| [MK3] Regulacja zaworów | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | matrix-1990   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Maciek
 Wiek: 35
 Dołączył: 30 Gru 2009
 Posty: 570
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2010,  14:54   [MK3] Regulacja zaworów | 
 |  
               | 
 |  
               | Mam problem - silnik hcs 1.1, chciałem dzisiaj wyregulować zawory (które chyba nie były nigdy jeszcze regulowane w tym samochodzie), luzu to mam po 1mm więcej niż powinno być, włożyłem szczelinomierz, próbuje przekręcić a śruba ni chu chu nie chce iść ani w jedną, ani w drugą stronę. Mógłbym wziąźć skombinować dłuższy klucz i na max siłą spróbować no ale właśnie boje się troche grzebać w zaworach, można taj doje z całej siły? Boje się, że śrubę przegwintuję i wtedy to będzie kaszanka :( co sądzicie? Jakieś pomysły? Bo też nie wiem czy dźwigienka przy dokręcaniu może tak mocno dociskać |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2010,  15:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | bo kluczykiem o długości 10cm jest cholernie ciężko chociaż ruszyć te śruby. weź dobry klucz nasadowy i kręć, tylko z umiarem żeby jednak nic nie pourywać   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | matrix-1990   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Maciek
 Wiek: 35
 Dołączył: 30 Gru 2009
 Posty: 570
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2010,  18:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | no właśnie tego się boje, że nawet jak wezme większy klucz to ciężko będzie ruszyć. Jak bym urwał śrubę albo przekręcił gwint to chyba kaplica |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2010,  19:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | te śruby z natury chodzą ciężko, bo nie są w żaden sposób kontrowane - gdyby kręciły się "normalnie", to po paru minutach od regulacji luzów miałbyś z powrotem to samo |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | matrix-1990   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Maciek
 Wiek: 35
 Dołączył: 30 Gru 2009
 Posty: 570
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2010,  19:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | to mówisz bidżejasku, żeby długi klucz i dużo siły? |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2010,  19:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak będziesz miał porządny klucz, to bardzo dużo siły nie trzeba będzie używać. rób pomału i bez szarpania i będzie git   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.