Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:53
[MK3] BlackRS
Autor Wiadomość
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 11 Paź 2010, 13:11   

pP napisał/a:
niestety silnikowi brakuje mocy szczególnie w gornym zakresie obrotów, nie wiem ile to przypadłośc zeteca ogólnie a na ile mojego silnika..od 5 tys nic się nie dzieje, a tor jest na tyle krótki, ze nie oplaca sie zapinać 3, bo tylko tracę czas na taka zmianę..i
ps. aha..wspomaganie na przyszły sezon MUST BE!!!


Sprawdz przepływke, na mojej starej było podobnie.

co do wspomagania,nigdy się z tym nie zgodzę, servo na KJS owszem ale nie na TOR.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 11 Paź 2010, 14:05   

tommirs napisał/a:
co do wspomagania,nigdy się z tym nie zgodzę


kilka razy miałem spina tylko przez to że nie zdązylem krecić kierownicą..takie moje odczucia

[ Dodano: Pon Paź 11, 2010 15:24 ]
i jeszcze zdjęcia od zefira







_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 11 Paź 2010, 17:53   

jaki masz wydech i jaki dolot??

moj zetec tez byl dławy po 5tys i po oddetkaniu dupy przelotem i wstawieniu stozka nakreca sie do 7tysi i siagnie elegancko przez caly zakres obrotów

uspawane mam calosc na 55mm, z pucha z kata i koncowym przelocie ultera fi 55/100

co to odcinki paliwa to juz opisali wiec sie nie wypowiadam, na gazie bys tego nie mial :devil:

pomysl nad spasowaniem / portingiem glowicy wg uszczelek, to nieco poprawia warunki pracy jednostki napedowej, zmien przepustnice na 2l i obudowe przeplywki z 2l wstaw, kol ssacy platikowy + baran z foki i zobaczysz co zetec potrafi...

nie sa to mody drogie jesli mozesz sam podlubac a jak juz napisalem powyzej: poprawiaja warunki pracy silnika i moze wskoczy pare ps-ów...

ogółem 1.8 zetec jest czesto kundlony wiec posprawdzaj czy aby jest to rqb czy rda, sprawdz kompreche itp
fele miodzio :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 11 Paź 2010, 18:01   

Nie czaję...kontrujesz?..latasz bokami? na torze?
Pomijając przełożenie, serwo pomaga przy niskich prędkościach, na szykanach, uwrociach. Jak latasz po torze kręcisz jednym palcem (w sensie przyłozonej siły)...tak przy najmniej jest u mnie.
W dodatku masz super czucie kół, co tracisz przy serwo....ale Twój samochód, Twoja filozofia...
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 11 Paź 2010, 18:05   

wg mnie bez wspomy tak jak pisze Tomasz, lepiej czujesz furaka :)
zainwestuj w silnik... sikaj na wspome :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 12 Paź 2010, 09:01   

tommirs napisał/a:
kontrujesz?..latasz bokami? na torze?

ja nie jestem mistrzem świata i nie zawsze uda mi się idealnie wejśc w zakręt, poza tym fiesta bardzo dobrze reaguje na lewą nogę i da sie ustawić auto..
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 27 Paź 2010, 22:23   

pP napisał/a:
tommirs napisał/a:
co do wspomagania,nigdy się z tym nie zgodzę


kilka razy miałem spina tylko przez to że nie zdązylem krecić kierownicą..takie moje odczucia



pP nie bądź kurde lala, idz na siłkę poćwicz biceps i wspomaganie nie będzie Ci potrzebne :D
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 28 Paź 2010, 15:11   

już wspomaganie zaklepane..auto ma być dla mnie także będzie na 100%
sorki ale jak się jedzie na granicy przyczepności na torze to lekkie szybkie kontry to mus a bez wspomagania to walczę z autem ale nie z jego ustawieniem tylko z tym zeby kiere utrzymać.
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 28 Paź 2010, 15:30   

pP napisał/a:
sorki ale jak się jedzie na granicy przyczepności na torze to lekkie szybkie kontry to mus a bez wspomagania to walczę z autem ale nie z jego ustawieniem tylko z tym zeby kiere utrzymać.

:fox:


Jeśli tak ciężko się kręci u Ciebie kierownica, że aż wspomaganie chcesz założyć to ja bym poszukał przyczyn w układzie kierowniczym - coś musi być popsute - łożyska na mc personach, maglownica, itp...
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 28 Paź 2010, 15:41   

wymieniałem maglownicę i jest trochę lepiej..ale dalej jest źle. kto nie wsiądzie narzeka na "ciężki" układ kierowniczy i to nie jest na parkingu!

powstają takie sytuacje:


i zdjęcie życia:
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 28 Paź 2010, 15:58   

inna kwestia jest taka, że kiera ze wspomaganiem ma mniejsze przełożenie, więc szybciej się skręca :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 28 Paź 2010, 16:00   

bidżej napisał/a:
inna kwestia jest taka, że kiera ze wspomaganiem ma mniejsze przełożenie, więc szybciej się skręca


teoretycznie..miałem swoją maglownicę z xrki (teoretycznie większe przełożenie, mniej się kreci kierownicą) ale ją wymieniłem bo była zepsuta na taką z cywilnej wersji (chyba 1.1) - teoretycznie trzeba bardziej krecić kierą dla uzyskania tego samego skrętu..ja nie czułem różnicy
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 28 Paź 2010, 16:38   

PP-e siedziałeś w Puciowej białej RS-ce i kręciłeś kierą/jechałeś?? U niego kieruje się bardzo ciężko(porównywalnie jak u mnie) na postoju trzeba użyć bardzo dużo siły aby skręcić, jednak na torze gdy jego jechałem w ogóle mi to nie przeszkadzało, powiem więcej - bardzo dobrze czułem auto mimo większego oporu w kręceniu niż w większości aut.

Może dlatego, że jestem przyzwyczajony do tego "ciężkiego" kierowania od zawsze.
Jeśli Tobie to pomoże to spoko ale w sumie jestem bardzo zaskoczony :fox:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Paź 2010, 17:05   

Ale zdjęcie jest godne :ok: :devil:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 28 Paź 2010, 17:48   

pP, stanąłeś bokiem. Brawo.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Paź 2010, 19:30   

Xr2i ma magiel ze zmiennym przełożeniem, 4.2 obrotu od skrajnej pozycji do skrajnej, cywil ma 4.2 obr od skrajnej do skrajnej ale brak zmiennego przełożenia, RST ma 3.5 obrotu i zmienne przełożenie, magiel ze wspomą ma 2.75 obrotu od skrajnego do skrajnego. Jeździłem na wszystkich i najlepiej jeździ się szybko po zakrętach (lewo, prawo itd) na wspomaganiu, a w "czuciu" auta nie zauważyłem różnicy. A tak swoją drogą nie odczuwa się tego ze auto ma wspomę w trakcie jazdy, tylko na postoju czuć różnicę w oporze na kierze.

Więc wspomaganie polecam :-)
_________________
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 28 Paź 2010, 20:54   

Drift Fiestą... :V:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Paź 2010, 21:17   

zdjecie jest mega!!! widizal bym je na kazdym miesiacu w kalendarzu hehe :)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 28 Paź 2010, 22:25   

pP napisał/a:
wymieniałem maglownicę i jest trochę lepiej..ale dalej jest źle. kto nie wsiądzie narzeka na "ciężki" układ kierowniczy i to nie jest na parkingu!

powstają takie sytuacje:
[url=http://i.picasion.co...9d2.gif]Obrazek[/URL]


sorry ale jak na mnie to marudzisz strasznie....po prostu nie wyciągnąłeś auta gazem tylko jak złapałeś uslizg odpuściłeś i Cię zamiotło.
Kierujesz nie tylko kierownicą, ale także gazem.
To jest przedni napęd, wyciągasz auto nawet jak masz uślizg powyżej 90 stopni w kierunku jazdy.
Nie wymądrzam się, ale nie czaje czemu się tak upierasz i zwalasz winę na wszystko dookoła.
Jak chcesz to CI podam link jak chłopaki na torze wyciągają przednionapędówki z takich poslizgów. Na Torze to proste, trudne to jest dopiero na odcinkach specjalnych gdzie masz mega wąsko i nie ma na to wiele miejsca jak w przypadku Toru.
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 28 Paź 2010, 22:26   

Marek, powiedz mi co znaczy bo ja nie kumaty jestem xr2i ma magiel ze zmiennym przelozeniem??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.