Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:54
[MK3] 1.8D - przewód przelewowy - gdzie ma iść?
Autor Wiadomość
souxen
[Usunięty]

Wysłany: 12 Gru 2009, 23:47   [MK3] 1.8D - przewód przelewowy - gdzie ma iść?

Witam, oddałem ostatnio do mechanika auto bo miał mi wymienić przewody paliwowe, ale po odebraniu coś auto źle zapalało i czuć było ropę. I teraz zauważyłem że jak są wtryski - to oprócz metalowych przewodów są jeszcze takie krótkie połącznia elastyczne - gumowe wężyki 7cm z oplotem materiałowym. Niestety na ostatnim (4 patrząc od lewej) przewód wychodzący jest obcięty i nie wiem gdzie ma iść :( pomocy!
Ostatnio zmieniony przez Fordon 13 Lut 2010, 22:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Gru 2009, 23:58   

Nigdzie. Są to przewody przelewowe.

Wtrysk czwarty cofa na trzeci, ten na drugi, by finalnie doszło wszystko na pierwszy z którego to wraca do pompy. Jako że konstrukcja wtrysków jest identyczna, bez względu na to na którym miejscu są zamontowane, czwarty wtrysk ma jeden przewód niepodłączony, zaślepiony.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
souxen
[Usunięty]

Wysłany: 13 Gru 2009, 00:16   

acha czyli "wyjście" z czwartego muszę po prostu zaślepić? i teraz mam "otwarte" i mi paliwo rosi po całym silniku, i dodatkowo układ sie zapowietrza i trudno odpala, ale nie wiem czy jest to bezpośrednia przyczyna czy tez paliwo sie wraca do baku inną drogą
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Gru 2009, 10:11   

souxen napisał/a:
acha czyli "wyjście" z czwartego muszę po prostu zaślepić? i teraz mam "otwarte" i mi paliwo rosi po całym silniku, i dodatkowo układ sie zapowietrza i trudno odpala, ale nie wiem czy jest to bezpośrednia przyczyna czy tez paliwo sie wraca do baku inną drogą


Czwarty ma dwa przewody. jeden Łączy czwarty z trzecim, drugi ma być zaślepiony, a po całej akcji, odpowietrz dla pewności układ.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Gru 2009, 13:27   

souxen napisał/a:
(4 patrząc od lewej
4 od lewej to gar nr 1 strona rozrzadu...
gary liczysz od strony rozrzadu, jesli dobrze mysle to ten przewod musi byc podlaczony do pompy, dalej 2-3-4 i na 4 garze (strona skrzyni) musi byc zaslepiony.
_________________

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Gru 2009, 15:33   

Fordon napisał/a:
souxen napisał/a:
(4 patrząc od lewej

4 od lewej to gar nr 1 strona rozrzadu...
gary liczysz od strony rozrzadu, jesli dobrze mysle to ten przewod musi byc podlaczony do pompy, dalej 2-3-4 i na 4 garze (strona skrzyni) musi byc zaslepiony.


Konrad, nie zamieszałeś teraz czasami z rozpędu?

Zakładam że Souxen liczy od lewej do prawej stojąc przed autem, czyli po lewej ma rozrząd a po prawej skrzynię. Wynikałoby więc że pierwszy od lewej, to jest pierwszy od rozrządu, czyli jest to faktycznie pierwszy gar, więc tym tropem idąc, czwarty, powinien być zaślepiony, a pierwszy podłączony do pompy.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Gru 2009, 15:37   

No tak troche zakrecilem... hehe ale wiadomo o co chodzi :)
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Gru 2009, 20:37   

Nie ważne z której strony - sznurek z jednej strony ma być powrót na pompę (tak?) z drugiej zaślepiony,,, tyle, czy pompa będzie podpięta pod 1 a 4 zatkany czy odwrotnie nie będzie to mieć znaczenia (nie powinno) na prace układu.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
komo 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 32
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17 Gru 2009, 00:07   

JoeMix napisał/a:
Nie ważne z której strony - sznurek z jednej strony ma być powrót na pompę (tak?) z drugiej zaślepiony,,, tyle, czy pompa będzie podpięta pod 1 a 4 zatkany czy odwrotnie nie będzie to mieć znaczenia (nie powinno) na prace układu.


Słuszna uwaga :D nie ma znaczenia ;Đ
 
 
adik_zory
[Usunięty]

Wysłany: 21 Gru 2009, 14:18   

No ja powiem tyle że pierwszy wtrysk (patrząc od lewej jak się stoi przed autem) powinien być podpięty do pompy wtryskowej, bynajmniej ja mam tak u siebie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.