| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
	
		| Przesunięty przez: van 21 Cze 2014,  21:42
 | [MK2] Stacyjka |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2010,  09:35   [MK2] Stacyjka |   
 |  
               | 
 |  
               | Post w styku nowego użytkownika: 
 HELP! Nie chce mi odpalić! POMOCY!
 
 A teraz trochę szczegółów,,, jest duży mróz (-32! w nocy u mnie) i pal licho z tym że szyby zamarzają z 2 stron i trzeba podwójnie skrobać, jestem w stanie zaakceptować konieczność targania akumulatora na noc do domu,,, używania odmrażacza by kluczyk się dało do zamka w drzwiach wsadzić,,, ale jak stacyjka przymarza (lub się psuje) i nie da się wsadzić kluczyka to przegięcie,,,
 
 Po podziałaniu odmrażaczem kluczyk do stacyjki da się włożyć i ma lekki luz w każdą stronę - nie da się przekręcić.
 
 1) Jak wymontować ten cały bębenek na kluczyk - od spodu namacałem dziurę z taką sprężynującą blaszką, jak ją wciskam to całość wychodzi z obudowy około centymetra i dalej nic,,,
 
 2) Jak odpiąć kostkę od obudowy z tyły to chociaż se śrubokrętem będę odpalał,,,
 
 3) Jak zdemontować obudowę stacyjki chodzi o zdjęcie blokady z kierownicy,,, czy może wystarczy szarpnąć jak na US filmach i po blokadzie czy może trzeba wyjąc zawartość stacyjki to samo puści?
 
 Trochę tam w aucie kombinowałem, ale jak się zorientowałem że z oddechu lód na kierownicy mi się osadza to się ewakuowałem z auta,,,
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Donald [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2010,  10:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | 2) kostke odpina sie łatwo około 15 cm za obudową stacyjki jest kostka którą bez probemu odpinasz  (przynajmiej ja tak mam ) 
   
 [ Dodano: Wto Sty 26, 2010 10:48 ]
 3) obudowy stacyjki nie ściągniesz jak nie puści blokada, bo to jest całość jedynie rozciąć, co do zerwania to wątpie go to jest taki kawałek blachy o grubosci ok 5 mm który wystaje na ok 6 mm
 
   
 [ Dodano: Wto Sty 26, 2010 10:50 ]
 jak będziesz potrzebował zdjęcie czegoś to pisz bo mam zapasową
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2010,  11:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | wkładka się wyjmie jak wciśniesz spręzynującą blaszkę na pozycji zapłon . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2010,  12:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Donald, Ni chodzi mi o to jak rozpiąć kostkę stacyjki na kablach to to jestem w stanie opanować, tylko jak odpiąć ten plastikowy kawałek od obudowy stacyjki,,, 
 diodalodz, Nie da się przekręcić, bo kluczyk ani drgnie,,, można go włożyć i wyjąc,,, łamakiem na chama?
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Donald [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2010,  12:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tu w środku są takie małe śrubki, wykręcisz i powinno zejść 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2010,  16:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | no łamak to dramat . lepiej jest dobrze rozgrzać stacyjkę i spróbować ponownie . Ja w warunkach polowych zawsze podgrzewałem stacyjki lutownicą gazową (taka dla elektroników) . lecisz normalnie po obudowie a aluminum już samo rozprowadzi ciepło i po 5 min są szanse uruchomienia . Siłowe rozwiązania zawsze kończą się źle jeśli chodzi o stacyjki . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2010,  17:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Donald, te małe śrubki to na co są,,, ? Wkrętak płaski maleńki czy coś innego imbusik? 
 [ Dodano: Wto Sty 26, 2010 17:13 ]
 diodalodz, a gdyby się to udało przekręcić i wyjąć,,, czy usunięcie wszystkich zapadek i wsadzenie bębenka ponownie nie zaowocuje możliwością przekręcenia stacyjki byle czym?
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Donald [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2010,  17:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | na wkrętak płaski |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2010,  22:41 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | możliwością przekręcenia stacyjki byle czym? | 
 Możesz wyjąć . Ale zdaje się że pasuje wkładka z fiata . jak coś to mam możemy spróbować założyć .
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Sty 2010,  12:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wyjmowanie bębenka stacyjki: (dla potomnych) 
 Po pierwsze trzeba mieć kluczyk pasujący do stacyjki i dający się w niej przekręcić - bez tego nie da rady, chyba że destrukcyjnie na siłę,,, więc jak się stacyjka zacina to kontrolujemy ją przy pierwszym zacięciu a nie za jakiś czas, bo moze bć za późno,,,
 Włożyć kluczyk, od spodu jest blaszka, wcisnąć w wyciągnąć kawałek bębenek (ile się da, wyjdzie jakieś 3-4mm) przekręcić kluczyk na pozycje "I" czyli odblokowanie kierownicy, pociągnąć i wyciągnąć z obudowy,,, bębenek jest w jednym kawałku - nic z niego nie odpada, nic z niego nie zostaje w obudowie.
 
 Po wyjęciu bębenka trzeba złapać za jego obudowę i przekręcić kluczyk w lewo by wyszedł z wkładu,,, generalnie można sobie kluczykiem merdać jak w stacyjce,,, nic się nie rozsypuje,,,
 
 Bez wkładu stacyjki kierownica jest odblokowana, jak chcemy ją zablokować trzeba włożyć w dziurę płaski śrubokręt i przekręcić to coś w środku w lewo, to zaskoczy blokada, jak przekręcimy w prawo to włączy się zapłon a dalej rozrusznik.
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |