Monowtrysk: Wtrysk umieszczony centralnie w jednej dziurze, podłączony 2 przewodami elektrycznymi.
Gaźnik: Charakterystyczne 2 przeloty, przy czym jeden bezpośrednio od góry przesłonięty przepustnica ssania (na zimnym silniku powinna być zamknięta, na gorącym - stać pionowo jak na zdjęciu) (czasem się trafiają się gaźniki jednoprzelotowe, wtedy jest jedna dziura przysłonięta zawsze ssaniem)
Jak na WYŁĄCZONYM silniku (bez kluczyka w stacyjce) będziemy naciskać pedał gazu to na jednopunkcie nic się nie będzie dziać.
W gaźniku przez pierwsze kilka naciśnięć (3 do 5 - póki starczy paliwa w komorze) będzie tryskać w gaźniku paliwo z dyszy przyspieszacza.
_________________ Verba volant, scripta manent
Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010, 12:34, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.