|
[MK4] Trzęsie kierownicą > 80 km/h Pierścienie centrujące |
Autor |
Wiadomość |
cwirekns_1.25 [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Mar 2010, 20:04 [MK4] Trzęsie kierownicą > 80 km/h Pierścienie centrujące
|
|
|
Witam,
Ostatnio borykam się z pewnym problemem, kupiłem alusy 14 z oponami, po zmianie okazało się że telepie kierownicą podczas jazdy na wprost powyżej 80 km/h jak również podczas hamowania ale tylko przy większej prędkości (również około 80-90). I teraz tak, opony przednie już zmieniłem na inne - to samo. Wszelkie zakłady oponiarsie badając felgi twierdzą że są 100% proste. Wczoraj robiłem badanie techniczne i diagnosta stwierdził że zero luzów, z resztą czuć że auto trzyma się kupy, nic nie stuka itp. I wpadłem na pomysł, do tych felg pewien wulkanizator dobierał mi pierścienie centrujące, możliwe jest że niedokładnie dobrał i przez to telepie mi kierownicą?
Dodam że niedawno jezdziłem na zimówkach, felgi stalowe które były prostowane bo były krzywe i nic nie telepało do 100 km/h, zaczęło z dnia na dzień gdzy założeyłem inne kółka. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Mar 2010, 09:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Butcher [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Mar 2010, 20:12
|
|
|
miałem tak kiedyś w audi,tzn zamieniłem 16" na 17" i przy prędkościach od 100-120km/h telepało mi kierownicą,sprawdzałem i ważyłem koła w 2 serwisach nie biło ale po założeniu na auto to samo,w końcu okazało się że mam złe pierścienie,kupiłem nowe i problem znikł,tak więc może u ciebie też to wina pierścieni. |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 18 Mar 2010, 21:05
|
|
|
cwirekns_1.25 napisał/a: | możliwe jest że niedokładnie dobrał i przez to telepie mi kierownicą? | Jest to możliwe, jedź do niego i niech dobierze Ci właściwe... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
cwirekns_1.25 [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 20:43
|
|
|
I wygląda na to że problem na 99% rozwiązany, pierścienie okazały się być ok, a najciekawsze jest to że wsyzstko było w porządku tylko panowie z jednego naszego sądeckiego serwisu wykazali się wspaniałymi umiejętnościami w wyważaniu kół. Dziś pojechałem do poleconego przez kolegę serwisu i facet jak zobaczył jak mam wyważone koła za głowę się złapał. Wyważył ponownie, zdjął mi fabryczne plomby z tarcz hamulcowych (takie cieńkie nakładki ale jednak powodowały napewno lekkie odchylenie koła) i wygląda na to że problem rozwiązany, wczoraj w przedziale 80-90 bojno było jechać bo tak telepało a dziś przy ponad 100 jest ok.
Poszukam na forum czy jest dział polecanych/nie polecanych warsztatów i napewno wpiszę tam co trzeba.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 23:34
|
|
|
no to w takim razie wina zle wywazonej feli bo te podkladki o ktorych piszesz mam u siebie i z nimi nawet przy 180 nic sie nie dzieje, jak ostatnio zmienialem tarcze z klockami zastanawialem sie czy zakladac te podkladki z powrotem bo z deczka zdezelowane juz sa ale skoro tam bylo to zalozylem z powrotem i nic sie nie dzieje |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|