Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hcs, mk3, silnik krokowy

[MK3] REGULACJA SILNICZKA KROKOWEGO
Autor Wiadomość
santana 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: maciej
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 50
Skąd: czarnkow
Wysłany: 15 Kwi 2010, 18:56   [MK3] REGULACJA SILNICZKA KROKOWEGO

czy jest taka opcja,regulacji silniczka krokowego.tak slyszalem ,czekam na opinie
Ostatnio zmieniony przez bidżej 28 Wrz 2010, 09:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Kwi 2010, 08:27   

nie ma
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Kwi 2010, 09:38   

santana, co chcesz regulować?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
PawelKRA 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 83
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Kwi 2010, 12:45   

Jak masz z nim problem to moze go po prostu wyczysc bo tam nie ma co regulowac
_________________
Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 
 
 
deku 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: 3city
Wysłany: 27 Wrz 2010, 11:53   

Czy po czyszczeniu bolec trzeba ustawić na tę samą pozycję, co przed czyszczeniem, czy sam się ustawi po uruchomieniu silnika?
Wyczyściłem silnik krokowy i CPP, i po odpaleniu silnika mam ciągle ok. 3tyś obrotów. Znalazłem na tym forum, że być może źle zamontowałem CPP (nie zahaczyłem o wajchę), ale skoro będę już demontował to wolałbym wiedzieć, czy bolec też może być tego przyczyną.
_________________
Fiesta mk3,5 1.3
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Wrz 2010, 13:23   

deku odpinałeś akumulator po swoich zabiegach?

Silniczek krokowy pracuje na bieżąco. Wajcha od CPP ma być zahaczona, ruszając przepustnicą, wajcha od CPP ma się przemieszczać. Jak wszystko zamontujesz jak należy to zobaczysz co się dzieje. Tylko pamiętaj, że przez pierwsze kilka kilometrów po odpięciu klem mogą dziać się różne rzeczy z obrotami. Jeżeli chcesz poczytać o tym więcej to szukaj hasła: reset kompa
 
 
 
deku 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: 3city
Wysłany: 27 Wrz 2010, 13:34   

Dziękuję, spróbuję.
Akumulator odpinam zawsze jak coś dłubię pod maską. Znajomemu mechanikowi kiedyś wystrzeliła poduszka jak grzebał w samochodzie, więc wolę nie ryzykować.
_________________
Fiesta mk3,5 1.3
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Wrz 2010, 21:06   

deku napisał/a:
Czy po czyszczeniu bolec trzeba ustawić na tę samą pozycję, co przed czyszczeniem, czy sam się ustawi po uruchomieniu silnika?
Jak dobrze złożyłeś to się sam ustawi,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
deku 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: 3city
Wysłany: 5 Paź 2010, 08:45   

JoeMix napisał/a:
deku napisał/a:
Czy po czyszczeniu bolec trzeba ustawić na tę samą pozycję, co przed czyszczeniem, czy sam się ustawi po uruchomieniu silnika?
Jak dobrze złożyłeś to się sam ustawi,,,

I tak właśnie się stało. A po czyszczeniu i pononym - tym razem poprawnym poprawnym założeniu, obroty się unormowały.
Dzięki
_________________
Fiesta mk3,5 1.3
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - regulacja instalacji gazowej
Lokmen LPG 0 15 Cze 2008, 22:32
Lokmen
Brak nowych postów Przyklejony: Gaźniki - dane techniczne i regulacja
Laskosz Mechanika silnika 2 13 Paź 2011, 18:50
diodalodz
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.