Przesunięty przez: vegetagt 4 Sie 2018, 15:04 |
Nissan Almera GTI "Chrupek" |
Autor |
Wiadomość |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 14 Maj 2010, 09:19
|
|
|
PumaRST napisał/a: | tylko szkoda że nie jestem młodszy o 5-7 lat to by taki projekcik był skończony w ciagu 3 miesięcy a teraz z róznych przyczyn życiowych moze w 50% bedzie za rok, ehhhhh życie. |
tia ale te 5-7 lat temu mógł byś druciarnia odpalić A tak będzie zrobione dokładnie i z marginesem bezpieczeństwa
Felgi zacne czekam na pikczery założonych na aucie |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 14 Maj 2010, 21:39
|
|
|
Skfarek napisał/a: | ]
tia ale te 5-7 lat temu mógł byś druciarnia odpalić A tak będzie zrobione dokładnie i z marginesem bezpieczeństwa |
5 - 7 lat temu Puma budował silniki RST , min. ten , który jeździł do zeszłego sezonu u mnie i pomimo wieku/przebiegu/katowania/ładowania powyżej bara , dawał radę . A teraz stoi w piwnicy ( silnik , nie Puma ) i czeka aż mi się znowu wizja zmieni , bo zdrów nadal jest .
Jak to jest drut , to ja razy dwa poproszę .
ps: co to jest " margines bezpieczeństwa " w przypadku rasowania silników ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 14 Maj 2010, 22:33
|
|
|
Zółw- margines bezpieczenstwa- to to dzieki temu ten drut co go dwa razy poprosisz, mimo ze byl traktowany jak byl, to jednak mu korba przez te lata bokiem nie wyszla. Mogles przy... 2 bary bez marginesu;) |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 14 Maj 2010, 22:39
|
|
|
a1topgear, - mówisz o " marginesie bezpieczeństwa " z perspektywy czasu i znając historię zbudowanego silnika ( to takie przepowiadanie przeszłości trochę )
Pomówmy o " marginesie bezpieczeństwa " w momencie gdy budujemy silnik - myślisz , że to tak samo łatwe jak przepowiadanie przeszłości ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 15 Maj 2010, 09:46
|
|
|
A po co przepowiadac przeszlosc, skoro wiadomo jak ona wygladala?:> Ja bym to raczej nazwal ze to tak proste jak przepowiadnie przyszlosci.... Moim zdaniem Puma Swietnie zbudowal ten silnik, a kwestia szczescia (i kazdy z nas tego doswiadcza) jest to ze np w czasie ciezkiej ekspleatacji nie wyszlo, ze np. korba ma karb technologiczny i nie wyskoczyla bokiem etc. |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 15 Maj 2010, 19:27
|
|
|
To fakt - niestety czasami cała cieżka praca może wziąć w łeb przez to , że w odlewie głowicy jest zamknięty bąbelek powietrza , lub korba ma wadę .
Niestety w życiu trzeba mieć także trochę szcześcia |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 17 Maj 2010, 09:49
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | 5 - 7 lat temu Puma budował silniki RST , min. ten , który jeździł do zeszłego sezonu u mnie i pomimo wieku/przebiegu/katowania/ładowania powyżej bara , dawał radę . A teraz stoi w piwnicy ( silnik , nie Puma ) i czeka aż mi się znowu wizja zmieni , bo zdrów nadal jest .
Jak to jest drut , to ja razy dwa poproszę .
ps: co to jest " margines bezpieczeństwa " w przypadku rasowania silników ? |
Chodziło mi o to, że teraz Puma budując cokolwiek teraz mając większe doświadczenie może zwrócić uwagę na rzeczy, których wcześniej by nie brał pod uwagę albo podszedł do nich z większym luzem.
Co do zostawiania marginesu bezpieczeństwa przy rasowaniu to np. używanie części które, są w stanie wytrzymać więcej niż planowana moc, to to że np. zamiast strojąc ECU zamiast maksymalnie wyżyłować silnik poświecisz te parę kucy na rzecz jego trwałości itp.. Ja to tak rozumiem
Szczęście to zawsze się przydaje |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 19:53 WolfRace on board :)))
|
|
|
Dziś przyszły felgi wiec są już na aucie Powiem wam ze faktycznie ważą 6,2kg
Nie wiem jak wam ale mnie się podobają
a po przejechaniu około 1tyś kilometrów powiem wam że przy takiej drodze jak teraz Toyo T1R dają rade, co mnie też cieszy
Teraz już czekam na 19.06 czyli pierwszy start "Chrupka" |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 20:16
|
|
|
Moje zdanie znasz ( i nie chodzi tylko o felgi ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 20:17
|
|
|
fajnie wyglada
po zamontowaniu zawiasu znowu nabierze wygladu
jesli chodzi o silnik to japonce sie postarali, dobry projekt, trzyma serie, i ... ?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 20:38
|
|
|
PumBa, - a tak apropo - to Ty masz chyba taką kierownicę co niepotrzebnie wisi , bo już nie długo nie powinna wisieć ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 20:38
|
|
|
PumaRST napisał/a: | Powiem wam ze faktycznie ważą 6,2kg | A ile całe koło |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 23:49
|
|
|
zajebiscie wygladaja i faktycznie lekkie, do zobaczenia w Debrznie
porownamy dwie serie |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 23:52
|
|
|
zefir napisał/a: | do zobaczenia w Debrznie |
No niestety, ale Marcina w tym roku nawet na chwilę nie zobaczymy na zlocie
Ale z drugiej strony, jest w pełni usprawiedliwiony |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 23:59
|
|
|
trzeci napisał/a: | zefir napisał/a: | do zobaczenia w Debrznie |
No niestety, ale Marcina w tym roku nawet na chwilę nie zobaczymy na zlocie
Ale z drugiej strony, jest w pełni usprawiedliwiony |
oo kurna myslalem ze 19,06 bedzie u nas gonic :(( |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 08:15
|
|
|
Żółwik Tuptuś tak jest taka kierownica która niedługo powinna trafić do "Chrupka", moze też jakiś Kubeł dla kierowcy sie pojawi, ale to z czasem.
Ad@mus ona już jest na Eibachu, moje opony to rozmiar z Pulsara VZR a nie Almery GTI, odpowiednia 205/50/15 do 195/55/15. I dlatego są takie japy w nadkolach ale stylistyka idzie na inny plan. dlatego są 15" a nie 16 czy 17. Jak bym chciał dalej to niestety jedynie Gwint leczy sprawe ale są 2 ale:
1) drogo,
2) nie bedzie sie dąło jeździć na codzień tym autem. a do tego mi służy narazie.
Wiec zostaje jak jest.
Parzych nie ważyłem całych kół.
zefir, Trzeci ma racje, nie ma takiej możliwości żebym był na zlocie. ale 19.06.2010 jest eliminacja SuperOesu na torze kielce, wiec jesli wszystko w ważniejszych sprawach bedzie OK, to bedzie to pierwszy start "Chrupka" |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 08:24
|
|
|
PumaRST napisał/a: | moje opony to rozmiar z Pulsara VZR a nie Almery GTI, odpowiednia 205/50/15 do 195/55/15. I dlatego są takie japy w nadkolach ale stylistyka idzie na inny plan. dlatego są 15" a nie 16 czy 17. |
Fele wyglądają super Rozmiar (205/50/15) też fajny bo dużo semislicków i slicków w tym rozmiarze jest do dostania (m.in. R888, R1R, Markgumy itp.) |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 10:18
|
|
|
Cytat: | 19.06.2010 jest eliminacja SuperOesu na torze kielce, wiec jesli wszystko w ważniejszych sprawach bedzie OK, to bedzie to pierwszy start "Chrupka" |
Trzymam kciuki |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 11:02
|
|
|
powodzenia !!!! |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 18:54
|
|
|
Felgi ładne ale za małe do tej bryły, ale wiadomo o co chodzi, 15 to jedyny sensowny rozmiar zważywszy na oponki.
Co do startu na SOes to powodzonka bo to gruba impreza (nie byłem ale słyszałem), a może jeszcze kiedys wpadnę pokibicować:) |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
|