Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] pytanie dotyczace swapa z 1.1 na 1.6 16v zetec
Autor Wiadomość
spaun21 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 30
Skąd: niewiem
Wysłany: 9 Gru 2009, 14:27   [MK3] pytanie dotyczace swapa z 1.1 na 1.6 16v zetec

Witam planuje zrobić swapa z 1.1 na 1.6 16v zetec posiadamjuz ten silnik z kolektorem ssacym itp .imoje pytaniedotyczy tego co potrzebuje jeszcze niemaminstalacji el.tegosilnika (jaka to ma byc instalacja ) kompa posiadam .brakuje mi alternatora .kolektora wydechowego .i potrzebowal bym jakis schemacik jak podbiac ta elektryke.czy musze zciagac bufet (deske rozdzielczA ) ABY TAM ELEKTRYKE PODLACZAC CZY TYLKO odrazu od silnika do komputera ta elektryka ma isc i jakie lapy potrzebuje (najlepiej jakies foto bym prosil) .a narazie chce polaczyc ten silnik ze skrzynia z 1.1 i ktore ma byc kolo zamachowe i sprzeglo bo niewiem thx i pozdrawiam notw

Taki silnik jak ten posiadam
 
  http://www.polskajazda.pl/Profil,Ford,Fiesta/21472" title="Polska Jazda">
 
cradleoffilth 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 38
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Gru 2009, 14:37   

Najpierw proponuje poprawic tekst (jesli nie widzisz bledow - skopiuj do worda). Oczekujesz pomocy a od siebie nie dajesz nawet tyle zeby dalo sie to jakos odczytac.
 
 
spaun21 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 30
Skąd: niewiem
Wysłany: 9 Gru 2009, 14:40   

sory za tekst ale pisalem szybko bo jestem w kawiarence no i czas mi sie konczyl pozdro

[ Dodano: Czw Gru 10, 2009 21:58 ]
halo ktos mi opdpowie
_________________
Fiestomaniak
 
  http://www.polskajazda.pl/Profil,Ford,Fiesta/21472" title="Polska Jazda">
 
dr_dave
[Usunięty]

Wysłany: 11 Gru 2009, 15:40   

Wszytko jest na fomrum szukaj a znajdziesz, są schematy a temat był wałkowany.
Musisz zainwestować ze 3 godziny w kawiarence oraz pendriva na schematy.

Mysisz mieć koło zamachowe od tego silnika.
a cesci potrzebne to

chłodnica
rozrusznik
komputer + wiązka
drążek stabilizatora chociaż przedni tylni też
podpora silnia
koło zamoachowe i sprzegło kompletne
bak paliwa z pompą do wielopunkta
deska z obrotomierzem
wszystkie rurki do chłodnicy

kup całe będzie taniej

[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 15:43 ]
a jesli to zdjęcie twojego silnika i masz w nim 90 koni to wogóle nie walcz ze sprawą bo napewno nie warto.
Jeśli masz 130KM to warto ale inne nie maja dziś sensu kupisz takie auto gotowe za połowe tej kasy co wyniesie przekładka
 
 
eCo^ 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 169
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 11 Gru 2009, 16:03   

dr_dave napisał/a:


Mysisz mieć koło zamachowe od tego silnika.
a cesci potrzebne to


drążek stabilizatora chociaż przedni tylni też (a po kiego ch*ja??)
bak paliwa z pompą do wielopunkta (przekładka samej pompy wystarczy)
deska z obrotomierzem (drugi raz po kiego ch*ja??)]
a hamulce nie ważne, ważne by było widać obroty!!! pacan!!

a jesli to zdjęcie twojego silnika i masz w nim 90 koni to wogóle nie walcz ze sprawą bo napewno nie warto.
Jeśli masz 130KM to warto ale inne nie maja dziś sensu kupisz takie auto gotowe za połowe tej kasy co wyniesie przekładka
-Widziałeś kiedys zeteca 1.6 130-konnego????
_________________


Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM

>>Grupa Wrocław<<
 
 
 
spaun21 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 30
Skąd: niewiem
Wysłany: 11 Gru 2009, 18:39   

he he kolo zamachowe mam . .to podajcie mi jakis schemat podlaczenia instalacji el.
_________________
Fiestomaniak
 
  http://www.polskajazda.pl/Profil,Ford,Fiesta/21472" title="Polska Jazda">
 
dr_dave
[Usunięty]

Wysłany: 12 Gru 2009, 17:23   

eCo^ napisał/a:
dr_dave napisał/a:


Mysisz mieć koło zamachowe od tego silnika.
a cesci potrzebne to


drążek stabilizatora chociaż przedni tylni też (a po kiego ch*ja??)
bak paliwa z pompą do wielopunkta (przekładka samej pompy wystarczy)
deska z obrotomierzem (drugi raz po kiego ch*ja??)]
a hamulce nie ważne, ważne by było widać obroty!!! pacan!!

a jesli to zdjęcie twojego silnika i masz w nim 90 koni to wogóle nie walcz ze sprawą bo napewno nie warto.
Jeśli masz 130KM to warto ale inne nie maja dziś sensu kupisz takie auto gotowe za połowe tej kasy co wyniesie przekładka
-Widziałeś kiedys zeteca 1.6 130-konnego????


A nie czepiaj się szczegułów... taniej kupić cały podzespół na rozbiurce auta niż od cwaniaków po każdym drobnym elemęcie.

O heblach zapomnialem bo ja już miałem odpowiednie. Ale fakt na allegro jest gość co sprzedaje teraz zestaw hebli do fiesty za 280zł od eskora xr3i

EKO jak ty miałes orginalnie 1.6 CVH to miałeś drązki sabilizatora na stanie. Fofi 1.1 do roku 94 nic nie miała. Nawet gniazda zapalniczki nie ma ani cykor łapek na tylnej kanapie.

Jeszcze ja bym pomyslał o oponach! Bo 1.1 ma fabrycznie 155 a to do dużego silnika dużo zamało. ślizgaja się na niskich biegah a jak się rozpedzisz to potem nie ma się czym zatrzyma nawet po zmianie hebli.
 
 
spaun21 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 30
Skąd: niewiem
Wysłany: 12 Gru 2009, 18:28   opd

moja fofi ma zapalniczke z przodu a nawet ma w bagazniku po prawej stronie zpalniczke
 
  http://www.polskajazda.pl/Profil,Ford,Fiesta/21472" title="Polska Jazda">
 
eCo^ 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 169
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 12 Gru 2009, 18:49   

dr_dave napisał/a:
na allegro jest gość co sprzedaje teraz zestaw hebli do fiesty za 280zł od eskora xr3i


:2xf:
_________________


Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM

>>Grupa Wrocław<<
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Gru 2009, 20:47   

nie potrzebny ci zaden schemat, wpinaszx moja wiazke z kompem od 1,6 16V futury w swoja wiazke i odpalasz od strzala ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.