Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] problem z ładowaniem
Autor Wiadomość
krystian29 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: wrocław
Wysłany: 2 Maj 2010, 10:25   [MK3] problem z ładowaniem

witam mam pewien problem mianowicie podczas jazdy po wybojach zapala mi się kontrolka ładowania a po przejechaniu kilkuset metrów na równej drodze wszystko wraca do normy pasek klinowy jest na miejscu kable wyglądają ok ale jakoś tak dziwnie się zaczął zachowywać proszę o rade co robić
 
 
LukaszM803 

Model: Inne auto
Wersja: Futura
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 35
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Kutno
Wysłany: 2 Maj 2010, 10:44   

może powoli się końcą szczotki w altku? Ja u siebie tak mialem że niespodziewanie padlo wszystko co zwiazane z ładowaniem. A przyczyna byly skończone szczotki. Wymienilem wszystko regulator napiecia, szczotki, mostek prostowniczy praktycznie nowy altek i loto az miło :D spr szczotki moja rada!
_________________
Była Fiesta jest Escort :) zostaje w rodzinie Forda :)
 
 
 
masska13 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 258
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 2 Maj 2010, 11:03   

Moim zdaniem również mogą być to szczotki, kiedyś miałem podobnie tylko, że altek mi się skończył, bo głośno chodził i nie ładował i kupiłem na allegro nowy za 40zł podajże i dalej śmigam
 
 
 
krystian29 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: wrocław
Wysłany: 2 Maj 2010, 13:45   

LukaszM803 napisał/a:
może powoli się końcą szczotki w altku? Ja u siebie tak mialem że niespodziewanie padlo wszystko co zwiazane z ładowaniem. A przyczyna byly skończone szczotki. Wymienilem wszystko regulator napiecia, szczotki, mostek prostowniczy praktycznie nowy altek i loto az miło :D spr szczotki moja rada!

dzieki za odpowiedz a mam pytanie da rade samemu wymienic szcztoki
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Maj 2010, 14:27   

da rade,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
krystian29 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: wrocław
Wysłany: 2 Maj 2010, 17:59   Re: problem z ładowaniem

krystian29 napisał/a:
witam mam pewien problem mianowicie podczas jazdy po wybojach zapala mi się kontrolka ładowania a po przejechaniu kilkuset metrów na równej drodze wszystko wraca do normy pasek klinowy jest na miejscu kable wyglądają ok ale jakoś tak dziwnie się zaczął zachowywać proszę o rade co robić


teraz na dodatek nie zapala mi się kontrolka ładowania przy odpalaniu czyli gdy przekręcam kluczyk na zapłon świeci tylko ręczny i kontrolka oleju a ładowania nie , nie wiem co może być przyczyna czy chodzi o te szczotki a ma ktoś może jakiś opis jak wymienić szczotki w altku
 
 
LukaszM803 

Model: Inne auto
Wersja: Futura
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 35
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Kutno
Wysłany: 2 Maj 2010, 19:17   

szczotki da rade wymienic samemu. Musisz wyciagnac calego altka odkrecic bodajze regulator napiecia bo na nim sie znajduja szczotki. Koszt szczotek to ok 10zl ( tak mi pow w sklepie) lub wymien caly regulator napiecia za ok 40zl z nowymi juz szczotkami. :) Tylko pamietaj przy wymianie trzeba byc delikatnym poniewaz moge sie one ulamac wiec ostroznie ;) iiiii odlacz + z aku zanim wszystko zaczniesz robic ;)

http://moto.allegro.pl/it...r_napiecia.html taki regulator ze szczotkami zalozylem u siebie do fiesta mk3 1.4 95r
_________________
Była Fiesta jest Escort :) zostaje w rodzinie Forda :)
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 2 Maj 2010, 19:41   

LukaszM803, z tymi cenami jeszcze zależy jaki masz altek. na przykład regulator do boscha wygląda TAK i kosztuje poniżej 20pln :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
krystian29 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: wrocław
Wysłany: 2 Maj 2010, 21:21   

JoeMix napisał/a:
da rade,,,

a da rade go wyjąc bez kanału
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 2 Maj 2010, 21:23   

krystian29, zajrzyj pod maskę to zobaczysz. alternator wyjmiesz bez kanału, wystarczy odkręcić 3 śruby pod klucz 13. w boschu regulator wymienisz nawet bez wyciągania altka, trzeba odkręcić 4 małe nakrętki trzymające tylny dekiel i regulator jest jak na dłoni :D
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
krystian29 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Maj 2010, 08:35   

bidżej napisał/a:
krystian29, zajrzyj pod maskę to zobaczysz. alternator wyjmiesz bez kanału, wystarczy odkręcić 3 śruby pod klucz 13. w boschu regulator wymienisz nawet bez wyciągania altka, trzeba odkręcić 4 małe nakrętki trzymające tylny dekiel i regulator jest jak na dłoni :D
wszystko fajnie dojście jest dobre ale zauważyłem ze mam jakiś luźny kabel koło altka
http://yfrog.com/6xdsc03677qj
http://yfrog.com/6xdsc03680yj
http://yfrog.com/6xdsc03680zj
 
 
LukaszM803 

Model: Inne auto
Wersja: Futura
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 35
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Kutno
Wysłany: 3 Maj 2010, 11:06   

bidżej, masz racje z tymi cenami ;) tylko ze ja mialem altka na szeroki pasek nie na waski, moze to ma jakas roznice nie wiem. A ten kabelek on powinien byc podlaczony pod taka cienka wystajaca srube lub bolczyk ktory sie znajduje w altku. Wiem ze u mnie on idzie do + w aku, sprawdz poszukaj moze sie odczepil. A co do wymiany regulatora bidżej, dokladnie Ci opisal co robic.
_________________
Była Fiesta jest Escort :) zostaje w rodzinie Forda :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Maj 2010, 11:29   

Regulator to jest to czarne kółko na jasnym plastiku widoczne na tym zdjęciu: http://yfrog.com/6xdsc03680zj i żeby go zdjąć trzeba odkręcić 2 śrubki,,, (regulator+szczotki to jeden kawałek),,,

Kabelek, czy ten kabelek jest koloru niebieskiego? I dokąd idzie ten jasny przewód widoczny na w/w zdjęciu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
eden13 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: K-Koźle
Wysłany: 3 Maj 2010, 12:37   

Witam

Ja sie dołącze do tematu. U mnie nie ładowało wogóle ,tylko przy duzych obrotach. Wymieniłem regulator z szczotkami taki jak tu jest http://moto.allegro.pl/it...r_napiecia.html . I teraz zauwazyłem ze przy wolnych obrotach ładuje ale minimalnie ,ale jak włącze swiatło i radio to juz łądowanie , nie wystarcza i bierze prąd z aku. Wiecie moze w czym tkwi problem w moim przypadku?? Czy mozeliwe jest to ze jak te szczotki sie dotrą to zacznie dopiero wtedy dobrze ładować ??
 
 
LukaszM803 

Model: Inne auto
Wersja: Futura
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 35
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Kutno
Wysłany: 3 Maj 2010, 14:24   

moze to ma cos wspolnego z mostkiem prostowniczym? U mnie jak padl altek to mialem koniec szczotek ( wymieniony regulator ) i bodajze ktoras z diod w mostku nie laczyla dobrze. Ale tym zajal sie juz fachowiec.
_________________
Była Fiesta jest Escort :) zostaje w rodzinie Forda :)
 
 
 
krystian29 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Maj 2010, 15:43   

JoeMix napisał/a:
Regulator to jest to czarne kółko na jasnym plastiku widoczne na tym zdjęciu: http://yfrog.com/6xdsc03680zj i żeby go zdjąć trzeba odkręcić 2 śrubki,,, (regulator+szczotki to jeden kawałek),,,

Kabelek, czy ten kabelek jest koloru niebieskiego? I dokąd idzie ten jasny przewód widoczny na w/w zdjęciu,,,
tak masz racje ten luźny wolnobieżny przewód jest niebieski ale dla czego jest luźny nie wiem ???!!! do altka dochodzi gruby czerwony i w przezroczystej koszulce
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 3 Maj 2010, 15:52   

ten kabelek wtyknij na śrubę co jest na 1 planie... co widać ją na zdjęciu po lewej...

masz obrazkowo -
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Maj 2010, 16:55   

Ten kabelek jest właśnie od włączania i wyłączania alternatora... mam nadzieje że Miły podajesz sprawdzone info,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
krystian29 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Maj 2010, 19:13   

JoeMix napisał/a:
Ten kabelek jest właśnie od włączania i wyłączania alternatora... mam nadzieje że Miły podajesz sprawdzone info,,,
ok dzięki jutro sprawdzę i dam znać co i jak ale wydaje mi się ze gdyby nie lądował to akumulator musiał by paść a jest ok jutro mam wolne wiec się do tego zabiorę spróbuje ten kabelek nasadzić na te śrubę i zobaczę a teraz jechałem samochodem i było wszystko ok nawet kontrolka lądowania się zapala przy przekręceniu zapłonu dziwnie się to zachowuje ale jutro będę walczył
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Maj 2010, 19:17   

Jak ten kabelek jest wiszący i to jest ten kabelek co myślimy to kontrolka nie ma prawa się świecić bo in właśnie do kontrolki prowadzi,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.