Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: biala maz, faq, majonez, mk1, mk2, mk3, mk4, mk5, mk6, mk7, olej

Przesunięty przez: szynszyl
24 Sty 2012, 22:02
BIAŁA MAŹ POD KORKIEM WLEWU OLEJU - MLEKO, MAJONEZ
Autor Wiadomość
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 15 Sty 2010, 17:49   

Cytat:
Minerał tak rzadko???Nie szkoda Ci silnika.


Czemu rzadko. 15tys to akurat na wymianę oleju.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Qniu 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 34
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 65
Skąd: Krk
Wysłany: 15 Sty 2010, 18:26   

Ja tam bym wymieniał co 10 tysięcy...
_________________
Fiesta 1.1/50KM CLX '91 -> Vectra 2.0/115KM CD '94 (dzwon -> kasacja) -> Golf 1.6/101KM GT '96
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Sty 2010, 19:19   

I niewiele by to zmieniało w temacie,,, ja zmieniam olej raz w roku na zimę,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mis tatrzanski 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: B-C
Wysłany: 15 Sty 2010, 20:08   

ja mam białą maź pod korkiem. Dzisiaj wyleciał mi cały płyn chłodniczy. Wlałem wody zrobiłem 20 km a chłodnica była zimna. Co to się stało? Czy to termostat?
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Sty 2010, 20:35   

nie chcę straszyć, ale sprawdź, czy oleju nie masz tam gdzie powinien być płyn chłodniczy albo w misce olejowej płyn :P
_________________
 
 
 
mis tatrzanski 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: B-C
Wysłany: 15 Sty 2010, 21:05   

Olej jest w porządku! Płyn chyba uciekł przez wąż wodny. tylko go ruszyłem i zaczęła kapać woda. Zastanawia mnie czemu chłodnica jest zimna? Co powinienem zrobić? Chyba to nie głowica bo olej nie zmieszał się z płynem chłodniczym.
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15 Sty 2010, 22:08   

mis tatrzanski napisał/a:
Olej jest w porządku! Płyn chyba uciekł przez wąż wodny. tylko go ruszyłem i zaczęła kapać woda. Zastanawia mnie czemu chłodnica jest zimna? Co powinienem zrobić? Chyba to nie głowica bo olej nie zmieszał się z płynem chłodniczym.


Jesli termostat ulegnie uszkodzeniu to jest w pozycji otwartej na chłodnice, tak jest skonstruowany. Czy ci sie czasami silnik nie zagotował???.
 
 
 
mis tatrzanski 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: B-C
Wysłany: 16 Sty 2010, 08:30   

Silnik mi się nie zagotował. Wczoraj rano jak wyjeżdżałem do pracy to coś strzeliło w silniku. Myślałem, że to przez śnieg bo stałem w zaspie. dojechałem do pracy jakies 2-3 km temperatura była ok. Dzisiaj jeszcze sprawdzę wleje wodę do chłodnicy zrobię kilka km i zobaczę co jest. Czy mogło być tak, że gdzieś się przewody chłodnicze zapchały?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Sty 2010, 09:28   

pablon napisał/a:
Jesli termostat ulegnie uszkodzeniu to jest w pozycji otwartej na chłodnice, tak jest skonstruowany.
Termostat jest skonstruowany tak że zacina się w pozycji jakiej mu wygodnie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 16 Sty 2010, 10:41   

temat jest tak śmieszny, że aż go na zimę przykleję
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
mis tatrzanski 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: B-C
Wysłany: 16 Sty 2010, 11:21   

wlałem płyn. Włączyłem silnik przejechałem 5 km. Otwieram maskę płynu nie ma. Po odpaleniu auta chłodnica była ciepła. Jak wleję wodę nic nie ucieka jak wlałem płyn to moment i cały uciekł. Co to może być?
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 16 Sty 2010, 11:37   

Twoja fiesta jest abstynentem i nie lubi alkoholu. Woli wodę (mineralną) :hahaha:
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Sty 2010, 12:06   

sprawdź na gorącym silniku co jest ciepłe a co nie i czy gdzieś nie ucieka płyn skoro mówiłeś że wąż był któryś mokry
jeśli wszystko jest szczelne, chłodnica ciepła, załącza się wentylator a się gotuje i ze zbiorniczka wciąga płyn to obstawiam uszczelkę.
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Sty 2010, 12:12   

mis tatrzanski napisał/a:
wlałem płyn. Włączyłem silnik przejechałem 5 km. Otwieram maskę płynu nie ma. Po odpaleniu auta chłodnica była ciepła. Jak wleję wodę nic nie ucieka jak wlałem płyn to moment i cały uciekł. Co to może być?
Gdzieś masz nieszczelność, woda, płyn - to nie wybiera - jak jest dziura to leci :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mis tatrzanski 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: B-C
Wysłany: 16 Sty 2010, 14:40   

znalazłem jest jakaś nieszczelność za kołem pasowym. Dziwne jest, że leci jak silnik jest na niskich obrotach albo wyłączony na wysokich nic nie kapie. Co to może być? Nie mogłem zobaczyć dokładnie ale kapie zza koła pasowego. Co mam z tym zrobić?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Sty 2010, 14:52   

Zaa koła pasowego? Pewnie pompę szlag trafił,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mis tatrzanski 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: B-C
Wysłany: 16 Sty 2010, 14:55   

no coś też mi się tak wydaje. Dziwne zachowanie samochodu jak są duże obroty to wszystko pompa przepompuje a jak są niższe to już zaczyna kapać.
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 29 Gru 2011, 16:42   

Ja mam z kolei taki problem. Wlewam dziś olej i po podniesieniu korka kilo majonezu. W odmie też było i w tym "filtrze" w korku. Chcę zaznaczyć, że niedawno wlałem 0,5l płynu chłodzącego i ubyło do dziś całe 0,5. Jak było minimum płynu to to nic takiego nie było. Olej cieknie albo z simmeringu wału z przodu albo z uszczelki półksiężycowatej miski olejowej. Oczywiście wiem że powinienem wymienić simmering lub uszczelkę miski. Czy to może świadczyć o agonalnym stanie silnika? Ale zastanawia mnie czy to może być gdzieś wypalona uszczelka i wlewa do bloku, czy coś innego? Nie stwierdziłem obezności oleju w płynie chłodzącym.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
pudel124 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 8
Skąd: resko
Wysłany: 3 Sty 2012, 18:40   

jest to norma , wilgoc, krotke odcinkiitp . u mnie tez to jest i sie nie przejmuje
_________________
pudel
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 18 Sty 2012, 09:12   

ja dolewam od roku fordowski 5w30 ale mam to samo pod korkiem. zółtobrazowy miód.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - REPERATURKA WLEWU/NADKOLA czyli spawanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 54 28 Lut 2014, 18:11
deejay
Brak nowych postów Szlam pod korkiem od oleju
Czapis Mechanika silnika 4 14 Kwi 2018, 11:28
gik
Brak nowych postów [MK4] Endura-DE czarna maź pod kolektorem ssącym
DJablo77 Silniki diesla 4 13 Mar 2012, 22:37
DJablo77
Brak nowych postów [MK3] Przedmuchy z wlewu oleju
chester3663 Mechanika 9 26 Kwi 2006, 18:54
Gość
Brak nowych postów [MK3] Wybijanie korka wlewu oleju
Gość Mechanika 9 25 Wrz 2006, 23:16
Piter


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.