Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:43
[MK3] Przerywa w czasie jazdy
Autor Wiadomość
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 6 Mar 2010, 08:49   [MK3] Przerywa w czasie jazdy

Już kiedyś wspominałem, że jadąc na wyższych obrotach fofi potrafiła mi przerywać...

Wczoraj przed stłuczką zdarzył się inny przypadek...

fofi dosłownie szarpało... ale tylko na średnich obrotach... na niskich (bez gazu) było ok, na średnich (takich jak na 4 biegu przy 60km/h) szarpało jak jasna cholera , a na wysokich było ok... radziliście, żebym sprawdził przewody paliwowe pod spodem auta - są całe więc powietrza nie zasysa... Czy to objaw końca pompy wtryskowej? jak można sprawdzić czy nadaje się do regeneracji?
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Mar 2010, 10:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Mar 2010, 10:15   

W benzyniaku może zapłon przerywać lub dostawa piwa nie będzie ciągła, w dieslu raczej nie ma wyboru jak przerywa to nie dostaje paliwa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Mar 2010, 11:32   

A wtryskiwacze żyją? Filtr paliwa nówka czy zabity po mrozach?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 6 Mar 2010, 11:56   

filtr paliwa nówka jest... zakładany jak się skończyły te mrozy wielkie (po zmianie najzimniej było -7 stopni)...

a wtryskiwacze nie wiem czy żyją... jak sprawdzić?

aha z tym, że on przerywał przerywał i z czasem przestał... później 30 min stał i już tak się nie działo... to się losowo dzieje... jechałem 70 km do poznania i w połowie drogi zaczął szarpać... przy samym poznaniu już się uspokoił...

a wcześniej miałem tak, że jechałem sobie 90-100 km/h i on zaczynał zwalniać jakbym silnikiem hamował... dopiero sprzęgło i przegazowanie pomagało..
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
Ostatnio zmieniony przez Miły 6 Mar 2010, 12:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Mar 2010, 11:59   

Najlepiej oddać do sprawdzenia, bodajże 15zł sprawdzenie od sztuki.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 6 Mar 2010, 16:11   

http://www.allegro.pl/ite...tryskiwacz.html tu masz w zaj.. niskiej cenie nowki, tylko jak z ich jakoscia;] chociaz.. napewno beda lepsze niz 18letnie orginalne...
Ostatnio zmieniony przez portier 10 Mar 2010, 00:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
komo 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 32
Skąd: Szczecin
Wysłany: 9 Mar 2010, 21:24   

Zapowietrza się ! raczej :D
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 9 Mar 2010, 23:58   

Tylko gdzie? Przewody są suche
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Mar 2010, 00:09   

Może wszędzie, wtryskiwacze, pompa (rozszczelniona) szybkozłączki na przewodach paliwowych - podstawową czynnością po zakupie 1.8D/TD jest wymiana węży na przezroczyste na opaskach ślimakowych bez szybkozłączek.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 24 Mar 2010, 22:41   

dzisiaj zauważyłem jedną zasadę przerywania - wyboista droga... często jak są jakieś dziury albo coś to przerwie... przejazdy kolejowe... z tym że pokonywane przy ~90 km/h (zaraz mnie skrzyczycie że szybko i w ogóle - przejazd nieużywany, aby szyny na drodze zostały - na poboczy już rozebrane wszystko)... no i nierówności jezdni...

przy gładkiej drodze (ekspresowa) też się potrafi przydławić ale rzadziej...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Mar 2010, 22:53   

Miły napisał/a:
dzisiaj zauważyłem jedną zasadę przerywania - wyboista droga...
Jak tak to coś nie łączy jak trzeba,,, zapewne w elektryce,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 24 Mar 2010, 23:08   

no....możesz sprawdzić jak kabel wygląda do elektrozaworu ale raczej ja bym tego nie obstawiał......coś rzeczywiście z paliwem jakby śmierdzi :fox:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 24 Mar 2010, 23:15   

Rkalitka, ja nie wiem gdzie to i do elektryki się nie tykam lepiej (jak ostatnio zakładałem radio to 3 diody spaliłem od przycisków podgrzewania szyb itp + wysiadło ogrzewanie szyby tylnej - jak włączałem to przepalał się bezpiecznik od światła stop oraz od kontrolek w liczniku)... zobaczymy jak przyjadę do cie ;]
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 24 Mar 2010, 23:43   

Ok może być zobaczymy jak będziesz u mnie :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 26 Mar 2010, 18:36   

dzisiaj kolejną rzecz zauważyłem kiedy przerywa... jadąc na 4 biegu 80 km/h, przymierzając się do wyprzedzania, były dość wysokie obroty, puściłem na chwilkę gaz po czym znów wcisnąłem żeby przyspieszyć i w tym momencie zaczął mi szarpać... 3 razy szarpnął i znów jechał...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Mar 2010, 18:52   

Byłeś już z tymi wtryskiwaczami? Na 95% się zalewa, tak samo jak mi się zalewa jak źle wyreguluje booster to mam to samo. Lecisz pod obciążeniem z gazem, puszczasz gaz, silnik się zalewa, a w momencie kiedy chcesz dodać gazu, ma już tej ropy za dużo. Sprawdź wtryskiwacze bo na 95% to będą one.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 26 Mar 2010, 19:47   

nie sprawdzałem... muszę podjechać...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 22 Kwi 2010, 22:04   

Miły napisał/a:
dzisiaj kolejną rzecz zauważyłem kiedy przerywa... jadąc na 4 biegu 80 km/h, przymierzając się do wyprzedzania, były dość wysokie obroty, puściłem na chwilkę gaz po czym znów wcisnąłem żeby przyspieszyć i w tym momencie zaczął mi szarpać... 3 razy szarpnął i znów jechał...


mam to samo u siebie, wtryskiwacze ?
 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Kwi 2010, 23:12   

zalej STP do czyszczenia wtryskow 1 buteleczka na 3/4 baku moze pomoze, a nie zaszkodzi..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.