Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Brak kierunkowskazów i awaryjnych
Autor Wiadomość
Cordor
[Usunięty]

Wysłany: 8 Maj 2010, 15:01   [MK3] Brak kierunkowskazów i awaryjnych

Witam,

Mam następujący problem i potrzebuję kilku wskazówek.

Jakis czas temu mialem zwarcie w przełączniku zespolonym z dymkiem i smrodem. Troche go przeczyściłem, wszystko względnie działało poza spryskiwaczem więc odłożyłem tę wymianę na potem.

Po jakimś czasie jednak pojawiły się problemy z kierunkowskazami, działały wolniej niż powinny, mrygały nieregularnie lub paliły się ciągle. Kupiłem więc nowy przełącznik zespolony i dziś wymieniłem.

I tu jest problem, wszystko teraz działa włącznie ze spryskiwaczem, tylko nie działają kierunkowskazy i awaryjne. Przełącznik jest nowy więc zakładam ze problem leży gdzie indziej. Czytałem ze problemem moze być przekażnik czy też przerywacz. Nie wiem co jest co i jak to dokładnie wygląda stąd też proszę o wskazówki co moze być przyczyną i ewentualne dokładne opisanie gdzie się znajdują te elementy które mogły sie spierniczyć.

Pozdrawiam
 
 
Howser 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 39
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 366
Skąd: Iłowa
Wysłany: 8 Maj 2010, 15:17   

Sprawdź bezpieczniki :hihihi:
Ja ostatnio u siebie wymieniałem przełącznik zespolony, i przy podłączeniu wywaliło mi bezpiecznik od długich. Może u Ciebie jest to samo :)
_________________
 
 
 
qwerty67 


Model: Inne auto
Wersja: CL
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 282
Skąd: Słubice
Wysłany: 8 Maj 2010, 15:32   

Na 98% bezpieczniki, wątpię aby to był przekaźnik, aczkolwiek jeśli bezpiecznik są całe to tylko przekaźnik pozostaje. Opis bezpieczników masz na klapce od nich, proponuje sprawdzić jednak wszystkie bo czasem cuda się dzieją przez inne bezpieczniki. A jak będą całe to tylko przekaźnik jak już pisałem.
_________________
Była wiśniowa 1,1

Jest: Toledo 1L 1,8 90 PS
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 8 Maj 2010, 15:37   

a przekaźnik znajduje się w obudowie kierownicy (tam gdzie zespolony właśnie ;]
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Cordor
[Usunięty]

Wysłany: 8 Maj 2010, 15:45   

Ok, zaraz polecę sprawdzić, ale na wypadek gdyby to nie był bezpieczniki, to jak wygląda dokładnie ten przekaźnik? I czy mogę go rozebrać i coś z nim kombinować czy tylko zakup nowego wchodzi w grę?

pozdr.
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 8 Maj 2010, 15:56   

nowy przekaźnik to grosze. a jest on... tak jakby pod przełącznikiem zespolonym, po stronie przełącznika kierunków właśnie, ja mam też z drugiej strony, ale on do czasówek ;]
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
qwerty67 


Model: Inne auto
Wersja: CL
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 282
Skąd: Słubice
Wysłany: 8 Maj 2010, 16:44   

No kostka taka mała :)
_________________
Była wiśniowa 1,1

Jest: Toledo 1L 1,8 90 PS
 
 
 
Cordor
[Usunięty]

Wysłany: 8 Maj 2010, 17:36   

Witam ponownie,

Więc sprawa ma się tak, nowy przełącznik zespolony który kupiłem NIE POSIADAŁ tej kostki od przełączania kierunkowskazów, więc przełożyłem ją ze starego przełącznika i działaja kierunki i awaryjne, czyli wszystko jest ok. Jednak jeśli nadal będzie problem z kierunkami który wcześniej występował podczas wilgoci to zakładam ze własnie ta kostka jest problemem.

Pozdr i dzieki za podpowiedzi.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Maj 2010, 18:36   

Cordor napisał/a:
nowy przełącznik zespolony który kupiłem NIE POSIADAŁ tej kostki od przełączania kierunkowskazów
:9: no prawidłowo, bo to nie kawałek przełącznika,,, tylko przekaźnik który się wpina w przełącznik,,, trzeba kupić osobno albo przełożyć właśnie ze starego :ok:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.