Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:52
laik w temacie mk2 pyta ;)
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 3 Wrz 2008, 15:20   laik w temacie mk2 pyta ;)

bylo mk2 z pompka paliwa w baku ??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Wrz 2008, 18:43   

Nie
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 3 Wrz 2008, 20:41   

my daliśmy zewnętrzną z sierry cosworth
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Wrz 2008, 21:52   

To nic nie da - jak będziesz miał mało paliwa to i tak będzie przerywać . Musisz wstawić przegrody i tyle .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 3 Wrz 2008, 22:17   

a ile minimum musialo by byc paliwa?

a jesli wstawie pompe bez robienia przegrod t oi tak chyba to sitko z dolu bezdzie zssysac nawet jak bedize malo paliwa?
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Wrz 2008, 22:32   

minimum 2/3 zbiornika ( czyli sporo ponad połowa ) w innym przypadku po strzale ze sprzęgła paliwo odpłynie spod zasysu pompy ( zrobi w baku roftla a Ty autem efektownego kangura ) Sytuacji nie zmieni pompa nawet z F1 bo przerwa w dostarczaniu paliwa zostanie wtłoczona w postaci bombla powietrza i tak podana na wtryski .
W momencie gdy zaczniesz jeździć po zakrętach kibel zrobi sie jeszcze większy - jeździsz kangurem każdy dłuższy łuk .

Jak chcesz to wierz ( sprawdzałem :yes: ) jak nie to psuj sobie nerwy i pompy ( chodzenie na sucho to nei jest ich ulubiona pozycja ) . Jak nie chcesz to nie wierz ( a wtedy przyjmijmy że przegrody w baku muszą być bo ja tak mówię i lubię chleb ze smalcem )

Reasumując - jakbyś nie patrzył i tak dupa z tyłu - wstawiaj przegrody i nei marudź .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 3 Wrz 2008, 23:48   

a jak bym wsadził cały kosz z baku mk3?? bo tam chyba nie ma w nim przegrod?
no nic tak czy sia ktrzeba bedzie proc bak wiec pewnie w zime sie odezwe i torche pomolestuje ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 4 Wrz 2008, 00:22   

żółw nie przesadzaj ja nie mam bez przegród i nie robi mi żadnych kangurów :|
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Wrz 2008, 06:22   

jeszcze można by to rozegrać w następujący sposób:

dajesz zewnetrzna pomp[e zaraz za bakiem która chodzi cały czas po stacyjce i pompuje paliwo do mniejszego baku wyspawanageo o pojemności np: 3-5 litrów a z tego baku kolejan poma która juz podaje właściwe paliwo. w tedy trzeba tylko wyspwać ten mały baczek w takim ksztaucie żeby paliwo zawsze było na dnie powyżej poziomu krućca do którego podepniesz przewód paliwowy idący juz do silnika.

taki mały bak nie bedzie drogi i zaraz bedzie ciężki. wydaje mi sie to bezpieczniejszą opcja niż cięcie i spawanie ori baku z mk2.

a zaleta bedzie to że paliwa ci nigdy nie zabraknie, a ze w mk2 ori bak jest mały to wsumie nie wpłynie to bardzo na wage auta.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 4 Wrz 2008, 07:49   

kosz od baku mk3 nie wejdzie ( jak spojrzysz na zdjęcia mojego baku zrozumiesz dlaczego ) . ( a poza tym jak sam zauważyłęś i tak trzeba pruć bak )

SurgeTank o którym mówi Puma czyli układ z dwiema pompami i rezerwuarem paliwa to faktycznie dobre rozwiązanie i jest nawet na to miejsce idealne w mk1/2 ( pod warunkiem że akumulator w celu poprawienia rozkładu masy przenesiesz nad tłumik a nie za kierowcę :) )

Poza tym przy wydajniejszych pompach może pojawić się problem zbyt małęj średnicy ori przewodów w mk2 ( problem odpada przy surgetanku )

Laskosz - wyjścia są dwa - albo masz cały czas powyżej połowy paliwa w baku , albo jeździsz tak że nie przemieszcza sie ono tak aby odpływało spod ssaka ( czyli jak emeryt ;-| ) Fizyki nie oszukasz .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 4 Wrz 2008, 20:28   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
albo masz cały czas powyżej połowy paliwa w baku

niestety ale zawsze jest to poniżej połowy :sad: ale do rezerwy nigdy nie zjeżdzam...

Żółwik Tuptuś napisał/a:
albo jeździsz tak że nie przemieszcza sie ono tak aby odpływało spod ssaka ( czyli jak emeryt ;-| )

nie jeżdże jak emeryt (średnie spalanie po mieście nie schodzi poniżej 10l/100km) co jakiś czas słyszę że pompa zaciąga powietrze ale silnik nic sobie z tego nie robi, żadnych prychnięć itp....
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Wrz 2008, 21:17   

możecie sobie jeszcze zrobić inaczej. wziąść bak z mk2 i rozciąć otwór na jego górze na studzienkę np z matiza . Kwestia dorobienia kołnierza montażowego . studzienka ma wpływ paliwa w kształcie ślimaka i niewielki zasobnik razem z pompą w środku. wiele nowszych aut nie ma właśnie przegród a ma zastosowaną studzienkę .
jedynie tylko płytkę z pływakiem zdemontować .
tu macie linka to aukcji z taką pompą. Dodatkowo sama studzienka jest zbudowana tak że jak uderzysz w coś bakiem to nic jej się nie stanie ponieważ jest ruchoma i sprężyna dociska ją do dna baku . jedyna kwestia to nieduża wysokość baku z fiesty .
http://www.allegro.pl/ite..._koreanska.html
 
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 44
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 28 Gru 2008, 23:10   

Darek bak z diesla jest ciut inny (jest tak zrobiony zasys żeby podczas "latania" małej ilości paliwa wenatrz niedopuścić do zasysu powietrza)..zasy paliwa jest z dna zbiornika.. ten zbiornik jest przewidziany do diesla i podobno 1,4 chyba z monowtryskiem (pompka zewnątrzna)



na fotce widać zasys na bocznej ścianie zbiornika od dołu, w pływaku jest tylko powrót ..
_________________
Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.

Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 
 
 
Donald
[Usunięty]

Wysłany: 21 Sty 2010, 20:36   

Mam pytanko, czy można wyciągnąć smok z baku bez ściągania zbiornika??
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Sty 2010, 21:12   

Trzeba rozwalić podłogę pod kanapą a nad zbiornikiem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21 Sty 2010, 21:35   

JoeMix napisał/a:
Trzeba rozwalić podłogę pod kanapą a nad zbiornikiem,,,

Joe nie ta generacja :)

da sie wyciągnąć smoka bez ściągania baku w mk1 i mk2
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Sty 2010, 21:45   

:ups: No fakt, bo przecież z boku jest,,, :ups: :ups: :ups:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Donald
[Usunięty]

Wysłany: 21 Sty 2010, 22:01   

A jak go się wyciąga i gdzie on jest, żeby nie szukać w ciemno, bo nie mam kanału
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.