Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zmiana silnika - gaźnik na wtrysk
Autor Wiadomość
pompek23 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 5
Skąd: zakopane
Wysłany: 6 Lut 2010, 16:14   [MK3] Zmiana silnika - gaźnik na wtrysk

Witam wszystkich serdecznie mam takie pytanie jak zmienic silnik z 1.1 na gażniku na naprzykład silnik 1.3 efi. Czy ktoś już to robił. Co potrzebuje i jakie zmiany musze wprowadzić? Z góry dzięki

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów,
oraz używać opcji Szukaj
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Lut 2010, 17:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Lut 2010, 19:35   

MUSISZ poszukać na forum, było opisywane,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pompek23 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 5
Skąd: zakopane
Wysłany: 6 Lut 2010, 20:30   

jakaś podpowiedź gdzie konkretnie szukać?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Lut 2010, 21:02   

http://www.fiestaklubpols...4&highlight=1.3 http://www.fiestaklubpols...ght=1.3&start=0 http://www.fiestaklubpols...7&highlight=1.3 http://www.fiestaklubpols...6&highlight=1.3
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pompek23 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 5
Skąd: zakopane
Wysłany: 6 Lut 2010, 21:40   

czyli 1.1 gaźnik na 1.4 lub 1.6 gażnik. I po kłopocie. I bez większych kombinacji, a 1.4 na gaźniku ile ma koni?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Lut 2010, 21:48   

pompek23 napisał/a:
1.4 na gaźniku ile ma koni
75

Jak gaźnik zmieniasz na wtrysk to trzeba przerobić zbiornik bo silniki wtryskowe mają elektryczną pompę (której gaźniki nie posiadają) zatopioną w zbiorniku albo inaczej rozwiązać układ zasilania silnika,,, do tego potrzebny jest kompletny silnik wraz z kompuyerem i wiązką,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 6 Lut 2010, 21:57   

bak jest do wymiany bo jest inny otwór na pompę
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.