Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Kilka pytań odnośnie remontu silnika
Autor Wiadomość
draglukasz 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 4 Lut 2010, 11:10   [MK3] Kilka pytań odnośnie remontu silnika

Witam!
Dawno tu byłem na tym forum bo zakupiłem sobie BMW, ale fiestkę oczywiście mam ;)
bierze mi sporo oleju, kiedys ją przegrzałem dosyć... Na wiosnę chce zrobić remont silnika, chce wymienić pierścienie, panewki i zawory na nowe wraz z uszczelniaczami i pewnie szlif głowicy przy okazji... mam pytanie czy coś jeszcze powinienem wymienić czy to wystarczy? druga sprawa- wyjęcie silnika- czy w dwie osoby da rade go wyjąć? ile może ważyć?
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 4 Lut 2010, 12:44   

w 2 osoby będzie ciężko... silnik 300 - 600 KG... (tak myślę...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
draglukasz 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 4 Lut 2010, 12:57   

300 kg to chyba do czołgu ;)
myśle głowice ściągnąć wcześniej o poninny 2 osoby dać rade...
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 4 Lut 2010, 13:01   

w 2 osoby bez problemu, łańcuszek z krzyza na silnik przymocować, 2-2,5 metrową rurę bądź coś w miarę wytrzymałego i wychodzi do góry, mowa oczywiście o HCSie?
Można tez w dół ale wtedy ze skrzynią najlepiej i budę podnieść.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Lut 2010, 22:50   

no i rozrząd + uszczelka pod głowicą, ale to chyba jasne :P
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 8 Lut 2010, 23:00   

1.1 wyciągaliśmy we 2 bez żadnych sznurków, linek itp. jeden stał na podłużnicy drugi na skrzyni i do góry :) z włożeniem 1.8 16v było trochę ciężej ale też poszło.
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lut 2010, 00:55   

dokładnie 1.1 silny facet podniesie sam . A co do remontu to komplet tłoków plusz szlif bloku i od tego bym zaczynał :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.