| [MK4] Swap z 1.4 na 2.0 - szukam wykonawcy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | cylon [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2010,  22:32   [MK4] Swap z 1.4 na 2.0 - szukam wykonawcy |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam serdecznie poszukuję osoby z poznania lub okolic która podejmie się swapa mojej fiesty .Obecnie jest silnik 1.4 16v a planuję zamontować silnik 2.0 z mondeo .   |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 5 Mar 2010,  06:44, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2010,  22:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Silver top czy black topa ?? albo z polskiego na nasze... z ktorego roku to mondeo... ?? i co masz w osprzecie swojego silnika oraz czy bedzie sam silnik czy tez caly dawca ?? |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cylon [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2010,  23:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Raczej sam silnik będzie,biorę jeszcze pod uwagę silnik fiesty st,jeżeli wejdzie pod maske .A co do modelu silnika mondeo to ten który łatwiej można zamontować.Nie będę się  napinał o parę koni więcej .Nie jestem mechanikiem i dlatego potrzebuję fachowca który doradzi co lepsze będzie i mniej problematyczne.Samochód użytkuję codziennie i musi to być rozwiązanie w miarę bezawaryjne.A co do osprzętu silnika to co Cię interesuje konkretnie? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2010,  08:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | wsadz sobie 1,7 z Pumy, łatwo, szybko i bardzo przyjemnie po swapie. A jak już chcesz 2,0 to z Fiesty ST. w wypadku jedynie 1,7 osprzęt bedzie pasował do każdego innego osprzęt jest potrzeby inny 
 Fordon do dzieła
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2010,  09:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | W sumie naj prostrzym swapem jest 1.7 VCT 125KM, przy 2.0 jest troche rzezbienia ale tez nie jest to nie wykonalne... Glownie co mnie interesuje to: czy jest wspomaganie i klima w tej MK4 oraz ogolne foto spod maski... bo masz rocznik w ktorym pakowali i silvera i black topa. Przy 2.0 masz 2 opcje 136KM i 131KM... Jak co to PW. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2010,  10:37 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Fordon napisał/a: |  	  | ... bo masz rocznik w ktorym pakowali i silvera i black topa. | 
 
 
 nie ma to związku bo ta  siedzi Zetec-s (se) który ma nic wspólnego z ST lub BT.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Nikuś   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Family
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 36
 Dołączył: 10 Lis 2009
 Posty: 672
 Skąd: Rz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Mar 2010,  14:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja mam jeszcze tylko teoretyczne pytanie związane z tematem: 
 Czy zrobienie swapa zetec'owskiego 1.6 100KM (73 kW) i 145 Nm z Focusa rocznik 03/04 do Fiesty mk4 1.3 stanowiłoby duży problem? Dużo byłoby przeróbek? Czy lepiej jednak znaleźć silnik z Pumy? Pytam się bo słyszałem że te 1.6 zetec zrobione pod Focusa dobrze się sprawują.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Mar 2010,  14:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nikuś 1,6 z focusa to to samo co 1,6 z fiesty mk5 sport, jak byś miał goły silnik to nie ma różnicy z czego, bo resztę dookoła musiałbyś i tak kupić, gdy masz dawce w postaci całości z pumy to wszystko przekładasz p&p. |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | chudy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Mar 2010,  11:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak masz u siebie 1.3 to przy kazdym swapie bedziesz mial troche wiecej roboty niz jakbys mial np 1.25 generalnie mysle ze 1.7 z pumy najlepsze wyjscie 2.0 tez fajnie tylko jest problem zeby skrzynie upchnac. ale jak cos to 1.6 pasuje bez problemu |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Mar 2010,  15:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | chudy, nie zauważyłeś że 	  | chudy napisał/a: |  	  | jak masz u siebie 1.3 | 
  	  | cylon napisał/a: |  	  | Obecnie jest silnik 1.4 16v | 
   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzes87   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Grzes
 Wiek: 38
 Dołączył: 17 Lis 2007
 Posty: 609
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Mar 2010,  19:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Parzych, wg mnie odpowiedz chudy,ego byla do kolegi Nikuś, 
 czytajmy ze zrozumieniem
   |  
				| _________________ 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Mar 2010,  21:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | grzes87, no chyba że tak... |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | chudy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Mar 2010,  19:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | grzes87,  dobrze gada, nalejcie mu ...   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bosaq   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 26 Mar 2010
 Posty: 16
 Skąd: Wuwua
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Mar 2010,  17:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | zeby nie zasmiecac podepne się tu. obecnie mam fiestę MK 4 z silnikiem 1.25 16V. ostatnio znalazłem na allegro taki oto komplet:
 http://moto.allegro.pl/item955929083_swap_ford_fiesta_st_150ps_08r_czesci_europa.html i zaczałem sie zastanawiac na ile wykonalne/ kłoptliwe byłoby wetknięcie tego do mojego dyliżansu?
 Popularne są też ekrany LCD LED, które różnią się od zwykłych LCD rodzajem podświetlenia - wykorzystuje się diody LED. W mniejszych odbiornikach LED stosuje się podświetlenie ramowe, czyli diody umieszcza się tylko na brzegach matrycy. W dużych ekranach podświetla się całą matrycę i używa technologię LDT, która steruje jasnością diod. Dzięki temu można uzyskać idealną czerń i przy okazji zaoszczędzić na energii. Ekrany LED dają lepszy jakościowo obraz, są jednak znacznie droższe od zwykłych LCD.
 Kolejnym rodzajem telewizorów jest OLED, w których wykorzystuje się diody organiczne. Można w nich uzyskać niewiarygodnie naturalne kolory. Dzięki brakowi filtrów ograniczających świecenie, obraz zyskuje znacznie lepszą jakość w porównaniu do innych odbiorników. Nie ma też problemów z czernią, gdyż przy ciemnym ekranie diody po prostu nie świecą i w przeciwieństwie do kryształów wykorzystywanych w ekranach LCD, nie przepuszczają światła. Ekrany oferują też szeroki kąt widzenia oraz krótki czas reakcji matrycy - jedynie 10 ms, bez rozmycia i efektu smug. Wyświetlacze OLED pobierają najmniej energii z obecnych ekranów. Niestety, ekrany tego typu mają istotną wadę - są podatne na wilgoć. Żeby nie uległy zniszczeniu muszą być hermetycznie zamknięte w obudowie, co znacznie zwiększa koszty produkcji.
 Najnowszą technologią stosowaną w telewizorach jest użycie laserów do wyświetlania obrazu. Stosuje się lasery trójkolorowe (czerwone, niebieskie i zielone), dzięki czemu telewizor jest w stanie odzwierciedlić znacznie więcej kolorów niż inne ekrany. Dla porównania monitory LCD są w stanie wyświetlić około połowy palety kolorów, które człowiek może zobaczyć. Telewizory laserowe oferują aż 90% kolorów, które widzimy. Dodatkowo używają tylko 25% energii potrzebnej do wyświetlenia obrazu w panelach plazmowych. Są także znacznie lżejsze i trochę węższe od płaskich telewizorów. Intensywność kolorów jest taka sama przez cały okres żywotności telewizora. Niestety, obecnie jest to mało popularny typ ekranów i są bardzo kosztowne.
 
 pozdrawiam
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bosaq 30 Sty 2013,  12:31, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | chudy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Mar 2010,  17:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | na pewno mniej klopotliwe bedzie wlozenie 1.7 z pumy a koszta podobne jak nie mniejsze i na pewno mniej kombinowane niz z MK VI ST, chociaz ST 150 chyba bardziej rozwojowy mnie sie wydaje niz 1.7, na pewno wiecej gratow do niego jest niz do 1.7 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Mar 2010,  18:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | w UK jest to dość częsty swap do mk4/5 wiec sądze ze problemwo wielkich nie bedzie. tak na prawde silnik nawet jest zawieszony w podobny sposób a skrzynia to ten sam typ więc mechanicznie wielkiej rzeźby nie powinno być. natomiast moze być problem z elektroniką, w najlepszym wydaniu wystarczy zdjąć imobilajzer  i pójdzie dalej. 
 W każdym razie ktoś kto juz udane swapy w życiu robił poradzi sobie z tym.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |