[MK6] Zmiana benzyny na Gaz |
Autor |
Wiadomość |
AccessX
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Classic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Radek
Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Maj 2010, 23:11 [MK6] Zmiana benzyny na Gaz
|
|
|
Witam mam Fieste MK6 rocznik 2008. Jako iz ceny benzyny rosna, mam pytania. Ile kosztowaloby przerobienie Mojeje fiesciny na gaz? i kolejne: Co zyskam (procz ceny za listr gazu) a co strace przez taką zmiane). Czy auto jest mocniejsze? slabsze na gazie niz benzynie? Prosze o wszystkie za i przeciw I mniej wiecej koszta. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 21 Maj 2010, 23:20
|
|
|
AccessXR napisał/a: | Czy auto jest mocniejsze? | Nie, odwrotnie, jest słabsze,,, a co do ceny to podjedz do zakładu gdzie montują LPG i pokaż auto to Ci powiedzą,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
AccessX
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Classic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Radek
Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Maj 2010, 23:26
|
|
|
JoeMix nie wiem to się pytam . A ktoś może z was ma przeróbke, benzyny w gaz ? I następne pytanie: Jest znaczna różnica w osiągach silnika z benzyny na gaz
? |
|
|
|
|
Neo178
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Mariusz
Wiek: 34 Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 322 Skąd: Bełchatów/Łódź
|
Wysłany: 22 Maj 2010, 00:03
|
|
|
Na ile w tym prawdy nie wiem, ale podobno w dobrych instalacjach gazowych nie ma utraty mocy auta - z tym, że takie instalacje są dosyć drogie. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 22 Maj 2010, 00:33
|
|
|
U ciebie kolego tylko sekwencja tylko instalacja typu SEQUENT 24 BRC lub cos z podobnych ja montowalem w/w instalacje w Vectrze B w 2008r jako najwyzsza polke, roznica gaz bezyna przy dobrym zestrojeniu nie odczujesz, a mity ze auto jest slabsze mozna wcisnac miedzy bajki bo nie jest to ani blos ani inne gawno... gdzie w dolocie masz zewzke zeby wytozyc podcisnienie... na silnik przychodza 4 wtryskiwacze LPG sterowane z odzielnego ECU oraz emulator dla lambdy ( u mnie tak bynajmniej bylo), roznica w osiagaz zadna, auto jak palilo 10-11 PB tak samo palilo 10-11 LPG przy ostrzejszej jezdzie oczywiscie wiecej ale to co podalem to taka norma spalania przy mojej nodzie... obecny wlasciciel jest zadowolony bo jemu pali kolo 8,5L LPG...
Jedynie co to trzeba bardzo zwracac uwage na zmiany filtrow, powietrza, LPG, oraz swiec i przewodow WN... reszta to tylko formalnosc... |
_________________
|
|
|
|
|
AccessX
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Classic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Radek
Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Maj 2010, 16:49
|
|
|
A jeszcze pytanko. Jakie są ujemne skutki instalacji Gazu w samochodzie? Jakieś szybsze zużywanie się jakieś części ? Czy co? |
|
|
|
|
pucio2
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 57 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 114 Skąd: Jaryszki k.Poz.
|
Wysłany: 22 Maj 2010, 19:23
|
|
|
AccessXR: Na pewno gaz nie wpływa na szybsze zużywanie przegubów, sprzęgła, klocków i szczęk hamulcowych ani tarcz i bębnów. Jedynie ustawiona zbyt ubogo mieszanka gaz-powietrze może wpłynąć na zawory i gniazda zaworowe powodując ich wypalenie, czego w przypadku sekwencji nie powinno mieć miejsca. Przeczytaj jeszcze raz posta Fordon, zwłaszcza ostatnie zdanie. |
_________________ Fiesta forever... |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.