Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Mechaniczna pompa paliwa a LPG
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Lut 2010, 17:43   

Pawełos666 napisał/a:
1.4 cvh, gdzie najlepiej proponujecie wpiac filtr paliwa?
Odłączasz przewód zasilający pompkę paliwa i wpinasz w filter, z filtrta dajesz kawałek nowego przewodu do pompki - czyli mówiąc wprost - filtr ma być przed pompką. Fabrycznie raczej go nie będzie gdyż w pompce jest sitko i to w/g Forda wystarczało. Jak nie ma polecam montaż.

Pawełos666 napisał/a:
nie za bardzo obczajam dzialania tej pompki
Pompka pompuje jak silnik pracuje,,, elektrozawór powinien być na przewodzie bezpośrednio przed gaźnikiem (czyli za trójnikiem jak występuje),,, czyli pompka pompuje zawsze z baku przez trójnik na powrót z powrotem do baku,,, jak za trójnikiem jest otwarty zawór to paliwo "przy okazji" napływa do komory gaźnika,,,

Pawełos666 napisał/a:
w przypadku pracy na benzynie zakrecam elektrozawor, na przewodzie z pompki do gaznika, a silnik nadal chodzi...
Silnik ma spory zapas paliwa w komorze pływakowej, na wolnych bedzie chodzić,,,długo, w jeździe można przejechac 100-150 metrów zanim silnik zacznie słabnąc z braku paliwa,,,, dodatkowo silnik ma paliwo w przeponach pompki przyśpieszacza,,, czyli by najszybciej wypalić paliwo z gaźnika trzeba pulsować pedałem gazu i kręcić silnik od 2tyś do 3,5tyś,,,

Pawełos666 napisał/a:
zalozmy ze zwieksze jego dlugosc np do 1m po odpaleniu na benzynie po przelaczeniu na gaz i jezdzie np 3 dniowej na gazie, zechce odpalic na benzynie
Im bedzie krótrzy ten przewód - zawór-gaźnik tym lepiej, jak go wydłużysz przez zaworem to nic to nie zmieni bo i tak tam ciągle pompka pompuje, jak go wydłużysz za zaworem to i tak silnik wypali to paliwo, tak że po kilkuminutowej jeździe na gazie za zaworem benzyny jest sucho... gaźników się nie gasi na LPG i nie odpala na benzynie bo zanim auto zacznie palić to silnik kręcony rozrusznikiem musi napełnić do pełna komorę pływakową oraz muszą się wypełnić przepony i pompka przyśpieszacza musi zacząć podawać paliwo,,,


Dlatego jeśli w planach jest postój i odpalanie na benzynie to polecam jakieś 500m od miejsca postoju przełączyć już na PB i na tym już dojechać do celu a przed zgaszeniem, przegazowac silnik by się dobrze wkręcał na obroty,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 26 Lut 2010, 17:54   

zrobie zaworek a za zaworkiem dam rurke dluzsza zeby mial zapas paliwa, potem jakis filtr na 6-8mm, tak myslalem ze na benzynie po zakreceniu zaworu bedzie jeszcze chodzil wiec gazowalem nim reka, ale nic specjalnie nie czulem, zeby mu sie paliwo konczylo, widocznie za krotko, ale sam w siebie zwatpilem czy oby na pewno dobrze mysle :9: jak tam sobie chodzil bez paliwa :D wiem ze sitko w pompce bo sprzedaje je, przed pompka raczej nic nie bede kombinowal bo ten przewod jest zbrojony, a tam sobie przetne miekki gumowy to bedzie dobrze; wiem, nie odpalam od 7 lat tego standardowo na benzynie, jak cieplo to tylko na gazie, ale jak mam mroz, no to sorry nie odpale na gazie, niszcze w ten sposob membrany, a dwa ze moze byc ciezko, nieraz nie wykonalne
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 26 Lut 2010, 18:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Lut 2010, 17:59   

Pawełos666 napisał/a:
zrobie zaworek a za zaworkiem dam rurke dluzsza zeby mial zapas paliwa
I tak Ci to nic nie da, wsadź wężyk z pompki do butelki i zobacz ile to pompuje,,, 3-4 obroty wału i będzie pól butelki,,, (przynajmniej w 1,1, tak mocno daje)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 26 Lut 2010, 18:03   

to filtra wsadze, wieksza banke metalowa za zworem, chyba dobrze mysle?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 26 Lut 2010, 18:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Lut 2010, 18:05   

Nie ważne ile będzie paliwa w węzu czy w dodatkowym filterku, i tak zostanie ono wpompowane z wydajnością pompki, dlatego między zaworem a gaźnikiem robi sie najkrótszy przewód bo przed zaworem jest paliwo,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 26 Lut 2010, 18:07   

ale ja mysle o czyms innym, przed zaworem paliwa zaworek zwrotny i dopiero filtr (pomiedzy zaworkiem zwortnym a zaworem odcinajacym), potem zawor odcinajacy, a za nim jak najkrotsza rurka do gaznika, robiles tak w swoim?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Lut 2010, 18:18   

Różne rzeczy kombinowałem, jak jest dobrze podłączony zawór odcinający paliwo to tak jak pisałem przednim zawsze jest paliwo nawet jak silnik pracuje na LPG, jak postoi to też raczej nie powinno się ono cofać,,, i tyle byle od zaworu do gaźnika było krótko,,, resztę i tak musi wtłoczyć pompka,,,

Jedyne dobre rozwiązanie z paleniem gaźnika z benzyny z pustymi komorami w gaźniku to elektryczna pompka włączona w układ - wtedy działa ona tak samo jak pompka przy wtrysku, włącza sie na chwile przed uruchomieniem rozrusznika i napełnia komory - a i tak nie zawsze silnik chce zapalić.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 26 Lut 2010, 18:25   

otóż to, na benzynie pali w miare dobrze po przelaczeniu bezposrednio z gazu jesli tego samego dnia chodzil na benzynie, czyli za zaworem jeszcze troche paliwa wtedy jest, gorzej jest z odpalaniem na benzynie jesli na niej nie pracowal tydzien, wtedy musze palic na 2 i cofac kluczyk, co do gazu - odpalania z gazu jesli wczesniej pracowal na benzynie to wiadomo koszmar, no ale to normalka..., jesli pracowal na gazie to pali z gazu super, jak jest cieplo to fajnie i bezpiecznie, ale zima... dobra to ja sie pobawie z tym zaworkiem i wiekszym filrem :) dam w metalowych obudowach przezroczyste, moze wrzuce foty, jak bedzie jakas znaczna roznica to dam znac, moze sie komus przyda :D
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
fieściak
[Usunięty]

Wysłany: 28 Maj 2010, 12:55   

witam

poruszam z temat bo mam problem z tym związany .

Mianowicie posiadam fieste 90 rok, silnik 1,4 cvh, od zimy praktycznie nia nie jeżdziłem, raz na jakiś czas była przepalana, chcialem wczoraj ja uruchomic i zacząć jezdzic z powrotem jednak wynikl problem, z tego co widze niedostaje paliwa, ani z kluczyka, ani na holu nie chciala odpalic , po przekreceniu stacyjki nie slychac pompy paliwa

mam pytanie gdzie szukac przyczyny, czytalem troche ale nie widze ani tej pompy pod maska, ani tych bezpiecznikow odpowiedzialnych za to, wstawie moze kilka zdjec z zapytaniem gdzie tego moge szukac


http://img7.imageshack.us/img7/5557/fiesta2pt.jpg

http://img199.imageshack....40/fiesta5b.jpg


i czy sa ktores bezpieczniki odpowiedzialne za ta pompe w zbiorniku ?

pozdrawiam
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Maj 2010, 13:10   

zobacz czy za elektrozaworem podczas odpalania na benzynie kiedy jest on otwarty czyli ustawiona praca na benzynie na centralce GAZu (przynajmniej powinien byc co rowniez sprawdzisz najprosciej czukiereczekgo powietrzem) masz paliwo za nim i przed nim (poluzuj opaski i sciagnij z niego przewody paliwowe), jest on oznaczony jako nr 1 na Twoim rysunku, to podstawa..., nie chce wprowadzac w blad, ale wolny przewod z gumowa opaska wokol w ksztalcie sprezyny to z tego co kojarze bez zagladania pod maske to chyba powrot do baku, a pompa u Ciebie podlaczona jest bez powrotu (tylko z baku do gaznika przez elektrozawor) nawet gdy pracuje na gazie? :9: szczerze mowiac to nie widzialem w tym silniku takiego rodzaju pompy, nie wiem jak moze dzialac pompa pracujaca bez powrotu, nie wiem czy ona nie jest juz przez to uszkodzona... (zalezy jaka to pompa, moze przestaje pompowac kiedy gaznik "sie przeleje"lub elektrozawór odetnie dalej doplyw paliwa od niej wytwarzajac pewne cisnienie...) daj lepsze fotki tego co na rysunku oznaczone jest jako 2, tylko dokladnie..., to chyba jakis patent, ale nie jestem pewien... ja takiej pompy w 1,4 cvh nie widzialem, fabrycznie jest z 3 rurkami na pewno i z tzw powrotem do baku
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 28 Maj 2010, 14:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
fieściak
[Usunięty]

Wysłany: 28 Maj 2010, 14:23   

Pawełos666 napisał/a:
zobacz czy za elektrozaworem podczas odpalania na benzynie kiedy jest on otwarty czyli ustawiona praca na benzynie na centralce (przynajmniej powinien byc co rowniez sprawdzisz najprosciej czukiereczekgo) masz paliwo za nim i przed nim (poluzuj opaski i sciagnij z niego przewody paliwowe), jest on oznaczony jako nr 1 na Twoim rysunku, to podstawa..., nie chce wprowadzac w blad, ale wolny przewod z gumowa opaska wokol w ksztalcie sprezyny to z tego co kojarze bez zagladania pod maske to chyba powrot do baku, a pompa u Ciebie podlaczona jest bez powrotu (tylko z baku do gaznika przez elektrozawor) nawet gdy pracuje na gazie? :9: szczerze mowiac to nie widzialem w tym silniku takiego rodzaju pompy, nie wiem jak moze dzialac pompa pracujaca bez powrotu, nie wiem czy ona nie jest juz przez to uszkodzona... (zalezy jaka to pompa, moze przestaje pompowac kiedy gaznik "sie przeleje"lub elektrozawór odetnie dalej doplyw paliwa od niej wytwarzajac pewne cisnienie...) daj lepsze fotki tego co na rysunku oznaczone jest jako 2, tylko dokladnie..., to chyba jakis patent, ale nie jestem pewien... ja takiej pompy w 1,4 cvh nie widzialem, fabrycznie jest z 3 rurkami na pewno i z tzw powrotem do baku



dzieki za odpowiedz, sproboje to posprawdzac, i podaje to zdjecie dokladniejsze .

http://img94.imageshack.u...fiesstarys2.jpg
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Maj 2010, 14:28   

a ten przewod paliwowy tak nie naturalnie wyglada, jakby go rozsadzalo? jakis taki napompowany i spekany, jakby sie pompka nie wylaczala "nie przestawala tloczyc"? srubke przy niebieskim elektrozaworze do regulacji recznej odkrec reką na maxa w lewo, przeciwnie do wskazowek zegarka i proboj szczescia, srobka ta odpowiada za reczna regulacje ilosci przeplywu benzyny podczas gdy zawor jest otwarty (praca na benzynie), musi byc odkrecona na maxa, reszta reguluje gaznik (skladem)
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Maj 2010, 16:41   

fieściak napisał/a:
po przekreceniu stacyjki nie slychac pompy paliwa
No i bardzo dobrze,,, co ma być słychać?
fieściak napisał/a:
ale nie widze ani tej pompy pod maska
2 (dwa) na Twoim zdjęciu z cyferkami,,,
fieściak napisał/a:
ani tych bezpiecznikow odpowiedzialnych za to
To mechaniczna pompa, nie słychać jej po przekręceniu kluczyka, nie ma bezpiecznika,,,

Na Twoim zdjęciu element nr 1 (jeden) odkręć wężyk z lewej strony (czyli ten co idzie z pompki) i wsadź do butelki - zakręć rozrusznikiem, powinno polecieć paliwo i to ostro, podłącz wężyk ponownie, odkręć wężyk z drugiej strony, na króciec nałóż kawałek węza i tez do butelki - ponownie zakręć silnikiem, tez powinno polecieć paliwo, (tylko na pozycje BENZYNA na centralce od gazu) - jak lecie to już coś,,,

Na reduktorze, tez będą (jeden lub dwa) podobne niebieskie elementy, zdejmij z nich czarne (masowe) przewody, by przypadkiem nie otwierały się elektrozawory i mieć pewność że silnik nie dostaje gazu,,, podłącz oczywiście układ paliwowy z butelki tak jak był, auto na linkę, naładowany akumulator pod maskę,,, linka i na drogę,,, prędkość około 40-50km/h, 4 lub 5 bieg, włączony zapłon i pedał gazu w podłodze (jak najmniej pompować) - jak auto trochę stało to może i trzeba będzie z 10km się przejechać,,, Jak się nie uda to będziemy kombinować dalej (jak masz ręczne ssanie to dźwignia ma być wsunięta do końca)

[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 16:42 ]
a (5) to dokąd to idzie niepodłączone coś?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Maj 2010, 16:54   

dokładnie jak pisze JoeMix, w naszych silnikach nie ma żadnych pompek elektrycznych fabrycznie, można sobie takową założyć dodatkowo, ale nie ma potrzeby; z tym elektrozaworem drugim przy parowniku (nie mylac z elektrozaworem paliwa) co pisał starszy kolega wyżej nie musisz sprawdzać, ponieważ to elektrozawór,który przy braku napięcia na nim, czyli takze przełącznik w pozycji "BENZYNA" lub przy wyłączonym zapłonie) zamyka kanał (doplyw gazu), więc nie ma takiej potrzeby :) auto ciagane na zasilaniu jednoczesnie gazie i benzynie by dawalo znaki zycia..., a tu mamy do czynienia tylko z brakiem benzyny
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Maj 2010, 17:11   

No tak, ale doświadczenie uczy że są silniki które na mieszance LPG+Benzyna pracują prawie normalnie jak tylko na LPG czy Benzynie,,, a sa takie że na takim mixie nawet nie mrukną tylko się momentalnie zaleją,,, a jest szansa że centralka od LPG zgłupiała i otwiera wszystko,,, o odłączenie zaworu to 3 sekundy :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Maj 2010, 17:14   

jesli by bylo tak no to wtedy by chodzil na samym gazie albo w czasie ciagania dostawal przeblyski z parownika...choc troche...jakies strzaly itd skoro swiece ma suche paliwa nie ma na pewno na nich po wykreceniu to odrzucam tą opcje moim zdaniem silnik nie dostaje tylko paliwa, albo przez zakrecony elektrozawor, albo zamkniety (zacial sie), brak paliwa w baku, albo za pompą wogole nie leje paliwem, ewentualnie gaznik..., proponuje ominac elektrozawor paliwa dla testu, czuli polaczyc na krotko wezykiem ale nie zlaczac dwoch przewodow bo tam jest spore cisnienie, tylko uzyc jednego dluzszego
czy wiadomo ze na gazie silnik pracuje wogole?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 28 Maj 2010, 17:35, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Maj 2010, 17:22   

No tak, ale doświadczenie uczy że są silniki które na mieszance LPG+Benzyna pracują prawie normalnie jak tylko na LPG czy Benzynie,,, a sa takie że na takim mixie nawet nie mrukną tylko się momentalnie zaleją,,, a jest szansa że centralka od LPG zgłupiała i otwiera wszystko,,, o odłączenie zaworu to 3 sekundy :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Maj 2010, 17:25   

przeczytaj co napisalem wyzej
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
fieściak
[Usunięty]

Wysłany: 28 Maj 2010, 23:36   

Dzieki za odpowiedzi, nie mialem jeszcze czasu przeprowadzic tego testu, samochod obecnie stoi niestety poza garażem .

Ten wezyk ie podlaczony do niczego to sam nie wiem, ja go nie odkrecalem, domniemam ze nikt bez mojej wiedzy tez ale pewnosci nie mam:)

jest na nim slad po opasce zaciskowej ale nie widze zeby go mozna bylo gdziekolwiek podlaczyc w zasiegu jego mozliwosci ,jest dosc krotki .

Ostatni raz nie pamietam dokladnie, moze z 2 miesiace temu chodzil , odpalal na benzynie, chodzil po przelaczeniu na gazie , nie pamietam juz jak zostal zgaszony .
Na benzynie zawsze mial troche problem, nie trzymal wolnych obrotow, a i nie przyspieszal do konca, chdzil w srednim zakresie, na gazie zawsze bylo ok .
Teraz przy probie odpalenia zaskoczyl tylko na chwile, szarpal i troche jechal, ale po wcisieciu sprzegla gasl, pozniej juz nie chcial w cale zaskoczyc .
Mozliwe ze szarpal na poczatku bo mial cos jeszcze paliwa w gazniku , wypalilo sie i wiecej nie nalecialo .

Mam jeszcze pytanie co z ta pampa w zbiorniku?

widze pod siedzeniem kabelki wychodzace od niej, ona tutaj nie moze byc winna?
myslalem ze to ta pompa powinna wydawac dzwiek przy przekreceniu stacyjki, ale dawno nie jezdzilem fordzikiem dla tego szczerze mowiac nie pamietam czy kiedys go wydawala, kojarze to teraz jedynie z innych samochodow a fordzik chyba faktycznie takiej opcji nie mial
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Maj 2010, 08:58   

fieściak napisał/a:
Mam jeszcze pytanie co z ta pampa w zbiorniku?
Nie ma, kabelki sa raczej od czujnika
fieściak napisał/a:
Ten wezyk ie podlaczony do niczego to sam nie wiem, ja go nie odkrecalem, domniemam ze nikt bez mojej wiedzy tez ale pewnosci nie mam:)
Wygląda faktycznie na powrót do baku,,, a pompa założona jest taka bez powrotu i pewnie to jest to,,,
fieściak napisał/a:
myslalem ze to ta pompa powinna wydawac dzwiek przy przekreceniu stacyjki
A ja myślę że jak masz gaźnik i mechaniczną pompę w głowicy, to w zbiorniku nie ma pompy, nie ma bezpiecznika i nie wydaje ona dźwięku po przekręceniu stacyjki,,,
fieściak napisał/a:
kojarze to teraz jedynie z innych samochodow a fordzik chyba faktycznie takiej opcji nie mial
No chyba ze na wtrysku (jakimkolwiek) no i Ford na wtrysku tez powinien brzęczeć po włączeniu zapłonu, problem ze masz gaźnik i nie ma elektrycznej pompy paliwa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.