Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z dolotem - dopływ zimnego powietrza
Autor Wiadomość
d4niell 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 42
Skąd: h-ka
Wysłany: 4 Mar 2010, 15:37   [MK3] Problem z dolotem - dopływ zimnego powietrza

Moja fiescina: 1.0 z gaźnikiem 92 rok
Problem jest tego typu ,że naczytałem się o zimnym powietrzu w dolocie. U mnie oczywiście była rurka w końcówce puszki od filtra powietrza, wsadzona przez gazownika przy okazji regulacji, wymienione świece, przewody itp.

Wszyscy piszą ze powinien ssać zimne powietrze ale kiedy u mnie zassie zimne to od razu gaśnie. Wiec zablokowałem ten dopływ zimnego powietrza i rewelacja dobrze śmiga, i o dziw myślałem ,że to termostat ale i temp podskoczyła do O (NORM) po tym jak zakleiłem dopływ zimnego powietrza. Nie wiem jak wygląda spalanie bo dużo na tym nie jeździłem ale z rurka wychodziło ok 7-8 l w mieście


Napiszcie mi czy to w ogolę może tak być i czy nic mi tam złego się nie dzieje . A jeżeli tak to powiedzcie co zrobić żeby to zmienić.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Mar 2010, 17:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 7 Mar 2010, 13:26   

to blad, silnik nie moze ssac tylko cieplego powietrza, nie powiniem, powinien jak najwiecej tlenu brac z zimego powietrza do spalania mieszanki, zimne powietrze ma wiecej tlenu, dlatego musi być zimne, latem bedzie tracil moc, w dodatku się przegrzewal, to co zrobiles to na krotką mete, wyastarczylo delikatnie podregulowac parownik, membrane i zawor regulacyjny gazu by ustawic mu obroty do zimnego silnika, to co masz to maly silnik i nie musi rozgrzewac sie cieplym powietrzem, o co w tym wszystkim chodzi? dolot musi zasysac rownomiernie powietrze, ale zimne, nie zależnie od szybkosci auta, dlatego nei moze byc odwrocony prosto do kierunku jazdy, bo bedzie np ssal wiecej powietrza w czasie jazdy, a gasł przy dojeżdzaniu do skrzyżowań gdy obroty jałowe beda nisko ustawione, dlatego odwraca sie dolot do tytulu badz do dolu, cieple powietrze dla silnika to wielki blad, nie ma o czym dyskutować, gazownicy tak robią tylko po to, żeby na gazie to jakoś w maire chodziło odrazu po odpaleniu, to puszczaja z kolektora cieple powietrze, ale to bledna teoria, zagrzany silnik 1.0, ktory ssie tylko cieple powietrze latem, to to wogole jechać nie bedzie, tym że w zimę przy niskich temp odrazu po odpaleniu jest troszkę gorzej tym się nie przejmuj wyjdzie na plus w jeździe, tak samo masz z jazda w deszcz, kiedy powietrze wilgotne ma wiecej tlenu :) i wydaje sie ze auto jakos lepiej idzie. najlepiej zrobic tak zaslepia sie cieple powietrze, wyrzuca przegrody z termostatem ktory sie odksztalca (regulujacy kat ustawienia przegrody) tym samym stosunek cieplego i zimnego powietrza i cieszy sie zimnym powietrzem, jak mu zaslepiles cieple to prawdopodobnie zimne bylo wtedy tez przysloniete, nie wiem jakie tam jest rozwiazanie blaszek w kolektorze ale jesli sa to nalezy je usunac bo blokuja doplyw zimnego, wiec jak zatkasz cieple to juz tragedia, bo silnik sie dusi
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 7 Mar 2010, 14:16   

"jak zassie zimne powietrze to gasnie" - znakiem tego zle wyregulowane wolne obroty......badz zbyt dluga rurka badz zbyt waska.....zablokuj klapke tylko na zimne i ja zaslep, poprowadz rurkke (polecam waz ssacy od odkurzacza) tuz za reflektor i lekko skieroj ja w dol !! (pamietaj by nic jej nie przeslanialo gdyz wystarczy zaslonic ciut koniec weza dolotowego a zmieni sie harakterytyka silnika i obroty wzrosna badz zmaleja !!! po tym zabiegu wyreguluj instalacje gazowa...jezli nie potrafisz sam to jedz do dobrego gazownika (moj ojciec ma takiego co w jego skodzie wyregulowal extra git szpilka !!! i to za FREE !!!!) do tego poelcam wymiane filtrow, swiec, kabli itd....moze regeneracja parownika ?? mozna to zrobic nawet samemu !! nic skomplikowanego !!!
_________________

 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 7 Mar 2010, 14:24   

srednic dolotu radze nie zmieniac na rurke od odkurzacza, pozatym rurka od odkurzacza sie tam nie nadaje, to druciarstwo by madafaka
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 7 Mar 2010, 14:33   

akurat ciągnięcie ciepłego powietrza nie ma nic do przegrzewania się silnika...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 7 Mar 2010, 14:59   

poczytaj poradnik dla zielonych: http://www.autoporadnik.p...rtykul?page=0,1 szczegolnie 2 strona, zwiezle ujete
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 7 Mar 2010, 15:06   

pod tym liniem piszą o "allegroczipowaniu" czujników rezystorami, a tu mowa o zamknięciu dopływu zimnego powietrza. dawka dobierana jest m.in. do temperatury powietrza w dolocie, więc nie ma siły żeby zablokowanie klapki w pozycji "nad kolektor" doprowadziło do przegrzania silnika.

zresztą różnica temperatur między tym co jest nad kolektorem, a tym, co za lampą wynosi kilkadziesiąt stopni C, a w cylindrze temperatury masz prawie pod liczby czterocyfrowe...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 7 Mar 2010, 15:12   

chodzilo mi o przerabianie dolotu tam gdzie opisano to w "Sportowe filtry", tak stary silnik nie uzyskuje nawet 800oC, 900oC to samozaplon mieszanki, cieple i zimne powietrze ma spory wplyw latem to widac jak goracy silnik traci moc, 1.0 na gazie zamordujesz go, temp spalania gazu jest wyzsza kazdy wie, mowimy o gazniku i instalacji gazowej prymitywnej generacji, nic tam sie samo nie dobiera do wartosci czujnikow, leci jak chce...
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
d4niell 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 42
Skąd: h-ka
Wysłany: 7 Mar 2010, 21:41   

czyli mam wywalić to i spróbować wyregulować z zasysaniem zimnego powietrza ?
chodzi mi jeszcze o jakieś w miarę ekonomiczne spalanie ..
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 7 Mar 2010, 21:51   

Pawełos666 napisał/a:
temp spalania gazu jest wyzsza kazdy wie, mowimy o gazniku i instalacji gazowej prymitywnej generacji, nic tam sie samo nie dobiera do wartosci czujnikow, leci jak chce...


podaj mi naukowe dowody na to ze gaz spala sie w wyzszej temperaturze !!!!! kolejny maniak teorii typu "w silnikach duratec niema mozliwosci montarzu gazu poniewaz posiadaja ceramiczne gniazda zaworowe" odpisywalem tez cos na temat weza od odkurzacza ale mi neta zerwalo i dlugie wypracowanko szlag trafil....chodzilo mi o 20-30 cm weza i skieorwanie go lekko w dol za reflektor......i wtedy zaczac regulacje...a co do "sportowych filtrow" OMG !@@!!! kto bedzie montowal cos do starego rzecha !!!! a cieple powietrze ma sie nijak do temperatury spalania...pwoietrze moze miec od 60 do 80 stopni....a spalanie osiaga nawet 1k !!!!!!!!!!!! (stopni celcjusza)»» chodzi jedynie o zageszczenie tlenu...im wieksza temp tym mniejsza gestosc....tego ucza w gimnazjum na chemi i fizyce !!! podanie strony: http://www.autoporadnik.p...rtykul?page=0,1 jest smieszne !!!! tu nei chodzi o tuning a jedynie o ekonomiczna, rowna i stabilna prace starego silniczka, polecam poprowadzic chwyt powietrza za reflektor, wymienic co trzeba, wyregulowac (samemu badz u gaziarza), ja gaz regulowalem sam....pali ponizej 8 a jezdze baaardzo mieszanie, silnik chodzi rowno
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Mar 2010, 22:05   

!) silnik chodzi na wolnych zasilany jes ciepłym powietrzem
2) silnik chodzi na podwyższonych - zasilany jest zimnym
3) czy gaz czy benzyna to bez znaczenia, więc rurka w dolocie świadczy o złym montażu/regulacji instalacji,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 7 Mar 2010, 22:15   

rurka byc musi by silnik nie gasl.....sproboj zablokowac cieple powietrze (u mnie niestety mechanizm przelaczania cieple/zimne po 18 latach jazdy umarl) wsadzic tylko zimne, rozpedzic sie do 80-90 i sprobowac wbic luz badz pooowoli zmienic bieg.....przedmuch do gaznika spowoduje rozrzedzenie mieszanki tym samym malutki motorek zgasnie......
_________________

 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 7 Mar 2010, 23:12   

heh kolego praktyka sie klania, pisalem o tym wyzej, wlot nie moze byc skierowany do kierunku jazdy jak zaslepiasz cieple to zimnego wogole prawie nie lapie, bo tam jest klapka, jesli masz te klapki w srodku, to od zimnego klapka sie otworzy troche jak silnik już masz bardzo goracy, glownie ciagnie z cieplego, poczytaj sobie moje posty wyzej, co do temp spalania gazu to sobie poczytaj książki odnosnie LPG i czemu na LPG zurzywaja sie czesci kurcze no ciekawe co? :) na pierwszej stronie bedzie. oprocz temp spalania w silniku masz wtedy mniejsze smarowanie, gaz jest suchy, co dodatkowo zwieksza temp, co do temp pracy silnika to sie nie wypowiadaj, jakbys siedzial w temacie to bys wiedzial, żę >900oC powoduje samozaplon bez udzialu iskry, nie mozna modyfikowac samemu dolotu rura od odkurzacza to wielki blad, w ten sposob zmieniasz cisnienie w dolocie, kazde wydluzenie i skrocenie oraz zmiana srednicy ma wplyw


wzorek propan butanu w spalaniu niezupelnym
C3H8 + 1,5O2 = 3CO + 4H2(840 oC)


temperatura spalania z powietrzem jest o około 800 oC niższa, niz temperatura powstająca w czasie spalania z czystym tlenem, tak samo swiece dobiera sie by uzyskac i podtrzymac na elektrodach temp maksymalne nie przekraczajace temp zamozaplonu, druga sprawa, piszac ilosc tlenu w powietrzu nie chodzilo mi o objetosc mas powietrza tylko o jego ilosc (ilosc atomow) w danej objetosci powietrza, potrzebna do spalania
Jak nie rozumiesz na tym forum, to przejdz na to:
http://www.unofani.eev.pl/viewtopic.php?p=35788
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 8 Mar 2010, 08:10   

tak....tam jest zawor kierunkowy (klapka) o ktorym w innych postach juz wiele pisalem, nalezy go zablokowac na zimne gdyz juz czesto po latach przestaje ten mechanizm poprostu dzialac !!!! a jak juz piszesz o smarowaniu benzyna w silniku gaznikowym to widac ze samochod masz, ale w zyciu nie widziales jego flakow.......benzyna zanim dotrze do cylindra paruje !!!!! "zmiana z fazy cieklej w lotna,gazowa" i powiedz mi...........jak tu smarowac benzyna ??? hmmmm.....gdzie w benzynie srodek smarujacy ??? 4-ro sów nie potrzebuje mixturki jak WSK badz dobry Romet......chyba ze Ty dolewasz olej do baku z tego co widze swojej Subaru(zonk)....jezeli benzyna ma juz cos smarowac badz jest czemus potrzebna do oczyszczania sie to w silnikach z wtryskiem bezposrednim badz posrednim.....chociaz w posrednim nie tak bardzo....
Cytat:
nie mozna modyfikowac samemu dolotu rura od odkurzacza to wielki blad, w ten sposob zmieniasz cisnienie w dolocie, kazde wydluzenie i skrocenie oraz zmiana srednicy ma wplyw

omg......1-litrowy silnik....20 cm weza by silnik nie gasl na luzie........zrobie Ci dzis fotke jak to u mnei wyglada.....co do szybszego zurzywania sie czesci na lpg ??? no tak...jak ktos jezdzi jak idiota i ostatni debil to i na benzynie zajedzie silnik tak samo jak i na lpg....moja fiesta ma przejechane prawie 270k gaz byl zalozony cos miedzy 70 a 90 k .... nei pameitam dokladnie, musialbym w papiery lookac....poza czyszczeniem gaznika (nawet parownika nie regenerowalem jedyne co czyscilem go) silnik nie byl otwierany !!!! (no jeszcze regulacja zaworow) olej pol syntetyczny (w ziemie lepiej pali) spalanei oleju znikome jak dla takiego starego dziadka a chce wspomniec jeszcze ze autko nie mialo latwego zycia...wczesniej ojciec uzywal go prawie jak terenowki pracujac jako listonosz......dalej nie lubisz lpg ???? dopadnij kiedys jakas stacje benzynowa gdzie odbywa sie czyszczenie zbiornikow..........bardzo mily widok :D od momentu kiedy zobaczylem ile syfu (rdza, bloto,jakas maz, i to w ogromnych ilosciach !!! CZYSZCZENIE ZBIORNIKA ODBYWALO SIE PO 5 LATACH !!) najpierw co robie po przyjezdzie na stacje to zapytanie kiedy byla dostawa paliwka by dowiedziec sie czy syf opadl.....predzej zakatujesz auto benzyna jak gazem kolego :D do w gazie jedyne co mozesz znalesc to mazut + opilki metalu. co do teori z zimnym powietrzem moje auto przed zmiana ciagnelo caly czas pwoietrze znad kolektora efekt ??? strzaly....mulastu silnik.....spalanie jak w V8.......problemy z wyregulowaniem gazu i do tego auto gaslo nawet przy zmianie biegu......
_________________

 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 8 Mar 2010, 08:20   

karolusms napisał/a:
a jak juz piszesz o smarowaniu benzyna w silniku gaznikowym to widac ze samochod masz, ale w zyciu nie widziales jego flakow.......benzyna zanim dotrze do cylindra paruje !!!!! "zmiana z fazy cieklej w lotna,gazowa" i powiedz mi...........jak tu smarowac benzyna

nie znam sie, pracuje tylko w serwisie :hahaha:
pogadaj sobie z mechanikami
albo przeczytaj to zanim sprawdzisz cos w praktyce nie udowadniajac:
http://www.wojdas.24x7.pl/gaz-lpg.html - nie mowie, że wszystko tu sie zgadza, ale pare istotnych rzeczy mozna sprawdzic i udowodnic
i przestan pisac glupoty, bo nie jeden już tu taki probowal cos udowodnic, benzyna sama w sobie jako ciecz jest srodkiem smarujacym nawet bez oleju, też lubie gaz i wiem, że mozna kupe lat pilowac silnik na gazie, w gazie tez masz syf, te opilki takze, dlatego wymienia sie filtry w zaworkach fazy cieklej co 10-15tys km ja to robie, co 8000 wraz z wymiana oleju, wiem ze gaz ma mniej zanieczyszczen w produktach spalania gazu itp. zgoda ale to tylko ze wzlegu na budowe czastki propanu i butanu, ale wraz wygrywa benzyna (nikt Ci nie broni zalozyc 3 filtrow benzyny na przewodzie ze zbiornika),czysta benzyna jest na pewno lepsza dla silnika niz gaz, gaz to siarczenie, temperatura, suche środowisko, to cala prawda o gazie, poczytaj, to że gaz umiesz ustawić poprawnie może i w to nie watpie, może i masz pojecie jak, ale nie pisz ludziom glupot, tylko siegnij po lekture na temat LPG; wiesz czemu nie sprzedaje ludziom swiec do LPG takich jak do benzyny, z elektrodami pokrytymi srebrem (dla lepszej przewodnosci i odrowadzenia ciepla z elektrod) mimo ze w gazie sa wyzsze temp i mniejsza jonizacja powietrza (tzw epsilon)? bo po 2 tys i tak maja warstwe siarki, a jak na pewno wiesz, srebro szybko lapie siarke i to jest jego wada, po tym najbardziej widać działanie gazu, na dobrze dobranych swieacach to sam blady nalot ale jest, przejdz dalej i dowiedz sie jak dziala siarka na czesci w silniku i olej, mimo wszystko gaz jest oplacalny tylko trzeba dbac, ja marze o jezdzeniu na etanolu, ale nie moge zrealizowac swoich marzen ,bo w tym kraju wszystko wypijaja - jak juz czepiamy aspekty spoleczne...dodam jeszcze, że zlosliwosc i arogancja nie jest mile widziana na tym forum :fajka: poza tym zbaczasz z tematu, kwestie zimnego powietrza w dolocie juz wyjasnilismy
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 8 Mar 2010, 11:11   

zirytowalo mnie to ze normalnie prosto w twarz polecasz typkowi w jego malej fiescinie doslownei TUNING !!! jemu chodzi jedynie o rownomierna prace.... on ma daleko gdzies sportowe swiece...temperature spalania....jego auto i tak nie jest zbyt warte (mowie oczywiscie o wartosci materialnej) jak silnik padnie to nawet nie bedzie mu sie go opylalo wymienic.......
_________________

 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 8 Mar 2010, 11:18   

nie sportowe swiece, swieca pokryta srebrem to nie zadna swieca sportowa, to tylko wlasciwosc ktora polepsza jakosc iskry w starych instalacjach zaplonowych i wydluza zywotnosc pracy swiecy, to nie zaden tuning, nie polecam w tym silniku zadnego tuningu, chodzi mi o to ze maly silnik ma malo mocy, jak sie przegrzewa samym cieplym dolotem to traci tą swoją malutką moc wraz z rosnaca temperatura
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
marian 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 183
Skąd: Pabianice
Wysłany: 8 Mar 2010, 22:37   

ja zauwazyłem ze faktycznie po zaślepieniu otworu znad kolektora wydechowego(pow.ciepłe)usunięciu tej klapki auto jest mocniejsze ale spalanie zima wzrosło pewnie dlatego że czujnik w kolektorze dolotowym dawał sygnał że jest zimne pow i wtrysk podawał więcej paliwa.W lutym jednak założyłem spowrotem ta klapke i odblokowałem otwór ciepłego pow i zauważyłem mniejsze spalanie(ok.1.5l/100km różnicy)a także szybsze nagrzewanie się silnika.generalnie zauważyłem w wiekszości aut jest doprowadzenie ciepłego powietrza ale jest ono zapewne podawane tylko przy zimnym silniku a później już zimne lub w odpowiedniej proporcji kwestia tylko odpowiedniego działania tego mechanizmu dozującego,a w fiestach on zawodzi teraz mi się nie chce ale latem sie pobawie i wykombinuje jakiś mechanizm,gdzie przyciskiem np.będe przełączał między zimnym a ciepłym.
kwestia tej rury od odkurzacza,może byc coś takiego że silnik gaśnie jak sie dojeżdża na luzie do skrzyżowania itp.bo znajomy miał tak w Ibizie poj.0.9 tylko tam fabrycznie była rura gumowa wchodząca w przedni pas wystarczyło ja wyjąć i odwrócić
_________________
nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 8 Mar 2010, 22:48   

wolalbym zrobic na Twoim miejscu patent oszukiwacza czujnika sterowany w postaci potencjometru rownolegle wpietego zalaczonego dla tego samego termistora ntc w dolocie z wylacznikiem, fiesta to prosty samochod i mozna go latwo oszukac
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 8 Mar 2010, 23:28   

ale wy tu sobie życie komplikujecie,przerobilem w ten sposob kilka 1.1-1.3 i w kazdym byl gaz i zero problemow,a spalanie jesli wzroslo to maks 0.5l jedyny fakt ze silnik minimalnie dlużej sie nagrzewal. Pierwszy raz widze zeby nad wywaleniem termostatu dolotu i zablokowaniem go w jednej pozycji tyle sie rozpisywac... . Wedlug mnie zeby nie miec problemow z autem trzeba miec je sprawne - czyli np mieszanka lpg dobrze ustawiona itd... .Paweło sam stwierdzil ze fiesta to prosty samochod wiec po co komplikowac? po co wstawiac jakies regulatory dupatory i inne badziewstwa,nie lepiej ta kase na to i czas poswiecony na zamontowanie tych rzeczy poświecic na doprowadzenie auta do sprawnosci?... .

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.