Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:54 |
[MK3] 1.8D - przewód przelewowy - gdzie ma iść? |
Autor |
Wiadomość |
souxen [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Gru 2009, 23:47 [MK3] 1.8D - przewód przelewowy - gdzie ma iść?
|
|
|
Witam, oddałem ostatnio do mechanika auto bo miał mi wymienić przewody paliwowe, ale po odebraniu coś auto źle zapalało i czuć było ropę. I teraz zauważyłem że jak są wtryski - to oprócz metalowych przewodów są jeszcze takie krótkie połącznia elastyczne - gumowe wężyki 7cm z oplotem materiałowym. Niestety na ostatnim (4 patrząc od lewej) przewód wychodzący jest obcięty i nie wiem gdzie ma iść :( pomocy! |
Ostatnio zmieniony przez Fordon 13 Lut 2010, 22:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Gru 2009, 23:58
|
|
|
Nigdzie. Są to przewody przelewowe.
Wtrysk czwarty cofa na trzeci, ten na drugi, by finalnie doszło wszystko na pierwszy z którego to wraca do pompy. Jako że konstrukcja wtrysków jest identyczna, bez względu na to na którym miejscu są zamontowane, czwarty wtrysk ma jeden przewód niepodłączony, zaślepiony. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
souxen [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 00:16
|
|
|
acha czyli "wyjście" z czwartego muszę po prostu zaślepić? i teraz mam "otwarte" i mi paliwo rosi po całym silniku, i dodatkowo układ sie zapowietrza i trudno odpala, ale nie wiem czy jest to bezpośrednia przyczyna czy tez paliwo sie wraca do baku inną drogą |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 10:11
|
|
|
souxen napisał/a: | acha czyli "wyjście" z czwartego muszę po prostu zaślepić? i teraz mam "otwarte" i mi paliwo rosi po całym silniku, i dodatkowo układ sie zapowietrza i trudno odpala, ale nie wiem czy jest to bezpośrednia przyczyna czy tez paliwo sie wraca do baku inną drogą |
Czwarty ma dwa przewody. jeden Łączy czwarty z trzecim, drugi ma być zaślepiony, a po całej akcji, odpowietrz dla pewności układ. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 13:27
|
|
|
souxen napisał/a: | (4 patrząc od lewej | 4 od lewej to gar nr 1 strona rozrzadu...
gary liczysz od strony rozrzadu, jesli dobrze mysle to ten przewod musi byc podlaczony do pompy, dalej 2-3-4 i na 4 garze (strona skrzyni) musi byc zaslepiony. |
_________________
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 15:33
|
|
|
Fordon napisał/a: | souxen napisał/a:
(4 patrząc od lewej
4 od lewej to gar nr 1 strona rozrzadu...
gary liczysz od strony rozrzadu, jesli dobrze mysle to ten przewod musi byc podlaczony do pompy, dalej 2-3-4 i na 4 garze (strona skrzyni) musi byc zaslepiony. |
Konrad, nie zamieszałeś teraz czasami z rozpędu?
Zakładam że Souxen liczy od lewej do prawej stojąc przed autem, czyli po lewej ma rozrząd a po prawej skrzynię. Wynikałoby więc że pierwszy od lewej, to jest pierwszy od rozrządu, czyli jest to faktycznie pierwszy gar, więc tym tropem idąc, czwarty, powinien być zaślepiony, a pierwszy podłączony do pompy. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 15:37
|
|
|
No tak troche zakrecilem... hehe ale wiadomo o co chodzi |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 20:37
|
|
|
Nie ważne z której strony - sznurek z jednej strony ma być powrót na pompę (tak?) z drugiej zaślepiony,,, tyle, czy pompa będzie podpięta pod 1 a 4 zatkany czy odwrotnie nie będzie to mieć znaczenia (nie powinno) na prace układu. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
komo
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 32 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Gru 2009, 00:07
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Nie ważne z której strony - sznurek z jednej strony ma być powrót na pompę (tak?) z drugiej zaślepiony,,, tyle, czy pompa będzie podpięta pod 1 a 4 zatkany czy odwrotnie nie będzie to mieć znaczenia (nie powinno) na prace układu. |
Słuszna uwaga nie ma znaczenia ;Đ |
|
|
|
|
adik_zory [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Gru 2009, 14:18
|
|
|
No ja powiem tyle że pierwszy wtrysk (patrząc od lewej jak się stoi przed autem) powinien być podpięty do pompy wtryskowej, bynajmniej ja mam tak u siebie |
|
|
|
|
|