Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 13:43 |
Nawiercane tarcze hamulcowe MIKODA |
Autor |
Wiadomość |
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 26 Maj 2010, 19:14 Nawiercane tarcze hamulcowe MIKODA
|
|
|
Czy ktoś się spotkał z takimi w mk2 ? czy takie nawiercane + nacinane tarcze w mk2 z dieslem pozytywnie wpłyną na hamowanie?
http://www.mikoda.pl/sklep/ |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Maj 2010, 01:25
|
|
|
wg mnie mikoda to szmaciana firma i tyle A w mk2 D najlepiej spisuje się wymiana hamulców na wentylowane . |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 28 Maj 2010, 09:12
|
|
|
diodalodz napisał/a: | wg mnie mikoda to szmaciana firma i tyle |
Ale za to jaki katalog mają
Ja mam w czarnej Mikody (zwykłe) i działają. Jedyne co to lubią czasem popiszczeć.
Jeśli chodzi o nawiercano nacinane to kumpel ma w syficu i jest bardzo zadowolony (tu warto dodać, że pałuje czasem to auto na wyścigach).
To tyle ode mnie na temat Mikody (chociaż nie o to chodziło ).
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 28 Maj 2010, 18:40
|
|
|
diodalodz napisał/a: | najlepiej spisuje się wymiana hamulców na wentylowane . |
dość problematycznym jest dostanie zacisków do mk2 na wentylowane tarcze, że o cenie nie wspomnę |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Maj 2010, 21:49
|
|
|
markos2101, marudzisz,,, jest tego trochę,,, załóż z mk3 z 1,8D i tez będzie dobrze,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28 Maj 2010, 22:49
|
|
|
markos2101 napisał/a: | diodalodz napisał/a: | najlepiej spisuje się wymiana hamulców na wentylowane . |
dość problematycznym jest dostanie zacisków do mk2 na wentylowane tarcze, że o cenie nie wspomnę |
100zł od Laskosza http://www.fiestaklubpols...p=488367#488367 |
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 09:31
|
|
|
vegetagt napisał/a: | od Laskosza |
Dzięki Vegetagt
[ Dodano: Sob Maj 29, 2010 09:43 ]
szukam, szukam i nie znalazłem... oczywiście mógłbym iść do garażu i zmierzyć, ale nie lubię iść na łatwiznę więc pytam - czy wentylowane tarcze z XR2 zmieszczą się w alufelgach 13" z capri ?
no dobra, zmieszczą się wkońcu to tylko 9,25 mm na promieniu |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 21:14
|
|
|
100zł za hamulce wentylowane 240mm rozbój w biały dzień -przecież to to samo co w zwykłej sierrce
chyba, że się mylę to proszę mnie naprostować
jak by co to taki zestaw będzie u mnie zalegał bo zmieniam hamulce na większe i tanio mogę to oddać |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 21:29
|
|
|
240 to teoretycznie największe hamulce które wchodzą w 13" .Ale głowy nie daje że wejdą w dislowskie felgi bo jest inne ET . |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Maj 2010, 21:47
|
|
|
diodalodz, a jak jest z Fordowskim zamiennikiem ? Fiesta<->Sierra ? dla mnie 240mm ze Sierry wygląda tak samo jak te z Fiesty |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 30 Maj 2010, 08:50
|
|
|
to są chyba te same tarcze ale tylko tarcze
a do tego wiadomo zacisk inny jarzmo itp |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Maj 2010, 18:04
|
|
|
chodziło mi o zacisk z jarzmem 240mm, tarcza na 99% jest taka sama Fiesta, Sierra czy inny fordon (mowa oczywiście o wentylowanej) |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 30 Maj 2010, 22:51
|
|
|
diodalodz napisał/a: | dislowskie felgi bo jest inne ET |
felgi alu z capri więc takie raczej mało dieslowskie
[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 22:56 ]
van81 napisał/a: | przecież to to samo co w zwykłej sierrce |
jestem zielony więc proszę nie krzyczeć ale czy to znaczy że wyciągam zaciski z sierry, wkładam do fiesty i mogę mieć wentyle ??? |
_________________
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Maj 2010, 23:06
|
|
|
odrazu mówie, ze z escorta nie pasują, pomimo, ze escort to w 'fiesta sedan' |
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 30 Maj 2010, 23:12
|
|
|
wg katalogu intercars wszystkie mk3 mają zaciski jak w mk2 XR2 prawda?? |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 30 Maj 2010, 23:18
|
|
|
może i tak ale różnica może być w samej zwrotnicy i już nie założysz zestawu |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 31 Maj 2010, 01:44
|
|
|
Co do zmieszczenia się tarcz wentylowanych w krzyżach z capri to ktoś gdzieś kiedyś mówił, że nie wejdą bez dystansów. Ja mam krzyże, ale z większym et (30 pare) i wchodzą. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 31 Maj 2010, 03:06
|
|
|
markos2101 napisał/a: | wg katalogu intercars wszystkie mk3 mają zaciski jak w mk2 XR2 prawda?? |
teoretycznie wszystkie mk3, ktore mialy wentylowane tarcze( w tym samym rozmiarze co mk2, neiwiem jak xr2i i rski mialy )... W praktyce niewiadomo, bo na szrocie nie mieli |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Maj 2010, 10:45
|
|
|
jak odbiorę gijankę od kumpla gdzie zmieniają się hamulce to dokładnie też obmierzę i obfotografuję zaciski 240mm, ba nawet mogę komuś je użyczyć do porównania |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 31 Maj 2010, 11:56
|
|
|
Laskosz napisał/a: | różnica może być w samej zwrotnicy |
ale między mk2 diesel a XR2 nie ma różnicy? |
|
|
|
|
|