Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Swap 1.1i na 1.6 ON z Mk 2
Autor Wiadomość
kamil8787 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 75
Skąd: Pińczów
Wysłany: 14 Lut 2010, 20:41   [MK3] Swap 1.1i na 1.6 ON z Mk 2

Tak jak w temacie. Mam możliwość dostania tanio silnika 1.6 D z osprzętem czytaj silnik skrzynia osprzęt. Czy silnik 1.6 spasuje do mojej fiesty mk3 i czy trzeba dużo "rzeżbić"?????

Bo myślę że jak mam cały silnik 1.6 D za 400 zł ze wszystkim a 1.3i i do tego gaz więc chciałbym się doradzić co lepsze. Dodam że dla mnie np lepiej było by mieć ropniaka bo w firmię łatwiej bym dostawał paliwo od szefa.
_________________
Jest:
Fiesta Mk3 1.1i
Clio 1 1.1 pb+LPG
Fiesta mk 3.5 1.6 16 v 88km + lpg futra
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lut 2010, 21:18   

1,3 to bardzo podobny silnik do 1,1, natomiast 1,6D to zupełnie inny silnik od 1,1 więc dużo będziesz musiał przerabiać jak nie wszytko,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kamil8787 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 75
Skąd: Pińczów
Wysłany: 15 Lut 2010, 08:51   

hmm czyli taniej wziąśc 1.3i i wpakować gaz
_________________
Jest:
Fiesta Mk3 1.1i
Clio 1 1.1 pb+LPG
Fiesta mk 3.5 1.6 16 v 88km + lpg futra
 
 
 
JustMario 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Lut 2010, 09:33   

Zdecydowanie taniej Cię wyjdzie gaz. Niepraktycznym jest montowanie Diesla i wszystkich układów (a są one całkowicie inne, inaczej pracujące itd.) do benzyniaków.

Masz dwa wyjścia, które wyjdą Ci taniej i sensowniej:

1. Sprzedaj to auto i kup drugie w Dieslu.
2. Gazuj (chociaż trzymam się przekonania, że na gaz to jest kuchenka).
 
 
kamil8787 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2010
Posty: 75
Skąd: Pińczów
Wysłany: 18 Lut 2010, 14:12   

JustMario napisał/a:
Zdecydowanie taniej Cię wyjdzie gaz. Niepraktycznym jest montowanie Diesla i wszystkich układów (a są one całkowicie inne, inaczej pracujące itd.) do benzyniaków.

Masz dwa wyjścia, które wyjdą Ci taniej i sensowniej:

1. Sprzedaj to auto i kup drugie w Dieslu.
2. Gazuj (chociaż trzymam się przekonania, że na gaz to jest kuchenka).


Jak narazie zrobie swapa na 1.3i ale w przyszłości jak skończę robić 1.5D citroenowski na 1.7TD( projekt kocica). Taki jaki miałem w saxie. Co do instalacji całej wiem jak pracuje ropniak bo w sumie najlepiej na nich się znam. Nie chcę sprzedawać fiesty bo:
1) mam już do niej sentymet
2) już raz musiałem sprzedać swoje ukochane autko(citroen saxo 1.7TD, silnik wzmocniony węglikiem spiekanym, turbina od zx)
Co do gazu miałem kiedyś poloneza trucka i mi się spalił o mało nie ze mną w środku:(
Mam komplet z rozbitego saxa anglika (moje 2 saxo co miałem w angli)

co do 1.6 to myślałem że podejdą łapy ale szef podiął się przygotowania projektu jak i po godzinach pracy mam do własnego użytku Frezarki, tokarki, szlifierki wszystko CNC jak i konwencjionalne maszyny. Mam potencjiał na wykonanie projektu ale wszystko stopniowo pierw zrobie swapa na 1.3i potem gaz i blacharka + nowy lakier(Czarny z wzorkami białymi), w między czasie zawieszenie przód i tył z saxa (zmodernizowane wq projektu do kocicy(moje 1 saxo)) ewentualnie modernizacja obecnej belki tylniej. Ale wszystko stopniowo.
Swap na diselka będzie najprawdopodobniej w 2011. Przygotowanie silnika trochę zajmuje jak i musi być wszystko przemyślane (Choć mamy wszystkie dane z projektu kocica).
Teraz swapa i ogólnie wszystko bez silnika disela. W przyszłym roku szef obiecał przygotowanie kompletne do projektu kocica. Teraz zależy mi aby mieć je sprawne jak i robię moją fiestą sporo km.
_________________
Jest:
Fiesta Mk3 1.1i
Clio 1 1.1 pb+LPG
Fiesta mk 3.5 1.6 16 v 88km + lpg futra
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.