Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Rosnące obroty silnika - 1.3
Autor Wiadomość
jazabek
[Usunięty]

Wysłany: 19 Sty 2010, 17:18   [MK4] Rosnące obroty silnika - 1.3

Co może być przyczyną rosnących obrotów silnika?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Sty 2010, 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sty 2010, 17:52   

silniczek krokowy tudzież czujnik położenia przepustnicy
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 19 Sty 2010, 17:56   

Co znaczy że rosną? Do jakiego poziomu? czy się zawieszają i stoją czy "pływają".

Poszukaj też tematów o obrotach, pewnie znajdziesz podpowiedzi.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
jazabek
[Usunięty]

Wysłany: 19 Sty 2010, 18:47   

To raczej nie silniczek krokowy,kiedy go odłączyłem silnik nie gaśnie a obroty są w granicach 1000.Jeżeli podłaczam silniczek obroty przy dodaniu gazu rosną i nie chcą się zmniejszyć.Gdzie jest ten czujnik od przepustnicy?
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Sty 2010, 18:53   

mi też sie obroty zaieszały, okazało się że izolacja od cpp(czujnik połozenia przepustnicy sparciały. Czujnik ten znajduje się pod "patelnią"( obudową filtra powietrza), po prawej stronie, idą do niego trzy kabelki, niestety nie posiadam foto

Tu masz ładnie wszystko opisane
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Sty 2010, 19:07   

jazabek napisał/a:
To raczej nie silniczek krokowy,kiedy go odłączyłem silnik nie gaśnie a obroty są w granicach 1000.Jeżeli podłaczam silniczek obroty przy dodaniu gazu rosną i nie chcą się zmniejszyć.Gdzie jest ten czujnik od przepustnicy?
:głowąwmur: Następny,,, skoro wiesz lepiej to po co pytasz,,, albo silniczek krokowy albo CPP i tematów o tym jest masa,,, (CPP jest przy przepustnicy jak sama nazwa wskazuje)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
jazabek
[Usunięty]

Wysłany: 19 Sty 2010, 21:17   

JoeMix napisał/a:
jazabek napisał/a:
To raczej nie silniczek krokowy,kiedy go odłączyłem silnik nie gaśnie a obroty są w granicach 1000.Jeżeli podłaczam silniczek obroty przy dodaniu gazu rosną i nie chcą się zmniejszyć.Gdzie jest ten czujnik od przepustnicy?
:głowąwmur: Następny,,, skoro wiesz lepiej to po co pytasz,,, albo silniczek krokowy albo CPP i tematów o tym jest masa,,, (CPP jest przy przepustnicy jak sama nazwa wskazuje)

A ty co okres masz czy co?

[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 21:22 ]
A może lewe powietrze?
 
 
Przem1987 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 36
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19 Sty 2010, 22:40   

ja doradzam wyczyscic przelywomierz!!! to samo mial moj wuja, wyczyscilem mu i wszystko wrocilo do normy!
_________________
fiesta 1.3 mkIV 1997
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Sty 2010, 07:10   

jazabek napisał/a:
A ty co okres masz czy co?
Taki okres,, potrwa ze 2 tygodnie,,, zacznijmy od tego ze w profilu masz gaźnik a am nie ma elektroniki,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mk3 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 9 Lut 2010, 23:32   

u mnie wskakiwał na 3000 obrotów odrazu po zapaleniu silnika

problemem był zle załozony silniczek krokowy ale juz wszysko oki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów 1.3 - rosnące obroty
Bartek98 Mechanika silnika 2 12 Kwi 2019, 20:36
Bartek98
Brak nowych postów [MK3] Rosnące obroty
profi Silniki diesla 0 27 Gru 2012, 22:29
profi


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.