Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: mk3, nagrzewnica, ogrzewanie

[MK3] Ubytek płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
tadeo121-1966 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 57
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Chełm
Wysłany: 9 Sty 2010, 22:07   [MK3] Ubytek płynu chłodzącego

Jestem tu nowy,więc witam serdecznie wszystkich klubowiczów! Ostatnio w mojej fieście pojawił się problem.Mianowicie ubywa mi płyn w zbiorniczku,żadnego wycieku pod maską,wszystkie przewody suche łącznie z chłodnicą. Za to w aucie po stronie kierowcy bagienko. Podejrzewam że to wyciek z układu ogrzewania. Chciałbym poradzić się co z tym fantem zrobić. Może jest to jakieś powszechne zjawisko wycieku,i jest na to prosta recepta terapeutyczna. Ewentualnie,jak się do tego zabrać? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez bidżej 25 Lis 2010, 09:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Sty 2010, 22:21   

Nie no tego via forum nie naprawisz,,, jedynie co to trzeba wyciągnąć nagrzewnice bo zapewne z niej cieknie, albo z węzy do niej,,, jak się do niej dobrać jest już gdzieś na forum,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
tadeo121-1966 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 57
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Chełm
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:19   

...tak,oczywiście zdaję sobie sprawę że za pomocą klawiatury kompa tego nie zrobię! Jednakże liczyłem na jakieś wytyczne jak się do tego zabrać. Oczywiście poszukam na forum,i znajdę to zagadnienie. Dzięki,pozdrawiam.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:26   

jak dobrze kojarzę to będzie trzeba zdjąć deskę rozdzielczą, jest z tym trochę zabawy...
słaba opcja to taka, że na górze pojawiła się notka:
Cytat:
Przez najbliższe dni nie będzie działać wyszukiwarka na forum. Związane jest to z pracami nad usunięciem występujących błędów. Przepraszamy za utrudnienia.
więc byłoby dobrze jakby to jednak ktoś opisał :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:30   

Proszek uszczelniający do chłodnic, szczelnie zatyka małe wycieki ale ogrzewanie może zniknąć. Więc lepiej wymienić nagrzewnicę. Wybór należy do Ciebie. W mk3 wymiana nagrzewnicy wcale nie jest trudna.

[ Dodano: Sob Sty 09, 2010 23:32 ]
bidżej napisał/a:
jak dobrze kojarzę to będzie trzeba zdjąć deskę rozdzielczą, jest z tym trochę zabawy...

Po co :yyy:
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
tadeo121-1966 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 57
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Chełm
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:47   

A czy wystarczy wcisnąć się gdzieś pod deskę i to wymontować? Czy dostęp jest bez zrywania "podsufitki" ?!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:48   

MARIUSZ.B napisał/a:
Po co :yyy:
widać źle kojarzę :|
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:57   

tadeo121-1966 napisał/a:
czy wystarczy wcisnąć się gdzieś pod deskę i to wymontować? Czy dostęp jest bez zrywania "podsufitki" ?!

Jaka podsufitka czy my rozmawiamy o fieście czy o innym samochodzie bo coś nie czaję. Nagrzewnica jest przy nogach na środku auta.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
tadeo121-1966 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 57
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Chełm
Wysłany: 10 Sty 2010, 00:01   

Sorry! to tylko taki żart,oczywiście chodziło o utrudnienia z tym związane...
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Sty 2010, 00:12   

Pod maską ściągasz dwa cybanty z węży idących do nagrzewnicy. W kabinie otwierasz osłonę nagrzewnicy, jest na 4 zatrzaski (uwaga łatwo się łamią). Zdejmujesz osłonę i masz już nagrzewnicę prawie w dłoni.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
tadeo121-1966 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 57
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Chełm
Wysłany: 10 Sty 2010, 00:25   

O widzisz kolego,Twoja instrukcja jest jasna i przejrzysta! A teraz moje umiejętności manualne muszą zadziałać,i oczywiście gipkie ciało,żeby się tam dostać. Dzięki za wytyczne!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Sty 2010, 11:14   

u mnie w mk3.5 nie szło tak łatwo, mam konsolkę, a przez nią rozprowadzenie powietrza na nogi i w zdjęciu obudowy przeszkadzał kanał wentylacyjny zahaczający o podłogę :|
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 44
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Sty 2010, 11:33   

bidżej napisał/a:
u mnie w mk3.5 nie szło tak łatwo, mam konsolkę, a przez nią rozprowadzenie powietrza na nogi i w zdjęciu obudowy przeszkadzał kanał wentylacyjny zahaczający o podłogę

Fakt, konsolka utrudnia dostanie się do nagrzewnicy.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.