[MK1] Czujnik i wskaznik temp wody - zalamka. |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 16:40 [MK1] Czujnik i wskaznik temp wody - zalamka.
|
|
|
Hej. Pokonal mnie temat wskaznika temperatury wody. Biore kabel, przykladam od masy i wskazowka idzie na czerwone pole. Kupilem czujnik od MK III, wkrecilem, przykrecilem kabelek, wskazowka ani drgnie. Dodatkowo umasowilem czujnik, to samo. Wkrecilem oryginalny czujnik dwupinowy, jeden pin do masy, drugi do kabla i to samo :( Nie wiem juz co z tym omze byc. Zegary wiadomo - od MK I. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 17:17
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Zegary wiadomo - od MK I | I żeby działało czujnik wiadomo,,, od MK I. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 17:29
|
|
|
Mozna takie cos jeszcze kupic? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 18:36
|
|
|
Tak, czujnik jest taki sam jak w mk3, tylko ważny jest kolor,,,
http://ford.sklep.pl/pl,p...rd,zielony.html
A nie możesz wykręcić z silnika co był w aucie?
[ Dodano: Sob Maj 29, 2010 18:46 ]
Nie wiem czy to nie taki czasem: http://sklep.intercars.co...sk=O&lang_id=PL |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 19:19
|
|
|
Ja mam zielony teraz i nie dziala. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 21:11
|
|
|
No bo jest właśnie z mk3,,, ten zielony w linku podałem ze względu na cenę, ten z intercarsu powinien pasować (chyba) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 21:24
|
|
|
do mk1 jest żółty czujnik .
wszystko rozbija się o jego rezystancję . W mk1 i mk2 zarazem czujnik musi mieć mala rezystancję gdyż wskazówki są poruszane bimetalem na którym jest nawinięta lica grzejna . czyli im cieplejsza lica(przewód oporowy pleciony) tym cieplejszy bimetal (pasek z blachy ) tym bardziej wychylona wskazówka . Można przy użyciu wzmacniacza operacyjnego wyskalować zegary na inny czujnik tylko jest to nieopłacalne |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 30 Maj 2010, 08:46
|
|
|
ja mam u siebie czujnik z mk3
obudowe termostatu jak masz tą plastikową to nie będziesz miał wskazań na desce bo ja nie miałem, próbowałem też masować ten czujnik ale nic to nie pomogło (a u brata w mk3 tak działa) u mnie dała rade dopiero aluminiowa obudowa termostatu
a co do czujnika z mk3 to poprostu trzeba poczekać zanim wskazówka pójdzie do góry bo u mnie połowa równa połowa skali to miejsce gdzie ma sie załączyć wentylator a 1/4 skali to normalna temp pracy silnika |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 30 Maj 2010, 10:05
|
|
|
Obudowe mam aluminiowa, dodatkowo testujac masowalem gwint do budy silnika mimo ze przejscie z obudowy bylo i to nic nie pomoglo. Silnik sie nagrzal na tyle, ze nie mozna bylo nawet na chwile dotknac rurek z woda, stan w zbiorniku wyrownawczym sie zaczal podnosic a wskazowka ani nie drgnela. Nawet sie nie zblizyla do skali. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 30 Maj 2010, 21:41
|
|
|
Qzyn, a wentylator?! Włączył się? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 31 Maj 2010, 08:16
|
|
|
Nie, nie wlaczyl sie mimo ze chlodnica byla ostro goraca. Dzisiaj kupuje nowy wlacznik wentylatora (bo sam wentylator dziala) oraz inny czujnik temperatury. Zobaczymy co z tego wyjdzie. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
|