Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Informacje podstawowe, pytania i odpowiedzi
Autor Wiadomość
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Lut 2010, 15:07   Informacje podstawowe, pytania i odpowiedzi

Z inicjatywy Żówika Tuptusia i po jego wstępnych rozmowach z organizatorami powstała możliwość zorganizowania Klasy Fiest w cyklu imprez Youngtimer Party 2010


Wstępne zasady są następujące:

- Udział mogą wziąć Fiesty do MK3 włącznie
- Nagrody w swojej klasie fundujemy sobie sami
- Pomiary czasu i wyniki końcowe zapewnia Organizator
- Organizujemy zbiórkę wpisowego na każdą z eliminacji i robimy wpłatę grupową
- Terminy poszczególnych eliminacji oraz informacje Organizatora pojawiać się będą na YoungtimerParty.pl


Tyle suchych informacji na początek.
Więcej informacji i wyjaśnień na bieżąco.


Deklaracje uczestnictwa w Klasie Fiest oraz lista zapisów: TUTAJ

Planowane terminy Pucharu Youngtimer Party 2010 to:

10-11 kwietnia
10-11 lipca
9-10 października


Zapraszamy do udziału w tej ciekawej imprezie motoryzacyjnej, odbywającej się na Torze Poznań :)
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2 Lut 2010, 16:16   

Warto dodać, że prócz auta i kierowcy, w trakcie zmagań mile widziany jest pilot. Próby są KJS'owe, i w sporej ich części pilot ma co robić.
Zazwyczaj prób jest 7, jechane po 3 razy. Impreza przynajmniej do tej pory była 2 dniowa.
Pierwszy dzień (sobota) to zmagania z próbami - wliczone do klasyfikacji.
Drugi (niedziela) to juz nienagradzane przejazdy dużej pętli w klasach. (ale tu nagroda nie potrzebna <8> )

Zachęcamy, bo klimat i wrażenia na imprezie są naprawdę warte wielu wyrzeczeń!!!!
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 2 Lut 2010, 19:35   

sowa napisał/a:
Zachęcamy, bo klimat i wrażenia na imprezie są naprawdę warte wielu wyrzeczeń!!!!

:yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 2 Lut 2010, 19:50   

Ja nie będe nic pisał , bo będę bardziej jak baner antyreklamowy bike
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 2 Lut 2010, 20:13   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
a nie będe nic pisał , bo będę bardziej jak baner antyreklamowy


To ja napiszę, że jak raz tam pojedziesz to wrócisz na pewno - tak jest dobrze - a jak....a jak mi fiesta się rozpadnie dwa dni przed YTP to wezme każde inne auto, którym będę mógł wystartować
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 2 Lut 2010, 21:44   

a ja mam takie pytanie, jak starty maja sie do auta, tylko oryginalne, z oryginalnym silnikami, czy jakie sa wymogi??
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2 Lut 2010, 21:54   

Masz mk3 i przejdziesz BK to jedziesz. Proste.
A w zgłoszeniu podaj taki silnik jaki masz pod maską, choć w naszej klasie chyba i tak nie będzie to miało znaczenia.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Lut 2010, 21:54   

Regulaminu na ten rok jeszcze nie ma.
Ale jeśli masz silnik z lat mieszczących się w ramach czasowych YTP to nie będzie problemu, moim zdaniem :)
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2 Lut 2010, 22:13   

Nie jest wymagana zgodność auta z homologacją... przynajmniej do tej pory nie była.
Zgłaszasz silnik zamontowany (przyzwoitość i zasady fair play).
Najpewniej będzie tak, że będziemy sklasyfikowani w ogólnej stawce wg pojemności, plus dodatkowo klasa fiest.
Czyli jest szansa na trzy puchary. W generalce, klasie poj, w klasie fiest.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Lut 2010, 07:48   

A ja bym prosił o podanie kosztów czyli wszystkich opłat przy jednym starcie (cały czas się zastanawiam) lecz nie wiem jak z moim budżetem...

trzeci napisał/a:
Regulaminu na ten rok jeszcze nie ma.

ale znacząco się pewnie nie zmieni :)
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Lut 2010, 08:03   

Kod:
WPISOWE, OPŁATY DODATKOWE

Wpisowe
Obejmuje: koszty startu Załogi w Imprezie, koszty pobytu 2 osób na polu namiotowym przez czas trwania Imprezy
170 zł - Załoga składająca się z Kierowcy i Pilota
140 zł - Załoga składająca się z Kierowcy (członek AW z opłaconymi składkami za 2009r.) i Pilota

Opłaty dodatkowe
Rezygnacja z umieszczenia dodatkowych materiałów reklamowych na samochodzie &#8211; 200 zł
Koszt ponownego wydania numerów startowych &#8211; 30 zł
Koszt pobytu każdej dodatkowej osoby na polu namiotowym przez czas trwania Imprezy &#8211; 20 zł &#8211; trzeci i każdy kolejny członek Załogi
Kara finansowa za nieprzestrzeganie Regulaminu Imprezy &#8211; od 50 do 300 zł

Organizator nie zapewnia wyżywienia przez cały czas trwania Imprezy.
Otwarty będzie punkt gastronomiczny na terenie Imprezy w czasie jej trwania.


+ wacha, olej, żarcie, nocleg ...
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Lut 2010, 08:03   

szczepan522 napisał/a:
A ja bym prosił o podanie kosztów czyli wszystkich opłat

Główna opłata to wpisowe.
W zeszłym roku wynosiło ono 170 PLN za jedną Eliminację od załogi - Kierowca (+ Pilot)
Reszta kosztów:
- nocleg (pewnie wynajmiemy sobie domek na Torze Poznań ( ca. 40 PLN / osoba za dobę)
- dojazd / paliwo (musisz sobie sam wyliczyć)
- wyżywienie (j/w)

Ale na prawdę warto wydać tą kaskę :)
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Lut 2010, 09:37   

trzeci napisał/a:
W zeszłym roku wynosiło ono 170 PLN za jedną Eliminację od załogi - Kierowca (+ Pilot)

czyli za jeden dzień ? czy jest możliwość przyjazdu jedynie na jeden dzień eliminacji ?

trzeci napisał/a:
Ale na prawdę warto wydać tą kaskę

Wiem Wiem :ups:
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 3 Lut 2010, 09:47   

nie ma osobnej ceny za jeden czy dwa dni.... Start załogi kosztował w zeszłym roku 170 zł. Czy chcesz brać udział w przejazdach dużej pętli w niedziele czy nie to twoja decyzja.

Oczywiście wszystko na bazie poprzednich edycji, czy w tym roku coś zmienią - okaże się.
Póki co bardzo nieoficjalne przecieki, że pierwsza eliminacja pucharu 2010 będzie w pierwszej połowie kwietnia.

Eliminacja - czyli dwudniowa impreza- próby liczone do klasyfikacji i wolne przejazdy całej nitki. Po każdej eliminacji są miejsca i nagrody.
Dlatego to się eliminacja nazywa, bo Puchar YTP ma w roku trzy eliminacje i po trzeciej jest ich podsumowanie + nagrody za cykl.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Lut 2010, 14:29   

Oczywiście należy doliczyć koszt kasku. Tylko z homologacją, nie na rower
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Lut 2010, 15:19   

Sprawę kosztów oraz zgrubnego kształtu eliminacji wyjaśniła Sowa , ze swojej strony dodam że podczas " wolnego przejazdu " Dużej pętli startuje się klasami ( czyli w tym przypadku byłą by to najprawdopodobniej " Klasa Fiesta " a prędkości dochodzą do 180 - 200 km/h miejscami

Ważny temat poruszył Tommur .

Auto musi mieć dowód rejestracyjny z ważnym badaniem technicznym , OC+NW , Ważną gaśnicę , Apteczkę , Dwa homologowane kaski , oraz wszelkie wyposażenie dopuszczone do ruchu drogowego ( opony z homologacją drogową itd ) wyjątkiem jest klasa " Sport "
Auto przechodzi badanie techniczne oraz badanie głośności , a na Torze , podczas imprezy zdażają się wyrywkowe badania trzeźwości i dodatkowe BK aut .

Dla aut startujących w klasach pojemnościowych , następuje start w klasie wynikajacej z pojemności jaką zadeklaruje sie w formularzu zgłoszeniowym ( w przypadku klasy Fiesta - najpierw poznajmy potencjalnych kandtydatów , później ewentualnie będziemy myśleli jaki i czy wogóle robić podział )

Warto sie zaopatrzyć w kanister z paliwem :)

Zasadniczo to na teraz chyba tyle .

Pytajcie w razie wątpliwości .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 3 Lut 2010, 16:13   

Co by wyeliminować kolejne pytania dodam, że pilot nie jest wymagany - można jechać bez niego - ale ciężko jest zapamiętać trasę więc się przydaje.

W pierwszy dzień jak wsiądziecie za kółko o 9 rano to wyjdziecie o 16 - nie ma szans żeby mieć mało jazdy :yes:

Dotychczas było 7 prób pierwszego dnia gdzie można każdą próbę przejechać 3 - krotnie = się 21 przejazdów.

2 z 3 prób są brane do klasyfikacji, więc jedna jest na zrobienie ewentualnych błędów, zapoznanie się z trasą czy załapanie sekund karnych/taryfy.

Próby można wybierać samemu, nie ma nakazu jazdy prób po kolei czy jedna za drugą - jak kto woli.

Można zrobić sobie przerwę na kawę, obiad, siku, obojętnie - ale uwierzcie, że nie ma na to czasu zbyt wiele :yes:

Jest jeszcze jedna najważniejsza rzecz - NIE LICZY SIĘ SPRZĘT!!!!!! na dowód powiem, że w Październiku startowałem moim niebieskim pasztetem z dieslem pod maską = 60KM i 850kg......maluchy co tam były w pierwszej klasie miały zapewne lepszy stosunek moc/waga.......A jednak bawiłem się świetnie i poprawiałem własne czasy o kolejne sekundy - nikt się nie śmiał ze mnie :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 3 Lut 2010, 17:17   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
opony z homologacją drogową itd


czyli ? ale poproszę tak po polsku... Homologacja to przystosowanie danej opony do auta i teraz pojawia się pytanie jakie kryteria muszą spełnić opony ?
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Lut 2010, 17:21   

szczepan522 napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
opony z homologacją drogową itd


czyli ? ale poproszę tak po polsku... Homologacja to przystosowanie danej opony do auta i teraz pojawia się pytanie jakie kryteria muszą spełnić opony ?


Czyli muszą być dopuszczone do jazdy po drogach ( zakaz jazdy na oponach typu slick itp ) i muszą mieć bieżnik o minimalnej głębokości wymaganej przez kodeks drogowy .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 3 Lut 2010, 17:24   

dopuszczenie jazdy po ulicach... więc nie jakies markgumy czy nalewki madeby garaż wuja Stacha tylko normalna opona z bieżnikiem min 1,6mm.
W regulaminie będzie prawdopodobnie ile kół można ze sobą przywieźć. (ta kwestia zawsze budziła jakies tam emocje więc moze byc zaktualizowana)

Odnośnie kasków - musi byc to orzeszek z dopuszczeniem do ruchu motorowego. Czyli moze być to kask sportowy- samochodowy albo motocyklowy/ skuterowy najlepiej pozbawiony szybki i zbędnych detali. Musi mieć zapięcie. Kaski rajdowe nie muszą mieć aktualnej homologacji, ważne że miały ją wcześniej.
W razie W mogę kaski pożyczyć.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Podstawowe informacje zlotowe
oraz pytania i odpowiedzi
trzeci VII Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Lotnisko Bednary 17-19.06.2011 22 13 Gru 2011, 15:22
elmek13
Brak nowych postów Ogłoszenie: Podstawowe informacje na temat zlotu
Miejsce na pytania i odpowiedzi
trzeci VI Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Rallyland Debrzno 2010 18-20.06.2010 78 18 Cze 2010, 07:12
DziDzia
Brak nowych postów Ogłoszenie: PODSTAWOWE INFORMACJE NA TEMAT ZLOTU
a także miejsce na pytania do organizatorów
trzeci V Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Ułęż 2009 / 29-31.05.09 168 11 Cze 2009, 09:51
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: PYTANIA, UWAGI I POMOC W DZIALE ZLOTY/SPOTY
maerik Zloty / Spoty 1 9 Gru 2006, 22:29
Piter
Brak nowych postów Ogłoszenie: Informacje od Organizatorów na temat Zlotu
oraz pytania i odpowiedzi
trzeci Radom 2007 28 25 Kwi 2007, 07:24
trzeci


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.