Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] 1,3 na gaźniku kilka problemów kilka pytań
Autor Wiadomość
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 5 Lut 2010, 15:47   [MK3] 1,3 na gaźniku kilka problemów kilka pytań

1. Fiesta po nocy stania ma problem z odpaleniem trzeba długo kręcić, chyba że wleje się trochę benzyny od razu do gaźnika. Z tego co czytałem to może być cofające się paliwo z przewodu paliwowego lub przyspieszacz rozrusznika? Jak sprawdzić czy to to i jak na to zaradzić? Co to jest to zaznaczone na czerowno?



2. Fiesta ma za wysokie obroty na luzie po spuszczeniu całkowicie ssania mógłby ktoś na zdjęciu zaznaczyć i wrzucić czym to się reguluje?



3. Po dodaniu gazu fiesta zamula na 2-3 sekundy i dopiero zaczyna przyspieszać, na benzynie bardzo odczuwalne na gazie trochę mniej. Co może być przyczyną jak to sprawdzić?

4. Wajcha skrzyni biegów lata jak w autobusie, podobno to przez kulkę w skrzyni biegów?
Jak to się profesjonalnie nazywa? Rozmontowałem do tego poziomu co na zdjęciu i niewiem co dalej;d trzeba to zdemontować od dołu czy jak?



5. Przy miejscu na akumulator wisi jakaś końcuwka rurki prowadzi, aż do wnętrza i wchodzi do wnętrza od strony kierowcy nie daleko wycieraczek, ma ktoś pomysł co to?


6. Odkręciłem śrubę na kierownicy a ona nadal nie chce zleźć;/ Jakieś pomysły jak ją ściągnąć?

7. Gdzie szukać filtru paliwa? pod akumulatorem nie ma, czy w wersji gaźnikowej jakoś inaczej on wygląda?
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 5 Lut 2010, 16:12   

4.co do lewarka to nie wina skrzyni tylko w miejscu jak podłączasz cięgno zmiany biegów do skrzyni jest krzyżak z 4 podkładkami z plastiku, które się po prostu wycierają i stąd luz.
Chcąc zdemontować cały lewarek, musisz odkręcić go jeszcze przy skrzyni i tam są 2 śruby. jak masz to musisz odkręcić osłony termiczne od wydechu odkręcić 4 nakrętki w środku kabiny i powinien ci lewarek ładnie w dół wyjść
5.nie jest to czasem spryskiwacz tylnej szyby??
6. śruby z kierownicy nie odkręcaj całkiem, bo dostaniesz nią po zębach:) . Złap żeby była na 3-4 gwinty zaprzyj sie dobrze i pociągnij kiere, musi zejść. Oczywiście pamiętaj żeby mieć włożony kluczyk do stacyjki i najlepiej lekko przekręcony
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Lut 2010, 22:41   

1. a spróbuj na zapłonie ze 3x wcisnąć do końca pedał gazu i odpalić na samym sprzęgle
3. mam to samo, mechanik dał sugestię, że coś się mogło w gaźniku rypnąć przez to, że jak przełącza się na gaz, to w gaźniku daje się pozycje neutralną i przez silnik nie leci benzyna tylko powietrze
7. Może nie mieć filtru paliwa, standardowo powinien się znajdować w okolicach akumulatora, taka wielka pucha jak się zdejmie lewarek lub mniejszy jak na załączonym obrazku http://www.fothost.pl/upload/09/37/dfbda6f4.jpg

ja chyba nie mam filtru, ale zamierzam sobie kupić przewód paliwowy nowy, trochę dłuższy niż ja mam zamocowany bo jest na styk, że nic nie można zrobić i zrobić jakieś mocowania na filtr :P
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 9 Lut 2010, 00:12   

2. Fiesta ma za wysokie obroty na luzie po spuszczeniu całkowicie ssania mógłby ktoś na zdjęciu zaznaczyć i wrzucić czym to się reguluje?

Reguluje sie obtoty przy pomocy pokretła z tyłu gaznika, pod szybą.
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lut 2010, 00:59   

filtr paliwa jest na pompie paliwa jeśli jest nadal oryginalny i pewno dodatkowo sitko w gaźniku albo za krućcem paliwa albo pod zaworem iglicowym . duszenie to efekt nie sprawnej pompki przyspieszenia ale tylko na paliwie .
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 9 Lut 2010, 09:00   

diodalodz, gdzie znajduje się ta pompka przyspieszenia?
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Lut 2010, 13:35   

matrix-1990, w gaźniku,,, to kawałek gaźnika,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10 Lut 2010, 16:04   



Czy ta śruba którą zaznaczałem na zdjęciu 2 (widok od góry tyłu gaźnika) służy do regulacji biegu jałowego? Jeśli chce je zmniejszyć to dokręcam ją?
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Lut 2010, 18:36   

Bit1 napisał/a:
Czy ta śruba którą zaznaczałem na zdjęciu 2 (widok od góry tyłu gaźnika) służy do regulacji biegu jałowego?
:yes: Pokręc na pracującym silniku i zobaczysz w która stronę się zwiększa/zmniejsza,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 15 Lut 2010, 15:06   

luki86 napisał/a:
4.co do lewarka to nie wina skrzyni tylko w miejscu jak podłączasz cięgno zmiany biegów do skrzyni jest krzyżak z 4 podkładkami z plastiku, które się po prostu wycierają i stąd luz.
Chcąc zdemontować cały lewarek, musisz odkręcić go jeszcze przy skrzyni i tam są 2 śruby. jak masz to musisz odkręcić osłony termiczne od wydechu odkręcić 4 nakrętki w środku kabiny i powinien ci lewarek ładnie w dół wyjść


Która część to ten krzyżak z tymi podkładkami ?
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Lut 2010, 15:16   

koniec 8ki
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 15 Lut 2010, 17:44   

Heh i kolejny problem :( miałem tą skrzynię w tym stanie
więc dziś postanowiłem to skręcić i pojechać na kanał od dołu się do tego zabrać i kurde po skręceniu w ogóle drugi bieg nie chce wchodzić :| reszta działa tylko ta 2 za nic nie chce zaskoczyć.
Czy muszę jechać na kanał i zdemontować drążek reakcyjny i skrzyni biegów tak jak jest opisane w książce o naprawie fordy fiesta i ponownie go założyć i się to jakoś wyreguluje samo czy co bo kuźwa przez to auto już tracę chęć do czegokolwiek ;-( ?
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lut 2010, 17:51   

Bit1 napisał/a:
i się to jakoś wyreguluje samo
jak grzebałeś przy mechanizmie wybierania biegów to sam się nie wyreguluje i trzeba to zrobić
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 15 Lut 2010, 18:19   

JoeMix napisał/a:
Bit1 napisał/a:
i się to jakoś wyreguluje samo
jak grzebałeś przy mechanizmie wybierania biegów to sam się nie wyreguluje i trzeba to zrobić


A tak żebym zrozumiał :-) ?
Bo nic nie ruszałem oprócz odkręcenia tego co się dało od wnętrza przejechałem tak 200 metrów wszystko działało potem auto stało jedne dzień może dwa, skręciłem to wyjechałem na ulice i dwójka nie wchodzi
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.