  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK3] Ilość zębów na półoście od strony zewnętrznej | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2010,  19:52   [MK3] Ilość zębów na półoście od strony zewnętrznej
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy ktoś się orientuje ile zębów ma wielowypust na półośce w w części która wchodzi w przegub zewnętrzny? Interesują mnie raczej Xrki. Krótko mówiąc szukam półosiek które mają 22 zęby (w mk3 1,1 95 i 1,3 95 mają po 20). Jak ktoś wie w którym roczniku i odjakiej fiesty takie były (o ile były) to niech pisze. Szukam ale nie wiem czego, bo nikt ani na allegro, ani w microcacie takich danych nie podaje. Wydaje mi się że Xrki 130KM takie miały, ale niech ktoś to potwierdzi. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TomeX500  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 37  Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Maj 2010,  10:03   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Hmmm no z tego co mi mówiono, to z 1.1 i innych podchodzą półośki do xrki, ale skoro mówisz, że się różniły to już sam nie wiem. Scoooter ma półośki z 1.4 to spytam niech sprawdzi ile mają zębów, ja przy najbliższym ich wyjmowaniu też sprawdzę. Wydaje mi się, że fiesty ze skrzynią IB5 będą miały 20, a z MTX 22 zęby, ale to tylko moje przypuszczenie. | 
             
						
				_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
 
 
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Maj 2010,  12:15   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Półoska nie ma nic do skrzyni. Do skrzyni i do piasty wchodzą przeguby, a one się różnią. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TomeX500  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 37  Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Maj 2010,  23:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No od strony skrzyni były inne kielichy, ale przypuszczam, że jak coś zmieniali, to w momencie gdy wprowadzili skrzynię MTX, bo to chyba przy ostatnich sztukach, więc może stwierdzili że zmienią mocowanie przy piaście. Ale i tak wydaje mi się, że był tylko jeden rodzaj półosiek. | 
             
						
				_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
 
 
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Maj 2010,  07:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie mógł byc jeden rodzaj, bo jest kilka rodzajów przegubów! Niektóre są na 20 zębów niektóre na 22 - czyli półośka tez tyle musi mieć. W katalogu np intercars w samej xr2i 130 KM są podane takie: http://sklep.intercars.co...sk=O&lang_id=PL i http://sklep.intercars.co...sk=O&lang_id=PL czyli półośki muszą byc różne. Chodzi mi o to żeby ktoś sprawdził jak to ma się do rzeczywistości. Od strony skrzyni i tak jest przegub trójpalczasty który wchodzi w kielich, a te są takie same. Wiadomo że chodzi o skrzynię IB5. MTX jest tak rzadko spotykany, że można go pominąć. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TomeX500  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 37  Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Maj 2010,  11:02   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie rozumiem o co Ci chodzi, bo mówimy cały czas o tym samym... Tylko ja się zastanawiam z jakiego powodu w jednych były 20 a w drugich 22 zęby.
 
 
A reszta forum to chyba jeszcze śpi    | 
             
						
				_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
 
 
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Darekmk3  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Futura 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Darek 
                  Wiek: 41  Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Maj 2010,  09:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               roznica jest w roczniku po 94r czyli mk3,5 sie roznily,mi lezy połoska do 94 wiec jak przyjde do domu to Ci policze,poloski z xrki i cywily byly zamienne pod warunkiem ze nie pochodzily z mk3,5 ...,ale jak mowie przyjde i policze i bedzie wiadomo   
 
 
pozdro    | 
             
						
				_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 
www.fiesta-squad.prv.pl
 
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 
cos dla grupy jebax teoretix
 
fiesta rs 1300 w akcji | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Maj 2010,  17:40   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Darekmk3 właśnie o to mi chodzi. Ja mam mk3,5 i półoska ma 20 zębów, a potrzebuję półośkę na 22 zęby i w katalogach wyczytałem właśnie że xrki po 94 takie miały. Po prostu muszę mieć możliwość zamontowania przegubu 22 zęby wewnątrz i 25 na zewnątrz (teraz mam 20/25) | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |