Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:54
[MK2] Zetec w mk2 a wiązka
Autor Wiadomość
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Maj 2010, 23:27   [MK2] Zetec w mk2 a wiązka

Żeby nie zaśmiecać tematu Dragon21

Czemu w http://www.quantums.info/zetecinMk2.htm bawią się z wiązką, skoro

Pele napisał/a:
ale nie ważne czy 1.1 na gaźniku czy wtrysku - nie kombinuje się z wiązką tylko zakłada się wszystko od dawcy 1.6 ...
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Maj 2010, 03:26   

vegetagt napisał/a:
Czemu w http://www.quantums.info/zetecinMk2.htm bawią się z wiązką, skoro


Bo widocznie lubią sobie utrudniać życie ... Jeśli masz kompletny silnik 1.6 z wiązką, kompem i osprzętem to czemu chcesz kombinować i przerabiać wiązkę skoro możesz odrazu wszystko przełożyć ??

Do starej elektryki musisz dorobić pompę paliwa z przekaźnikiem, sondę, sterowanie wtryskami i kij wie co jeszcze, do tego dostosować ją żeby podłączyć komputer (w Twoim 1.1 na gaźniku go nie ma) co daje jakiś miesiąc dłubania dobrego elektryka ...

Kładąc elektrykę dawcy jesteś w stanie zrobić to w dwa dni (jeśli wsadzasz wszystkie kable razem ze światłami itp, dosłownie cała elektryka auta, ja robiłem to tydzień bo kładłem wiązkę z Escorta i wszystkie wtyczki musiałem przerabiać pod Fiestę) a jeśli chcesz wiązkę silnika dawcy połączyć z ori wiązką wnętrza to czeka Cię trochę szukania opisów kabli :-P

Pisząc "nie ważne czy 1.1 na gaźniku czy wtrysku - nie kombinuje się z wiązką tylko zakłada się wszystko od dawcy 1.6 ..." miałem na myśli że jest łatwiej i szybciej, oczywiście nie zabraniam nikomu robić po swojemu, może źle się wraziłem w tamtym poście.

Na angielskim technicznym się nie znam, wogóle angielski słabo rozumiem, ale w tym linku co podałeś nie widzę nic o przerabianiu wiązki tylko o podzespołach silnika które zostały przerobione lub dołożone.

PS. Anglicy piją herbatę o 5pm i jakoś nikt nigdy nie pytał czemu Anglicy bawią się z piciem herbaty o 5 :fox: :-P
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2 Maj 2010, 09:58   

jest kilka aut zrobionych z wiązką tylko silnikową dawcy a reszta zostaje biorcy
dokładasz tylko 2 przekaxniki i 5 bezpieczników i hula, i taką elektrykę robi się w pół dnia...
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2 Maj 2010, 10:07   

Laskosz, jest gdzieś dokładniejszy opis takiego zabiegu?
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2 Maj 2010, 10:18   

w kilku tematach na forum, miedzy innymi w moim jak swapowałem ziutka, u Qzyna chyba u Arkadiusa.... poszukaj
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2 Maj 2010, 10:21   

oka
Czytalem wczoraj temat Żółwia i dowiedziałem sie jedynie, ze w sprawie elektryki konsultował się z macgyverem :-)
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Maj 2010, 14:52   

Laskosz napisał/a:
w kilku tematach na forum, miedzy innymi w moim jak swapowałem ziutka, u Qzyna chyba u Arkadiusa.... poszukaj


Heh standardowa odpowiedź ... mnie nie bawiło przekopywanie kilkudziesięciu stron Waszych tematów i po tygodniu się poddałem, może za słabo szukałem. Nawet temat założyłem jak spiąć wiązkę silnika z resztą (9 kabelków) ale info od "starych wyjadaczy" nie uzyskałem :)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2 Maj 2010, 14:55   

http://www.fiestaklubpols...p=301363#301363 o przekaźnikach
http://www.fiestaklubpols...p=299867#299867 opis kabli
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Maj 2010, 22:25   

Opis kabli masz ładny, tylko że to z jednej wiązki ... pytanie tylko gdzie to teraz podłączyć bo w 1.1 takiej nie ma :-P To już pozostawiam Tobie bo jak napisałem wcześniej, zrobiłem po swojemu :-P

Aaaa i trzeba było odrazu napisać że anglicy łączą wiązkę kompa z resztą a nie "bawią się" bo m się skojarzyło z robieniem dokładaniem nowych kabelków do starej elektryki :-P

Laskosz napisał/a:
dokładasz tylko 2 przekaxniki i 5 bezpieczników i hula, i taką elektrykę robi się w pół dnia...


Mi się w pół dnia samo nie zrobiło więc bawiłem się po swojemu w tydzień :) Mniejsza o to ...
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2 Maj 2010, 22:31   

Pele napisał/a:
Opis kabli masz ładny, tylko że to z jednej wiązki ... pytanie tylko gdzie to teraz podłączyć bo w 1.1 takiej nie ma


no i chyba więcej do szczęscia mi nie trzeba wiedzieć ( no chyba, ze sie myle? )
Jako, że wywróżono mi silnik w tragicznym stanie, to zaczalem orientować się w temacie, co i za ile moge wsadzic w razie ewentualnej awarii. Jakbym z jakiegos dziwnego powodu zmieniał na zeteca ( a nie na 1.1/1.3, które jest najłatwiejsze do wykonania ), to będe wołał o pomoc w sprawie elektryki ;)
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 3 Maj 2010, 00:47   

Vegeta jak będziesz potrzebował pomocy to pisz powiem co i jak i sam zrobisz to w pół dnia :)

a z wiązki twojego auta potrzeba tylko + po stacyjce (masz go np przy gaźniku) minus z aku i plus z aku

no pikuś to jest
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Maj 2010, 11:34   

Laskosz napisał/a:
no pikuś to jest
Pan Pikuś,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.