Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zaplamiona chłodnica i cewka
Autor Wiadomość
mojasilowniapl 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 43
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22 Lip 2011, 23:41   [MK3] Zaplamiona chłodnica i cewka

Zauważyłem dziś, że na chłodnicy od strony zderzaka jest ciemna plama jakby oleju, skąd się tam wzięła ? Czy to małe pęknięcie na chłodnicy ? Plama nie powiększa się ani nie da się jej wytrzeć. Druga sprawa jak zmieniałem kable WN na nowe to na cewce przy tych okrągłych stykach gdzie wpina się te kable jest jakaś substancja oleista czy to normalny objaw ? Czy wyciek oleju na cewkę np spod obudowy zaworów?
_________________
Moja-Silownia.pl - Nowy portal społecznościowy
Ostatnio zmieniony przez trzeci 25 Lip 2011, 09:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 23 Lip 2011, 08:55   

mojasilowniapl napisał/a:
Czy to małe pęknięcie na chłodnicy ?


Przecież przy gorącym silniku w układzie chłodzenia jest ciśnienie. Jeżeli jest pęknięcie to powinien być wtedy widoczny wyciek.

mojasilowniapl napisał/a:
na cewce przy tych okrągłych stykach gdzie wpina się te kable jest jakaś substancja oleista czy to normalny objaw ?

nie

mojasilowniapl napisał/a:
Czy wyciek oleju na cewkę np spod obudowy zaworów?


Nie ma tu jasnowidzów. Sam powinieneś sprawdzić, czy nie leje ci się gdzieś olej.
 
 
 
mojasilowniapl 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 43
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23 Lip 2011, 23:31   

sprawdzałem nie ma nigdzie wycieku mimo to olej jest na cewce ale tylko w tych kablach jak sie je odepnie , chłodnice wymieniłem na nowa co nie stac mnie dałem 350 zł w fieste mk3 włozyłem juz ponad 2 koła to studnia bez dna
_________________
Moja-Silownia.pl - Nowy portal społecznościowy
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 24 Lip 2011, 10:02   

Za chłodnice i wymianę dałeś 350zł? :9: :9: :9: Przecież dobrą używkę kupujesz za kilkadziesiąt złotych a wymiana to kwadrans na parkingu pod blokiem no i jeszcze płyn...

mojasilowniapl napisał/a:
sprawdzałem nie ma nigdzie wycieku mimo to olej jest na cewce ale tylko w tych kablach jak sie je odepnie

Więc jeżeli nigdzie wycieków nie ma, to wyczyść cewkę, wyczyść przewody i nie przejmuj się niczym.

mojasilowniapl napisał/a:
w fieste mk3 włozyłem juz ponad 2 koła to studnia bez dna

Czego się spodziewałeś po pełnoletnim aucie, które z założenia miało być tanim, małym, miejskim autem?
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Lip 2011, 11:35   

Rebel, Przecie mojasilowniapl, prawdopodobnie wymienił dobrą tylko czymś usmarowaną chłodnice :-P A jak działa w ten sposób ze wszystkim(ot tak na wszelki wypadek) to niech się nie dziwi takim kosztom ;-(
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 24 Lip 2011, 13:00   

mojasilowniapl napisał/a:
co nie stac mnie dałem 350 zł w fieste mk3 włozyłem juz ponad 2 koła to studnia bez dna

daj spokoj, to tylko 20 letnie auto, oczysc cewke z oleju (nie woda), zagrzej auto, z chlodnicy powinno wszystko co jest woda odparowac i polukaj czy nie widac kropli
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez trzeci 25 Lip 2011, 09:32, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Lip 2011, 09:43   

Rebel napisał/a:
Przecież przy gorącym silniku w układzie chłodzenia jest ciśnienie. Jeżeli jest pęknięcie to powinien być wtedy widoczny wyciek.
Nie, jak będzie wystarczająca maleńkie pęknięcie to się zrobi mokre,,, a w dłuższym okresu czasu będzie kapało z dołu chłodnicy,,, z czasem pęknięcie będzie się powiększać (albo się zaklei i uszczelni) i na rozgrzanym silniku będzie się mgiełka jak z atomizera robić,,, na końcu poleje się ciurkiem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Lip 2011, 21:35   

drjanusz napisał/a:
Rebel, Przecie mojasilowniapl, prawdopodobnie wymienił dobrą tylko czymś usmarowaną chłodnice :-P A jak działa w ten sposób ze wszystkim(ot tak na wszelki wypadek) to niech się nie dziwi takim kosztom ;-(


Z drugiej strony, nie warto serwisować auta jedynie na używkach, bo może to się obrócic przeciwko nam.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.