Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] silniki xr2 i xr2i -różnice
Autor Wiadomość
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 25 Kwi 2010, 22:23   [MK3] silniki xr2 i xr2i -różnice

witam
Jestem na etapie składania klocków lego chce zbudować w miarę przyzwoite CVH
Nabyłem silnik z xr2 z 86 roku jednakże poobracało panewki korbowodowe, przyczyna była benzyna w oleju... silnik był robiony niedawno wsadzone są tłoki nadwymiarowe +50 do tego był honowany blok wiec karbów nie ma . Silnik przed uszkodzeniem miał kompresje po 16...
mam zamiar to poskładać na EFI ale mam problem z głowicą mianowicie: jak widać głowica z gaźnikowca na całkowicie inną komorę spalania boje sie po założeniu głowicy z efi zostanie dosyć sporo odprężony sinik... nie mówiąc już o całkowicie innych odlewach kanałów dolotowych



Druga sprawa tłoki...i widziałem kilka cvh ale takich tłoków nie widziałem...

nie są płaskie tylko jak by zgubione w zarysie trójkąta i mają podfrezowanie pod zawory
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
Ostatnio zmieniony przez luki 25 Kwi 2010, 23:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
PawelKRA 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Kwi 2010, 22:26   

Moj CVH ma takie tloki
_________________
Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 25 Kwi 2010, 22:41   

ehe...
tylko zastanawiam się czy nie poszukać wtrysku mono od ścierki 1,6 bo i tak będzie gazownia...
Zostawię głowice z oryginału będzie ładnie doprzężony, ciekawe czy da rade?? bo gaźnik to tak średnio chce...
chyba ze wsadzić głowice i osprzęt efi bo mam cały i nawet jest zrobiony odwiert w bloku na CPW, zamach tez z EFI
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.