[MK5] Czy tutaj powinno być coś podpięte ? |
Autor |
Wiadomość |
aresza [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Kwi 2010, 16:16 [MK5] Czy tutaj powinno być coś podpięte ?
|
|
|
hmm mam pytanie czy tutaj nie powinno być coś podpięte ? http://img688.imageshack....20100405014.jpg
nie mam nigdzie żadnej wiszącej wtyczki którą by można podpiąć ! może to tak być wprawdzie jeźdze tak odkąd kupiłem to auto jakieś 4 miechy..? |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 5 Kwi 2010, 16:26
|
|
|
jak się nie mylę to zawór EGR? |
_________________
|
|
|
|
|
aresza [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Kwi 2010, 16:28
|
|
|
No tak to zawór EGR ! Ale czy coś powinno być tam podpięte ? |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 5 Kwi 2010, 16:31
|
|
|
teoretycznie powinno być (mówię z wiedzy o wszystkich samochodach, nie wiem jak w fiestach), a praktycznie niektórzy zaślepiają. Na necie (nie koniecznie na forum) jest opisane
np. http://www.vectra-unlimit...orady/egr2.html |
_________________
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 5 Kwi 2010, 16:35
|
|
|
aresza napisał/a: | Ale czy coś powinno być tam podpięte ? |
Powinno Złączka. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
aresza [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Kwi 2010, 16:38
|
|
|
Czyli może to tak zostać nie muszę nic z tym robić ? chociaż przy ruszaniu muszę nie raz mu wdepnąć więcej gazu bo tak jakby go dławi może to być spowodowane jakąś usterką tego EGR ??
[ Dodano: Pon Kwi 05, 2010 16:57 ]
Pufcio, a skąd mam ją wziąć ?:p |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 5 Kwi 2010, 19:03
|
|
|
Primo - stary silnik zarżnięty czy po prostu pomyłka w podpisie? Mk5 miało mikroturbo do tego silnika (czyli 75 patatajów).
Secundo - w tych autkach trzeba dać na jedynce trochę więcej gazu, bo inaczej dławią się przy ruszaniu - ot, taki urok. Przy 1,5-2 krpm zbierają się z miejsca bardzo ładnie. Poza tym nie napisałeś kiedy masz takie problemy z ruszaniem. Silnik ciepły/zimny, jakie obroty (pojęcie "więcej gazu" jest względne - napisałem wyżej z jakich obrotów autko dobrze rusza).
Tertio - powinna być w okolicy tego "grzybka". Nigdy się specjalnie nie interesowałem skąd te kable tam idą, a sprawdzić chwilowo nie mam jak, żeby Ci zdjęcie zrobić |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
aresza [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Kwi 2010, 20:09
|
|
|
mk5 1999 2002 i mam mk5 diesel endure de 1.8 60 km stłuczkę miał no ale chyba to mk5 skoro ma światła z mk5 a nie z mk4 mam tak ze jeżeli chce gwałtownie przyśpieszyć obroty od 1100 do 2000 to jak żabka (na każdym biegu tylko nie na 1) lekkie podskoki lał mi 1 wtrysk wymieniłem go sprawdziłem resztę wszystko ok kompresja na silniku tez ok 33,31,31,30 miałem nagar na dolocie powietrza wymieniłem uszczelki pod wtryskami i ten nagar sam znikł nie było go za wiele! Biegi zmieniam zazwyczaj 2000-3000 ! aha i na zimnym muszę mu więcej gazu dodawać why ?wymieniłem olej filtry i na razie tyle by było.. |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 6 Kwi 2010, 01:11
|
|
|
aresza - interpunkcja! kropki, przecinki - stosuj je - po to są! Jak trzeba będzie rozszyfrowywać Twoje wiadomości, to nikt nie będzie z Tobą tutaj dyskutował, tylko Cię najzwyczajniej w świecie oleją.
To tak tytułem wstępu... a teraz konkrety.
Dziwne, że masz 60-konne mk5. Skoro był swap - tym bardziej na słabszy motor, to nie bez przyczyny. Ktoś mógł coś po prostu spieprzyć przy składaniu do kupy i dlatego dzieje się tak jak się dzieje.
Poproś o zdekodowanie VIN-u w odpowiednim temacie to się przekonamy co to za potworek.
Zarówno w mk4 (60-konny) jak i w mk5 (75 kucy) da się jeździć zmieniając bieg na wyższy przed osiągnięciem 2000 rpm - nie jest to jazda dynamiczna, ale na pewno autko się nie będzie dusiło. Zmiana biegu przy 3 tysiącach zakrawa w tych dieslach na jazdę "sportową" (cudzysłów celowy).
EGR z tym całym pasztetem ma raczej niewiele wspólnego... |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
aresza [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Kwi 2010, 11:52
|
|
|
Fiesta 96, Diesel 1.8L NA (60PS), Pacific Green Med Solid
Numer VIN: WF0AXXGAJAXU36055
Główne funkcje
Data produkcji: 25.10.1999
Model pojazdu: Fiesta 96
Typ nadwozia: 5-Drzwiowy Sedan
Wersja: Luxury
Silnik: Diesel 1.8L NA (60PS)
Przekładnia: 5-biegowa ręczna - B5/IB5
Napęd: LHD FWD
Przełożenie przekładni głównej: 3.82
Norma emisji spalin: EEC 96 Car (EEC 1)
Klimatyzacja: Układ Klimatyz. Ze Sterow. Ręcznym
Obszar: (+)"F"
Lakier: Pacific Green Med Solid
Materiał we wnętrzu: Venice (8)
Tak wyszło sprawdzenie VIN
A mam jeszcze pytanie..? Odkąd wymieniłem końcówkę wtrysku i uszczelki pod każdym jednym to zaczęło mi stukać coś przy silniku :/ Może to być spowodowane za mocnym dokręceniem wtrysków ? Stuka tak wraz ze wzrostem obrotów. Stuk to taki mocniejszy klekot. |
|
|
|
|
|