Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: vegetagt
4 Sie 2018, 14:04
Nissan Almera GTI "Chrupek"
Autor Wiadomość
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 14 Maj 2010, 08:19   

PumaRST napisał/a:
tylko szkoda że nie jestem młodszy o 5-7 lat to by taki projekcik był skończony w ciagu 3 miesięcy a teraz z róznych przyczyn życiowych moze w 50% bedzie za rok, ehhhhh życie.


tia ale te 5-7 lat temu mógł byś druciarnia odpalić :hihihi: A tak będzie zrobione dokładnie i z marginesem bezpieczeństwa :-P
Felgi zacne czekam na pikczery założonych na aucie :)
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Maj 2010, 20:39   

Skfarek napisał/a:
]

tia ale te 5-7 lat temu mógł byś druciarnia odpalić :hihihi: A tak będzie zrobione dokładnie i z marginesem bezpieczeństwa


5 - 7 lat temu Puma budował silniki RST , min. ten , który jeździł do zeszłego sezonu u mnie i pomimo wieku/przebiegu/katowania/ładowania powyżej bara , dawał radę . A teraz stoi w piwnicy ( silnik , nie Puma ) i czeka aż mi się znowu wizja zmieni , bo zdrów nadal jest .

Jak to jest drut , to ja razy dwa poproszę .

ps: co to jest " margines bezpieczeństwa " w przypadku rasowania silników ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 14 Maj 2010, 21:33   

Zółw- margines bezpieczenstwa- to to dzieki temu ten drut co go dwa razy poprosisz, mimo ze byl traktowany jak byl, to jednak mu korba przez te lata bokiem nie wyszla. Mogles przy... 2 bary bez marginesu;)
_________________
HyHy:)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Maj 2010, 21:39   

a1topgear, - mówisz o " marginesie bezpieczeństwa " z perspektywy czasu i znając historię zbudowanego silnika ( to takie przepowiadanie przeszłości trochę )

Pomówmy o " marginesie bezpieczeństwa " w momencie gdy budujemy silnik - myślisz , że to tak samo łatwe jak przepowiadanie przeszłości ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 15 Maj 2010, 08:46   

A po co przepowiadac przeszlosc, skoro wiadomo jak ona wygladala?:> Ja bym to raczej nazwal ze to tak proste jak przepowiadnie przyszlosci.... Moim zdaniem Puma Swietnie zbudowal ten silnik, a kwestia szczescia (i kazdy z nas tego doswiadcza) jest to ze np w czasie ciezkiej ekspleatacji nie wyszlo, ze np. korba ma karb technologiczny i nie wyskoczyla bokiem etc.
_________________
HyHy:)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 15 Maj 2010, 18:27   

To fakt :) - niestety czasami cała cieżka praca może wziąć w łeb przez to , że w odlewie głowicy jest zamknięty bąbelek powietrza , lub korba ma wadę .

Niestety w życiu trzeba mieć także trochę szcześcia :yes:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 17 Maj 2010, 08:49   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
5 - 7 lat temu Puma budował silniki RST , min. ten , który jeździł do zeszłego sezonu u mnie i pomimo wieku/przebiegu/katowania/ładowania powyżej bara , dawał radę . A teraz stoi w piwnicy ( silnik , nie Puma ) i czeka aż mi się znowu wizja zmieni , bo zdrów nadal jest .

Jak to jest drut , to ja razy dwa poproszę .

ps: co to jest " margines bezpieczeństwa " w przypadku rasowania silników ?


Chodziło mi o to, że teraz Puma budując cokolwiek teraz mając większe doświadczenie może zwrócić uwagę na rzeczy, których wcześniej by nie brał pod uwagę albo podszedł do nich z większym luzem.

Co do zostawiania marginesu bezpieczeństwa przy rasowaniu to np. używanie części które, są w stanie wytrzymać więcej niż planowana moc, to to że np. zamiast strojąc ECU zamiast maksymalnie wyżyłować silnik poświecisz te parę kucy na rzecz jego trwałości itp.. Ja to tak rozumiem :ups:

Szczęście to zawsze się przydaje :)
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 18 Maj 2010, 18:53   WolfRace on board :)))

Dziś przyszły felgi wiec są już na aucie :jupi: :jupi: Powiem wam ze faktycznie ważą 6,2kg :yes:



Nie wiem jak wam ale mnie się podobają :yes:

a po przejechaniu około 1tyś kilometrów powiem wam że przy takiej drodze jak teraz Toyo T1R dają rade, co mnie też cieszy

Teraz już czekam na 19.06 czyli pierwszy start "Chrupka"
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 18 Maj 2010, 19:16   

Moje zdanie znasz ( i nie chodzi tylko o felgi ) :ok:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 18 Maj 2010, 19:17   

fajnie wyglada :)
po zamontowaniu zawiasu znowu nabierze wygladu :)
jesli chodzi o silnik to japonce sie postarali, dobry projekt, trzyma serie, i ... ??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 18 Maj 2010, 19:38   

PumBa, - a tak apropo - to Ty masz chyba taką kierownicę co niepotrzebnie wisi , bo już nie długo nie powinna wisieć :fox: ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 18 Maj 2010, 19:38   

PumaRST napisał/a:
Powiem wam ze faktycznie ważą 6,2kg :yes:
A ile całe koło :?:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 18 Maj 2010, 22:49   

zajebiscie wygladaja ;) i faktycznie lekkie, do zobaczenia w Debrznie :)
porownamy dwie serie ;)
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18 Maj 2010, 22:52   

zefir napisał/a:
do zobaczenia w Debrznie :)

No niestety, ale Marcina w tym roku nawet na chwilę nie zobaczymy na zlocie :|
Ale z drugiej strony, jest w pełni usprawiedliwiony ;-))
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 18 Maj 2010, 22:59   

trzeci napisał/a:
zefir napisał/a:
do zobaczenia w Debrznie :)

No niestety, ale Marcina w tym roku nawet na chwilę nie zobaczymy na zlocie :|
Ale z drugiej strony, jest w pełni usprawiedliwiony ;-))


oo kurna myslalem ze 19,06 bedzie u nas gonic :((
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 19 Maj 2010, 07:15   

Żółwik Tuptuś tak jest taka kierownica która niedługo powinna trafić do "Chrupka", moze też jakiś Kubeł dla kierowcy sie pojawi, ale to z czasem.

Ad@mus ona już jest na Eibachu, moje opony to rozmiar z Pulsara VZR a nie Almery GTI, odpowiednia 205/50/15 do 195/55/15. I dlatego są takie japy w nadkolach ale stylistyka idzie na inny plan. dlatego są 15" a nie 16 czy 17. Jak bym chciał dalej to niestety jedynie Gwint leczy sprawe ale są 2 ale:

1) drogo,
2) nie bedzie sie dąło jeździć na codzień tym autem. a do tego mi służy narazie.

Wiec zostaje jak jest.

Parzych nie ważyłem całych kół.

zefir, Trzeci ma racje, nie ma takiej możliwości żebym był na zlocie. ale 19.06.2010 jest eliminacja SuperOesu na torze kielce, wiec jesli wszystko w ważniejszych sprawach bedzie OK, to bedzie to pierwszy start "Chrupka"
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 19 Maj 2010, 07:24   

PumaRST napisał/a:
moje opony to rozmiar z Pulsara VZR a nie Almery GTI, odpowiednia 205/50/15 do 195/55/15. I dlatego są takie japy w nadkolach ale stylistyka idzie na inny plan. dlatego są 15" a nie 16 czy 17.


Fele wyglądają super :) Rozmiar (205/50/15) też fajny bo dużo semislicków i slicków w tym rozmiarze jest do dostania (m.in. R888, R1R, Markgumy itp.) :hihihi:
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Maj 2010, 09:18   

Cytat:
19.06.2010 jest eliminacja SuperOesu na torze kielce, wiec jesli wszystko w ważniejszych sprawach bedzie OK, to bedzie to pierwszy start "Chrupka"

Trzymam kciuki :)
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 19 Maj 2010, 10:02   

powodzenia !!!!
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 19 Maj 2010, 17:54   

Felgi ładne ale za małe do tej bryły, ale wiadomo o co chodzi, 15 to jedyny sensowny rozmiar zważywszy na oponki.

Co do startu na SOes to powodzonka bo to gruba impreza (nie byłem ale słyszałem), a może jeszcze kiedys wpadnę pokibicować:)
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 22:23
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 01:02
fiestaRS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Brak nowych postów Sprzedam Nissan Almera GTi rajdówka
172KM 215Nm
PumaRST Sprzedam 0 9 Gru 2017, 11:24
PumaRST
Brak nowych postów [MK3] Fiesta "gniewny chrupek"
czyli mój chrupek wymaga pracy...
gniewny Nasze auta 60 7 Lis 2011, 21:39
gniewny


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.