| Przesunięty przez: van 22 Cze 2014,  12:52
 | laik w temacie mk2 pyta ;) | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2008,  14:20   laik w temacie mk2 pyta ;) |   
 |  
               | 
 |  
               | bylo mk2 z pompka paliwa w baku ?? |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2008,  17:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piesek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 28 Sty 2005
 Posty: 1226
 Skąd: Gdańsk
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2008,  20:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | To nic nie da - jak będziesz miał mało paliwa to i tak będzie przerywać . Musisz wstawić przegrody i tyle . |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2008,  21:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | a ile minimum musialo by byc paliwa? 
 a jesli wstawie pompe bez robienia przegrod t oi tak chyba to sitko z dolu bezdzie zssysac nawet jak bedize malo paliwa?
 |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2008,  21:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | minimum 2/3 zbiornika ( czyli sporo ponad połowa ) w innym przypadku po strzale ze sprzęgła paliwo odpłynie  spod zasysu pompy ( zrobi w baku roftla a Ty autem efektownego kangura ) Sytuacji nie zmieni pompa nawet z F1 bo przerwa w dostarczaniu paliwa zostanie wtłoczona w postaci bombla powietrza i tak podana na wtryski . W momencie gdy zaczniesz jeździć po zakrętach kibel zrobi sie jeszcze większy - jeździsz kangurem każdy dłuższy łuk .
 
 Jak chcesz to wierz ( sprawdzałem
  )  jak nie to psuj sobie nerwy i pompy ( chodzenie na sucho to nei jest ich ulubiona pozycja )  . Jak nie chcesz to nie wierz ( a wtedy przyjmijmy że przegrody w baku muszą być bo ja tak mówię i lubię chleb ze smalcem ) 
 Reasumując - jakbyś nie patrzył i tak dupa z tyłu - wstawiaj przegrody i nei marudź  .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2008,  22:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | a jak bym wsadził cały kosz z baku mk3??  bo tam chyba nie ma w nim przegrod? no nic tak czy sia ktrzeba bedzie proc bak wiec pewnie w zime sie odezwe i torche pomolestuje
   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2008,  23:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | żółw nie przesadzaj ja nie mam bez przegród i nie robi mi żadnych kangurów   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Wrz 2008,  05:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | jeszcze można by to rozegrać w następujący sposób: 
 dajesz zewnetrzna pomp[e zaraz za bakiem która chodzi cały czas po stacyjce i pompuje paliwo do mniejszego baku wyspawanageo o pojemności np: 3-5 litrów a z tego baku kolejan poma która juz podaje właściwe paliwo. w tedy trzeba tylko wyspwać ten mały baczek w takim ksztaucie żeby paliwo zawsze było na dnie powyżej poziomu krućca do którego podepniesz przewód paliwowy idący juz do silnika.
 
 taki mały bak nie bedzie drogi i zaraz bedzie ciężki. wydaje mi sie to bezpieczniejszą opcja niż cięcie i spawanie ori baku z mk2.
 
 a zaleta bedzie to że paliwa ci nigdy nie zabraknie, a ze w mk2 ori bak jest mały to wsumie nie wpłynie to bardzo na wage auta.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Wrz 2008,  06:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | kosz  od baku mk3 nie wejdzie ( jak spojrzysz na zdjęcia mojego baku zrozumiesz dlaczego ) . ( a poza tym jak sam zauważyłęś i tak trzeba pruć bak ) 
 SurgeTank o którym mówi Puma  czyli układ z dwiema pompami i rezerwuarem paliwa to faktycznie dobre rozwiązanie i jest nawet na to miejsce idealne w mk1/2 ( pod warunkiem że akumulator w celu poprawienia rozkładu masy przenesiesz nad tłumik a nie za kierowcę
  ) 
 Poza tym przy wydajniejszych pompach może pojawić się problem zbyt małęj średnicy ori przewodów w mk2 ( problem odpada przy surgetanku )
 
 Laskosz - wyjścia są dwa - albo masz cały czas powyżej połowy paliwa w baku , albo jeździsz tak że nie przemieszcza sie ono tak aby odpływało spod ssaka ( czyli jak emeryt
  )  Fizyki nie oszukasz . |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Wrz 2008,  19:28 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | albo masz cały czas powyżej połowy paliwa w baku | 
 niestety ale zawsze jest to poniżej połowy
  ale do rezerwy nigdy nie zjeżdzam... 
 
  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | albo jeździsz tak że nie przemieszcza sie ono tak aby odpływało spod ssaka ( czyli jak emeryt  ) | 
 nie jeżdże jak emeryt (średnie spalanie po mieście nie schodzi poniżej 10l/100km) co jakiś czas słyszę że pompa zaciąga powietrze ale silnik nic sobie z tego nie robi, żadnych prychnięć itp....
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Wrz 2008,  20:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | możecie sobie jeszcze zrobić inaczej. wziąść bak z mk2 i rozciąć otwór na jego górze na studzienkę np z matiza . Kwestia dorobienia kołnierza montażowego . studzienka ma wpływ paliwa w kształcie ślimaka i niewielki zasobnik razem z pompą w środku. wiele nowszych aut nie ma właśnie przegród a ma zastosowaną studzienkę . jedynie tylko płytkę z pływakiem zdemontować .
 tu macie linka to aukcji z taką pompą. Dodatkowo sama studzienka jest zbudowana tak że jak uderzysz w coś bakiem to nic jej się nie stanie ponieważ jest ruchoma i sprężyna dociska ją do dna baku . jedyna kwestia to nieduża wysokość baku z fiesty .
 http://www.allegro.pl/ite..._koreanska.html
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Presto   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`89
 Wersja: CL
 Silnik: 1.6D/54KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 45
 Dołączył: 28 Paź 2005
 Posty: 203
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Gru 2008,  23:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Darek bak z diesla jest ciut inny (jest tak zrobiony zasys żeby podczas "latania" małej ilości paliwa wenatrz niedopuścić do zasysu powietrza)..zasy paliwa jest z dna zbiornika.. ten zbiornik jest przewidziany do diesla i podobno 1,4 chyba z monowtryskiem (pompka zewnątrzna) 
 
   
 na fotce widać zasys na bocznej ścianie zbiornika od dołu, w pływaku jest tylko powrót ..
 |  
				| _________________ Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.
 
 Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Donald [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sty 2010,  20:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam pytanko, czy można wyciągnąć smok z baku bez ściągania zbiornika?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sty 2010,  21:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Trzeba rozwalić podłogę pod kanapą a nad zbiornikiem,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sty 2010,  21:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | Trzeba rozwalić podłogę pod kanapą a nad zbiornikiem,,, | 
 Joe nie ta generacja
   
 da sie wyciągnąć smoka bez ściągania baku w mk1 i mk2
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sty 2010,  21:45 |   
 |  
               | 
 |  
               |  No fakt, bo przecież z boku jest,,,       |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Donald [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sty 2010,  22:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jak go się wyciąga i gdzie on jest, żeby nie szukać w ciemno, bo nie mam kanału |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |