkę.
Projekt elektrycznego otwierania zamka klapy bagażnika ostatecznie został udoskonalony i zakończony :) :)


O powyższy opis uzupełniona jest poprzednia fotorelacja z montażu siłownika otwierania zamka bagażnika.
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
modell1 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1341
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2 Sty 2013, 22:09   

Fakt z tym otwieraniem zimą
Jednak ja idę w fabrykę lecz używaną :-) :-)
_________________
 
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2 Sty 2013, 22:59   

na początku też o tym myślałem jednak postanowiłem zrobić coś samemu - dla czystej satysfakcji :) - a przy okazji udało mi się zaoszczędzić troszku grosza (jak pisałem używka na allegro chodzi średnio po około 100 zł)
wiadomo - co fabryka to fabryka - ale mój pomysł też działa :) :) :)
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3010
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 3 Sty 2013, 10:30   

ja zrobiłem otwieranie na linkę z tego co akurat znalazłem w garażu :-P działa już ponad 6 lat i tylko raz się poluzowała linka
_________________
Jest: Focus mk2FL
Była: Mazda 323F BJ, Fiesta mk4


AUTOELEKTRONIKA, MONTAŻ I SERWIS LPG.... ---> RAMIC
 
 
 
ff1980 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 35
Skąd: ...
Wysłany: 4 Sty 2013, 16:28   

witam i do Raffaello, odnośnie podświetlenia schowka fajny pomysł, ja wlożylem oryginalną oprawkę z żarówką w puste okrągłe miejsce w zaczepie klapy schowka tak jak w oryginale, plug&play + podłączenie się na stałe nie po stacyjce, to teraz kiedy czas na elektryczne lusterka ? :-) ))))
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 4 Sty 2013, 20:25   

fajnie ff1890 że udało Ci się znaleźć oryginalne oświetlenie schowka :)
Co do projektu elektrycznych lusterek to jest to już poważniejszy projekt, który wymaga więcej uwagi i nakładów, bo trzeba by wymienić lusterka, zmodernizować wiązki elektryczne w drzwiach etc. - zobaczymy może kiedyś ...
Na razie lusterka zostają w manualu :) :) :)
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 45
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8075
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 4 Sty 2013, 22:21   

Raffaello napisał/a:
fajnie ff1890 że udało Ci się znaleźć oryginalne oświetlenie schowka :)
Mam takowe wydłubane z MK4 na Strażackiej... gy
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 27 Sty 2013, 14:58   Chromowane klamki wewnętrzne z podświetleniem

Kilka dni temu w sporcie zagościła kolejna zmiana, modyfikacja - wymieniłem wewnętrzne klamki z czarnych na chromowane z wersji ghia.

Poniekąd kierowałem się względami estetycznymi ale i praktycznymi.
Niejednokrotnie zdarzało się, iż wieczorem lub w nocy niektóre osoby (pasażerowie) mieli problem ze znalezieniem klamki - była słabo widoczna. Trzeba było zapalać światło wewnątrz auta, aby mogli ją znaleźć.

Wychodząc naprzeciw tej potrzebie, zamontowałem chromowane klamki które są lepiej widoczne w ciemności, a dodatkowo zamontowałem białe diody podświetlające klamkę. Światło jest dyskretne i delikatne, aby nie przeszkadzało, ale w ciemnościach pozwalało namierzyć klamkę.
Zasilanie diod wziąłem z wiązki zasilającej przyciski sterowania elektrycznymi szybami, które są podświetlanie i zapalają się z chwilą przekręcenia kluczyka w pozycję zapłonu.
Fajnie się to synchronizuje, bo wchodząc do auta świeci się lampka kabinowa a z chwilą przekręcenia kluczyka lampka gaśnie a zapala się podświetlenie klamek i przycisków sterowania szybami, a po zgaszeniu auta gaśnie podświetlenie klamek i sterowania szybami a automatycznie zapala się lampka kabinowa.
Efekt jest zadowalający.

Ciężko zrobić zdjęcie w nocy aby przedstawić efekt podświetlenia, bo światło podświetlenia jest słabe ale poniżej widać jak fajnie wyglądają chromowane klamki.

montaż podświetlania klamek





Chromowane klamki



_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
Ostatnio zmieniony przez Raffaello 30 Sty 2013, 14:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 32
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Augsburg (DE)
Wysłany: 27 Sty 2013, 15:21   

ja tu nie chcę za dużo marudzić, ale chyba zaczyna się droga w choinkę :>
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 30
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2958
Skąd: Mystków
Wysłany: 27 Sty 2013, 15:42   

bidżej napisał/a:
ja tu nie chcę za dużo marudzić, ale chyba zaczyna się droga w choinkę :>


To się lepiej rdzą zajmij, zanim ci fieste zezry a nie tu marudzisz :2xf:

Wujek w mondziole mk1 ma podświetlenie klamek fabryczne i nie powiem, jest to bardzo fajny, przydatny patent, z tym że w mondeo jest to chyba na jakichś słabych żarówkach i światło jest baaardzo delikatne, i nie rozprasza kierowcy w nocy... A jak w przypadku ledów? (warto w ledzie spiłować główkę, wtedy światło się ładnie rozprasza, a nie świeci punktowo ;) )
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 27 Sty 2013, 16:16   

tak właśnie zrobiłem - ledy są spiłowane aby rozpraszały światło i dodany jest opornik aby świeciły słabiej niż nominalnie, dlatego w nocy podświetlenie jest tak delikatne że nie wychodzi nawet na zdjęciach
a sam pomysł z podświetleniem podejrzałem u szwagra w skodzie superb

poza tym miałem ostatnio dokładać klimatyzację ale ten projekt na razie został odłożony w czasie
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
modell1 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1341
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 27 Sty 2013, 20:45   

Widzę że kolega lubi oświetlenie w aucie. :-) :-)
Podziw
Ps Klima to dla mnie był by priorytetem :-) :-)
_________________
 
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 27 Sty 2013, 21:56   

bidżej napisał/a:
ja tu nie chcę za dużo marudzić, ale chyba zaczyna się droga w choinkę :>


idąc tym tokiem rozumowania to współczesne nowe auta są choinkami bo mają wiele podświetlanych rzeczy :) :) :)

Ja jedynie podpatruję takie rozwiązania i montuję je tylko dla polepszenia komfortu w aucie.
Co niektórzy forumowicze to rozumieją a inni nie - i ja to rozumiem.

modell1 napisał/a:
Ps Klima to dla mnie był by priorytetem :-) :-)


a kwestia klimy jest aktualna lecz trochę odroczona w czasie ale kiedyś doczeka się realizacji - w miedzy czasie muszę jeszcze rozkminić kwestię elektryczną sterowania klimą i schematy.
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
Ostatnio zmieniony przez Raffaello 27 Sty 2013, 22:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 34
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 27 Sty 2013, 21:57   

to nie wszystkie sporty miały klimę? :9:
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 27 Sty 2013, 22:02   

niestety nie wszystkie :sad:
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.