Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Bardzo duże spalanie
Autor Wiadomość
sp4yol 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Lis 2009, 22:54   [MK3] Bardzo duże spalanie

Witam.mam problem z duuuzym spalaniem,a wiec nie wazne czy benzyna czy lpg-na 10 litrach obu paliw robie 70 -73 km (na gazie bylo sprawdzane dwa razy,w tym raz zmiejszona dawka gazu na wężu-taki sam wynik).niedawno byly wymieniane swiece na motorcraft,przewody,termostat,czujnik,filtr powietrza i benzyny,filtr gazu jeszcze ma czas na wymiane.teoretycznie po tych wszystkich wymianach powinien mniej palic,a niestety poszlo w druga strone.przed wymiana swiec itd gazu palil w miescie 10 na 100,silnik 1.1 gaznik.Moze ktos wie o co chodzi????? :krzesłemgo:
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Lis 2009, 15:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bukolek 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 173
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27 Lis 2009, 15:07   

Ja powiem Ci, ze jeden fachman drugiemu nie rowny. Masz pewnosc, ze facet, ktory Ci reguluje instalacje zna sie na tym?
_________________

 
 
 
sp4yol 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Lis 2009, 15:23   

mysle ze ustawienia gazu tak naprawde nie maja tu wielkiego znaczenia bo tak jak napisalem przy 2 regulacjach takie samo bardzo wysokie jak na silnik1.1 spalanie , a poza tym na benzynie dokladnie takie samo spalanie wychodzi,wiec przyczyna jest gdzie indziej,wiec prosze czytaj ze zrozumieniem co sie pisze w temacie,bo to co napisales nie trzyma sie kupy i tylko nabija posty---sory za szczerosc
 
 
 
DANIEL mk1 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Myczków
Wysłany: 27 Lis 2009, 15:34   

To gaźnik czy mono wtrysk ?
Bo w profilu 1,1i a w opisie gaźnik
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Lis 2009, 15:55   

Ma gaźnik, profil do poprawienia.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
bukolek 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 40
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 173
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27 Lis 2009, 19:59   

No napisales tak, ze kazdy idiota by to zrozumial. Ze dwa razy sprawdzales, ile przejedziesz na 10l gazu to napisales natomiast na benie nie. Wlales 10l beny i jechales az Ci samochod stanie??? Nalales do pelna, pojechales 100 km i znow zalales do pelna??? Nie wiadomo, poniewaz tego nie napisales. A ze napisales, ze na benie tez Ci chleje... Wskaźnik jest niedokladny a ja ostatnio bylem u gazownika (dotychczas bylem u innego) i tak mi wyregulowal, ze auto niedość, że jest żwawsze to na pelnym baku z 50-70 km wiecej pojade (bak 26,4l).
Notabene forum jest zeby dzielic sie swoimi opiniami, ja ostatnio jestem pod wrazeniem tego co zrobil u mnie facet z gazem bo nawet nie wiedzialem, ze moj fiestolot moze tak malo palic. Dlatego sie podzielilem z Toba ta opinia a Ty to olales. Jeszcze jakies komentarze o nabijaniu postow piszesz. Mam co robic.
_________________

 
 
 
sp4yol 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Lis 2009, 22:26   

''a wiec nie wazne czy benzyna czy lpg-na 10 litrach obu paliw robie 70 -73 km''-------nie napisalem ile pali na benzynie????czytanie ze zrozumieniem hyh.nalalem na pusty bak 10 l benz wiec wskaznik nie ma nic do tego.po prostu napisales maslo maslane,wiec sie nie denerwuj,gdyby problem ze spalaniem dotyczyl tylko lpg Twoja rada bylaby ok i dziekuje mimo wszystko za nią (troche sie unioslem),ale tu chodzi o oba rodzaje paliw i dokladnie taki sam wynik wiec problem lezy zupelnie gdzie indziej,ja stawiam raczej na gaznik,ze tam cos jest nie tak,ale moze jakas osoba madrzejsza duzo ode mnie sie wypowie i poradzi :hammer: a co do regulacji przez gazownika (to z zupelnie innej beczki) chetnie bym skorzystal lecz redutkor ktory mam to niezly sit (bardzo marna firma) i nie spotkalem gazownika ktory chcialby sie tym zajac,gadaja ze nie maja do tego oprogramowania i inne bzdety hyh
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Lis 2009, 09:31   

A kolego jakie y chcesz mieć oprogramowanie go reduktora czy instalacji na silnik gaźnikowy, jak tam elektronika kończy się na centralne gazu i przeławiceniu elektrozaworów?

Jeśli spalanie jest duże na LPG i na BENZYNIE to znaczy ze winowajcą zapewne jest coś wspólnego dla obu instalacji - układ zapłonowy, kawałek układu zasilania silnika, sprawdź kompresję na wszystkich cylindrach, sprawdź ssanie.

Aha i jak jesteś w zakładzie LPG gdzie chcą jakiś komputer Ci pod silnik podłączać to się zawijaj i jedz do innego (dobrego teraz będzie trudno) to u Ciebie się regulacje przeprowadza na podwórku, dobry spec Co wstępnie ustawi na ucho.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
sp4yol 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Lis 2009, 10:01   

z tym oprogramowaniem to byl tylko taki przyklad z kosmosu,bo szczerze nie pamietam powodow dla ktorych nie chcieli ustawiac,ale fakt niestety jest taki ze ciezko,bylem w kilku i klapa,ponoc przez badziewiasty reduktor,nie wiem czy dobrze pamietam,ale wydaje mi sie ze nazywa sie bellini czy cos takiego:Poczywiscie na ucho nie chcieli ustawiac,a komputerowo.szczerze mowiac czekalem na Twoja opinie JoeMix.zrobie tak jak piszesz,ale co do tego ssania,to chyba ono ma tylko znaczenie jesli idzie o benz,z gazem nie ma chyba nic wspolnego??wiec jesli sie nie myle to ssanie odpada bo nie jest wspolnym mianownikiem do obu paliw??
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Lis 2009, 14:56   

sp4yol, nie chcieli ustawić bo nie umieli, nie było gdzie kabelków podpiąć,,,

[ Dodano: Sob Lis 28, 2009 14:58 ]
Na LPG w sumie nie ma większego wpływu, ale jeśli masz uszkodzone to np. przepustnica przymknięta fizycznie ogranicza przelot powietrza,,,, Zdejmij dekiel obudowy filtra i cyknij fotę,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
sp4yol 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Lis 2009, 15:43   

ok,jutro przy normalnym swietle postaram sie zrobic fote.jesli ma to jakies znaczenie jesli chodzi o to spalanie zauwazlem ze silnik po wymianie kabli itd,no i tez po probach rozruszania preparatami mechanizmu sssania przy gazniku,gdyz bardzo ciezko chodzil,lekka rdza itd, ma sporo wieksze obroty,niz wczesniej
 
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 28 Lis 2009, 23:39   

wedlug mnie: ciezka noga...zreszta po miescie jezdzisz, zaje***** syfem parownik a jak juz parwonik jest zaklejony to wali w gaznik............dysze zalepione i paliwko jest zle dawkowane............... ojjj dluuuugo by wymieniac.........a mozze zasysa wrzatek znad kolektora ???
_________________

 
 
 
sp4yol 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Lis 2009, 14:56   

i tak nagle na raz zaczelo pic oba paliwa po tych wymianach i zabiegach??no way


http://img28.imageshack.u...20091129287.jpg


http://img28.imageshack.u...20091129288.jpg


http://img28.imageshack.u...20091129289.jpg


zdjecia ktore chciales JoeMix
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Lis 2009, 15:25   

Fotki na zimnym czy na ciepłym silniku,,, masz na wężu jedną śrubę regulacyjną czy 2 na każda połówkę mixera jedna?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
sp4yol 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Lis 2009, 15:55   

fota byla na cieplym silniku (polowa wskaznika ciepla na desce czyli norma,po prtzejechaniu okolo 8 km).mam jedno pokretlo do dawki gazu przed "rozwidleniem" na dwa wężę ktore ida do gaznika
 
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 29 Lis 2009, 18:32   

OMG ??? jakim cudem przy takim montarzu wezy nei lapie lewego powietrza ???
_________________

 
 
 
sp4yol 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Lis 2009, 19:35   

stary nie zadawaj mi takich pytan ja tu prosze o rade.jak bym byl mądry jesli o to chodzi to by nie bylo tego tematu tak? :rotfl:
 
 
 
artek776
[Usunięty]

Wysłany: 29 Lis 2009, 20:35   

Sprawdź czy klapa ssania nie ociera o mixer (nakładka na gaźnik),jeżeli tak jest to zdejmij i podpiłuj pilniczkiem w miejscu ocierania.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Lis 2009, 22:44   

karolusms napisał/a:
OMG ??? jakim cudem przy takim montarzu wezy nei lapie lewego powietrza ???
Przy takiej konstrukcji (gaźnik) to rozszczelnienie puszki filtra jest bez znaczenia, ważne żeby nie łapało lewego na łączeniu mixer gaźnik, i dalej w gaźniku,,,

[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 23:05 ]
sp4yol napisał/a:
fota byla na cieplym silniku (polowa wskaznika ciepla na desce czyli norma,po prtzejechaniu okolo 8 km).mam jedno pokretlo do dawki gazu przed "rozwidleniem" na dwa wężę ktore ida do gaznika


Więc tak foto najpierw:


To po prawej co pokolorowałem to główna gardziel, na niej palisz silnik i jeździsz gdzieś do prędkości 90km/h po niżej jej (chyba że depczesz w podłogę) silnik nie powinien używać tej dziury po prawej... całe kolko które narysowałem to przelot powietrza przy przyjmijmy 80km/h tylko powinno być, to co żółte masz przesłonięte przepustnicą ssania, a to co zielone to leci powietrze, ponieważ silnik się dusi to depczesz mocniej otwiera się ta druga przepustnica i silnik zasysa powietrze tamtędy (po lewej, a lewa dziura nie jest ekonomiczna), Przy czym ja u siebie jak jadę do 90km/h czyli tylko na prawym przelocie to po trasie pali mi 4,5 litra a jak jadę 110 na obydwu przelotach to pali mi 8 litrów... jak lecę 130 to spalanie wynosi około 13,,,

Zdejmij rano puszkę filtra i zajrzyj w gaźnik - jak a przepustnica z prawej ma taki samo uchylenie to coś jest z nią nie halo, bo na zimnym silniku powinna się zamknąć całkiem, jak mówisz że fote robiłeś z połowa skali temperatury to powinna być raczej już całkiem otwarta - stać pionowo - rozgrzej silnik, iajk przepustnica będzie jak na foto to wsadź paluch (na zgaszonym silniku) i ustaw ją pionowo, zobacz jak auto będzie jechać, na drugi dzień na zimnym sprawdź czy się zamokła czy będzie stałą jak ustawiłeś. Jak będzie stać pionowo (otwarta) to silnik może nie chcieć zapalić na benzynie (dla LPG bez znaczenia) i wtedy paluchami musisz przymknąć.

Poproś kogoś z latarką by poświecił do drugiej dziury (tej niekolorowanej) i patrzył, a ty w środku naciskaj pedał gazu niech ktoś Ci da znać jak zacznie się otwierać dziura - zapamiętaj położenie pedału i staraj się nie naciskać bardziej - powinno auto jechać spokojnie do 80-90km/h - jak masz obrotomierz to przyuważ obroty przy jakiej sie przepustnica otwiera, i staraj się jej nie otwierać - pomijając to ssanie, jak będzie sprawne to moze będziesz jeździł bardziej mutowało (bo nie wiem czy walnij) ale na pewno auto powinno mniej palić.

http://allegro.pl/item825...i_auto_gaz.html - kupił bym sobie coś takiego i zakręcił załkiem ten przelot z lewej, bo i tak jest nie używany do 90km/h (czy tam do ilu sobie sprawdzisz jak się uchyla przepustnica) - bym ustawił prawy by auto dobrze jeździło do 90 i ładnie paliło, sadze że jak dasz wtedy w podłogę to zacznie się powyżej tych 90 dusić, wtedy sobie powoli otwierasz drugi przelot i ustawiasz V-max na sensownym poziomie - zużycie gazu tez powinno się ładnie ustatkować...

Ale generalnie na razie ta przymknięta przepustnica ssania mi śmierdzi - sprawdź czy się rusza.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
sp4yol 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Lis 2009, 00:35   

Ok jutro sprwdze.czyli mam rozumiec ze ta przepsutnica moze byc rowniez powodem duzego spalania jesli chodzi o benzyne?
a tak na marginesie--fachowa,rzeczowa pomoc---po prostu mistrzostwo.bardzo dziekowac :-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.