Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Cała chłodnica ciepła przy zimnym silniku
Autor Wiadomość
Mad_Maxs 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 143
Skąd: Legnica
Wysłany: 13 Lut 2010, 17:40   [MK3] Cała chłodnica ciepła przy zimnym silniku

Witam, temat może troche nie jasny, więc śpiesze z wyjaśnieniami. Otóż 4 miesiące temu wymieniałem termostat na nowy i silnik się ładnie grzał i w ogóle. Gdy przyszły te wielkie mrozy (-22 w nocy) silnik zaczął się grzać słabiej, aż przestał całkiem. W chwili obecnej, 10 km jazdy w cyklu miejskim, nie pozwala mu nawet wejść w zakres NORM. Prawdopodobnie znowu padł termostat, widocznie mrozy go przerosły, ale chciałem zapytać o jedną sprawe:

Czy przy zamkniętym obiegu, (teoretycznie silnik zimny, termostat zamknięty) to normalne że wszystkie węże są lekko ciepłe? Po dłuższej jeździe tak właśnie wygląda to u mnie, każdy wąż dochodzący do chłodnicy jest lekko zagrzany od płynu chłodniczego, co dla mnie oznacza duży obieg i otwarty termostat, ale postanowiłem zapytać mądrzejszych, czyli Was :)
_________________
Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać.
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 13 Lut 2010, 17:54   

Węże powinny być ciepłe a ten między termostatem a chłodnicą może ale nie musi byc przy samym termostacie lekko ciepły(jak coś co ma temperaturę 15/20 stopni) A gdy termostat się otworzy to wszystkie przewody są tak samo ciepłe.

Czyli z tego wychodzi że kupiłeś termostat rodem made is china. Kup leszy motocrafta jak ja i masz spokój.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Mad_Maxs 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 143
Skąd: Legnica
Wysłany: 13 Lut 2010, 18:52   

no to był mój pierwszy tani zakup i na szczescie ostatni ;) już po tym jak wygladał oceniłem go marnie :) teraz postawie na coś markowego, żeby pożyło dłużej ;)

[ Dodano: Pon Lut 15, 2010 18:54 ]
Sorry z góry za post pod postem, ale doszedł nowy fakt, mianowicie termostat był w porządku. w układzie chłodniczym było troche za dużo płynu, ale demontaż termostatu skutecznie wyrównał ten stan :) Jakieś inne pomysły czemu tak słabo się grzeje?
_________________
Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać.
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 16 Lut 2010, 17:51   

A skąd wiesz że termostat jest sprawny.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
mimik44 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 69
Skąd: Pierdobolice
Wysłany: 17 Maj 2010, 16:39   

Witam ja mam następującu problem i nie wiem czy to normalne. No więc po odpaleniu i chwili(ok. 5min) pracy silnika chłodnica tak jak by parowała i okolice parownika. Mam fiste xr2 1.8 16v 130hps. Czy to jest normalne, oczywiście płyn jest.
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Maj 2010, 16:48   

Paruje bo mokra, mokra bo prawdopodobnie podcieka. Płyn nie ucieka ?
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
mimik44 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 69
Skąd: Pierdobolice
Wysłany: 17 Maj 2010, 16:56   

włanie płyn napewno nie ucieka i raczej nie jest mokra ale jeszcze to sprawdzę, ale narazie nie mam możliwości dopiero jutro
Jednak była to wina mokrej chłodnicy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.