Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Rozładowany akumulator
Autor Wiadomość
Smoth 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 12 Maj 2010, 13:36   [MK3] Rozładowany akumulator

Witam wszystkich serdecznie.
W poniedziałek przed wyjściem do szkoły spotkał mnie dziwny problem. Naciskam przycisk na pilocie by otworzyć maszynę :) a tutaj zero reakcji. Otworzyłem więc ją kluczykiem. Po wejściu do środka zobaczyłem, że zegar nie działa, a gdy próbuje przekręcić kluczyk i odpalić samochód to nic się nie dzieje - żadna kontrolka się nie świeci, samochód nie wydaje żadnego dźwięku. Pomyślałem sobie, że może akumulator się rozładował więc go ładowałem cały dzień w poniedziałek i jeszcze trochę przez wczorajszy dzień. Jakoś po południu założyłem go na swoje miejsce no i fiesta ożyła :) Kontrolki świeciły mocniej niż normalnie no ale jechała normalnie, wszystko okej chodziło. Niestety... dzisiaj przed wyjściem do szkoły znów ten sam problem, akumulator jednak po wyciągnięciu był załadowany na 75% - przynajmniej tak prostownik pokazywał. Wie ktoś co może być przyczyną tego problemu, albo ktoś miał podobnie?? Bardzo byłbym wdzięczny za w miarę szybką odpowiedź. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

PS. W niedziele i wczoraj padał deszcz i auto wtedy stało na parkingu. Ale przecieków żadnych na uszczelkach nie widziałem.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Maj 2010, 13:39   

uszczelki do akumulatora nic nie mają. poszukaj na forum, jest o rozładowywaniu akumulatora duuużo.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Maj 2010, 14:18   

Smoth napisał/a:
Wie ktoś co może być przyczyną tego problemu
Tak, masz gdzieś zwarcie w instalacji i coś żre prąd, ale przez forum tego nie naprawisz,,, tylko własnoręcznie grzebiąc pod maską, włącza się między ujemny biegun akumulatora a klemę masy amperomierz i odczytuje wartość,,, potem się kolejno wyciąga bezpieczniki wyłączając kolejne obwody - jak wskazanie spadnie, to znaczy że trafiłeś na ten obwód co ciągnie prąd,,, jak się już wyłączy co się da to się zaczyna z odłączaniem rzeczy niepodłączonych przez bezpieczniki,,, np. alternator,,, w sumie to pierwsze co możesz sprawdzić, to czy zdjęcie wtyczki z alternatora nie powoduje spadku poboru mocy na postoju,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.