Przesunięty przez: vegetagt 4 Sie 2018, 15:04 |
Nissan Almera GTI "Chrupek" |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 12:52 Nissan Almera GTI "Chrupek"
|
|
|
1. NICK: PumaRST
2. IMIĘ: xXx
3. MODEL: Nissan Almera GTI „CHRUPEK”
4. WERSJA: Street@Track FunCar
5. ROCZNIK: 1999r.
6. SILNIK: 2,0 16v 143KM 178Nm
7. OPIS AUTA:
100% seria z drobnymi zmianami, przebieg 170tkm, stan ogólny dobry+, niestety Nissan to taki japoński Ford i mimo że auto bez większych przygód to sporo ognisk korozji w nadkolach, progach i kilku innych dziwnych miejscach. Przeznaczenie auta czysto normalne oraz okazyjne wizyty na Torze. Choć mam nadzieje, że za jakiś czas uda mi się ją zostawić jako typową wyścigówkę – ale to już czas pokaże. Moje zainteresowania tym modelem zaczęły się jakiś czas temu gdy posiadałem czarną Almerę GTI, którą niektórzy z was widzieli na zlocie w Poznaniu – dwa pierwsze zdjęcia. Niestety tamto auto musiałem sprzedać ale jest jej następczyni.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: ciemne szyby
b. mechaniczne: wycięty katalizator, filtr stożkowy, sprężyny Eibach ProKit –40mm, Toyo Proxes T1-R 205/50/15, Felgi WolfRacing 6,5/15” (waga 6,2kg ) – ostatnie foto, jeszcze nie na aucie. Silnik zalany Valvoline Racing VR1 10w60, skrzynia zalana Motul Gear 300 75w90.
c. audio: coś tam gra, ale to jest bez znaczenia J
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: usunięcie ognisk korozji i konserwacja podwozia oraz profili wewnętrznych J
b. mechaniczne: 170KM i skrzynia z Almery/Pulsara VZ-R N1 (krótka ze szperą)
10. FOTKI AUTA
Pierwsza AlmeraGTI :
Obecna AlmeraGTI:
Oraz Foto/obrazek felg jakie będą na lato, a oryginalna Felga z GTI będzie na zimę:
BTW: Wiem że niektórzy mogą się czuć rozczarowani faktem że nie jest to Ford a w szczególności Fiesta, ale niestety Ford nie dał mi żadnej alternatywy w tej cenie zakupu, oraz możliwości tuningu są zupełnie inne. W szczególności że nie interesuje mnie już 1/4 mili czyli uturbianie silników nie wchodzi w grę. Tym bardziej że nastawy zawieszenia są nie porównywalnie lepsze niż w jakimkolwiek FWD forda - no porównywalny jest Fokus ST170 ale sam zakup jest dwukrotnie wyższy.
W każdym razie mam nadzieje że przychylnie spojrzycie na moją nową zabaweczkę.
Pozdrawiam
PumaRST |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 9 Gru 2017, 11:30, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 13:00
|
|
|
Mnie się podoba taki Nissanik - z zewnątrz może nie pozorny ale motorek bardzo pozytywny i jest możliwość jako takiego rozwoju jednostki bez turbiny |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 13:29
|
|
|
świetne auto!
gratulacje użytkowania japońca |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 13:50
|
|
|
PumaRST napisał/a: | W każdym razie mam nadzieje że przychylnie spojrzycie na moją nową zabaweczkę. |
No pewnie, Almera to też fajne autko |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 14:03
|
|
|
przasny spoko Puma zaparkujemy kolo siebie jak cos na zlocie ))
znajomy w lodzi ma takiego zrobionego na 169Km i przod z Pulsara i bardzo fajnie zapierdziela.
pozdro |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 15:07
|
|
|
Super, swego czasu przypalałem się też na taką Almerę GTI. Szkoda że nissan odpuścił i następny model (zresztą kupa robiona w Anglii) nie miał już wersji GTI.
PumaRST napisał/a: | Choć mam nadzieje, że za jakiś czas uda mi się ją zostawić jako typową wyścigówkę |
Tego ci życzę z całego serca
PumaRST napisał/a: | skrzynia z Almery/Pulsara VZ-R N1 (krótka ze szperą) |
kaj eś takiego rarytasa wytargał ? |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 20:00
|
|
|
Ta zaślepka , to ma być do tego co jest po prawo od dolotu aluminiowego , trochę na dole , tak jakby w głębi ? ( tylko cybant widać ) ?
ps: Mam gdzies karton po Żubrach - jak chcesz to Ci wyślę , żebyś sobie ajrboxa na abażur zrobił . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
J@rek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Jarosław
Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 743 Skąd: WawaTeam/Wawer
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 20:02
|
|
|
Fajniusia A czemu poza zderzakiem z przodu ma seryjne look ( tak mi się wydaje nie znam się) |
_________________
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 20:55
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | a dlaczego Chrupek? | Bo miejscami ruda wpierdziela, aż słychać chrupanie... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 21:09
|
|
|
Skfarek napisał/a: |
PumaRST napisał/a: | skrzynia z Almery/Pulsara VZ-R N1 (krótka ze szperą) |
kaj eś takiego rarytasa wytargał ? |
kolega ma taką na sprzedaż ale na razie mnie na nią nie stać.
Żółw , |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 7 Maj 2010, 13:35
|
|
|
PumaRST, kurcze nie doczytałem że to w planach, myślałem że już masz na aucie
Trochę z innej beczki a Pulsary VZ-R N1 to wychodziły tylko z kierą po niewłaściwej stronie i na Japonię czy była wersja LHD? |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 7 Maj 2010, 13:38
|
|
|
pewnie jak z reszta limitowana czescia japonczykow, zostawiali smakolyki dla siebie |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Maj 2010, 19:20
|
|
|
Skfarek niestety tylko rynek Japoński, wiesz to słynne "JDM" |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 7 Maj 2010, 21:07
|
|
|
wchodze widze jakieś bajki kiedy turbo?
a foke sprzedałeś? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
PawelKRA
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 83 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 8 Maj 2010, 00:00
|
|
|
Almera fajna, ale bardziej przemawia do mnie Sunny GTI. Bialy, takim jakim jezdzil Halski w Ekstradycji |
_________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 8 Maj 2010, 09:23
|
|
|
czyli cieple kapcie poszly w odstawke na zimniejsze dni ,auto fajne i znając Ciebie bedzie jeszcze fajniejsze ,kiedys wszyscy sie pchali na cwiartke a teraz nagle tor sie zrobil wyzwaniem
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 8 Maj 2010, 19:03
|
|
|
Laskosz napisał/a: | wchodze widze jakieś bajki kiedy turbo?
a foke sprzedałeś? |
Turbo => nigdy, a foke sprzedałem zresztą nie wiem o którą pytasz bo miałem 2
Darek, z tym torem to chyba kwestia dojrzałości jako kierowca. W pewnym momęcie tak naprawde zaczyna sie liczyć tylko Kasa przy 1/4 mili a tor czy inne wyścigi jednak rządzą się swoimi prawami choc niestety patrzac co sie dzieje na Torach to tam jednak kasa też weszła i to duża.
PawelKRA Sunny to tylko GTI-R ze względu na swoją unikalność, a tak to mi sie bardziej Almera i to po lifcie bardziej podoba
J@rek bo w zasadzie GTI niczym sie nie różni od zwykłej |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 09:11
|
|
|
PumaRST napisał/a: | choc niestety patrzac co sie dzieje na Torach to tam jednak kasa też weszła i to duża. |
niestety masz rację, nawet na KJSach i sprintach widać wyścig zbrojeń, kiedyś to kupę seryjnych aut przyjeżdżało, teraz ciężko takie uświadczyć, większość oklatkowana, z kubełkami i profi przygotowanie
PumaRST, co do modów twojego engina, a nie spotkałeś się z kompilacjami dołu 2.0 a góry np. z VZRa? Czy da się to wogóle pożenić i czy coś sensownego by z tego wyszło? Tylko pytanie czy ta góra jest do dostania w "sensownej" kasie |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 10 Maj 2010, 09:23
|
|
|
Skfarek hmmmm twoje pytanie jest bardziej skomplikowane niz bv sie mogło wydawać, ale tak da sie wsadzic głowe od VZ-r do mojego sr20deh. ale Almera vzr to 1,6 i ma coś koło 170KM ale była też Primera VZR ktora była 2,0 i miała około 200KM. cena zakupu 1,6 jak i 2,0 jest taka sama i wynosi około 3500zł wiec jesli już kombinować z motorownią (swapem) to tylko 2,0. a Puzle z kupnem samej głowicy mija sie z celem bo brakuje jescze tłoków i czegos tam wiec nie ma to sensu. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|